Může být Bentayga ještě rychlejší a agresivnější? Ano, může. A také bude

Může být Bentayga ještě rychlejší a agresivnější? Ano, může. A také bude

Jen pro připomenutí, Bentley Bentayga má pod kapotou přeplňovaný dvanáctiválec o výkonu 447 kW (608 k), akceleraci na 100 km/h umí za 4,1 s a maximálně jede 301 km/h. Je to nejrychlejší sériově vyráběné SUV na trhu. Myslíte si, že je možné nabídnout zákazníkům ještě větší monstrum? Ano, možné to je a podle dostupných zpráv má také Bentley přesně tohle v plánu.

SUV Bentley Bentayga oficiálně: W12 biturbo, 900 Nm a 301 km/h

SUV Bentley Bentayga oficiálně: W12 biturbo, 900 Nm a 301 km/h

Bentley totiž podle informací Autoexpressu chystá ještě ostřejší verzi Bentaygy. Novinka dostane karoserii kombinující prvky kupé a SUV, takže půjde o takové luxusnější BWM X6. Očekávat máme čtyřmístný interiér a trochu horší praktičnost ve srovnání se základním provedením.

Bentley Bentayga First Edition: Specialita pro prvních 608 zákazníků

Bentley Bentayga First Edition: Specialita pro prvních 608 zákazníků

Jenže to nakonec není až tak zajímavé. Zajímavější totiž jsou zmínky o použité technice. Bentayga v provedení kupé má být ještě agresivnější na pohled a hlavně ještě výkonnější. Zrychlení na 100 km/h určitě klesne pod čtyři sekundy a maximální rychlost má atakovat 200 mil v hodině, tedy 322 km/h.

Jak píše Autoexpress, ostřejší Bentley Bentayga dorazí příští rok, přičemž hned na jarním autosalonu v Ženevě bychom mohli vidět koncept. Jsme opravdu zvědaví, kam až honba za nejrychlejším SUV na trhu dojde. Už dříve totiž Porsche prohlásilo, že prvenství v této kategorii Bentley příliš dlouho nenechá. 

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků