Může být Bentayga ještě rychlejší a agresivnější? Ano, může. A také bude

Může být Bentayga ještě rychlejší a agresivnější? Ano, může. A také bude

Jen pro připomenutí, Bentley Bentayga má pod kapotou přeplňovaný dvanáctiválec o výkonu 447 kW (608 k), akceleraci na 100 km/h umí za 4,1 s a maximálně jede 301 km/h. Je to nejrychlejší sériově vyráběné SUV na trhu. Myslíte si, že je možné nabídnout zákazníkům ještě větší monstrum? Ano, možné to je a podle dostupných zpráv má také Bentley přesně tohle v plánu.

SUV Bentley Bentayga oficiálně: W12 biturbo, 900 Nm a 301 km/h

SUV Bentley Bentayga oficiálně: W12 biturbo, 900 Nm a 301 km/h

Bentley totiž podle informací Autoexpressu chystá ještě ostřejší verzi Bentaygy. Novinka dostane karoserii kombinující prvky kupé a SUV, takže půjde o takové luxusnější BWM X6. Očekávat máme čtyřmístný interiér a trochu horší praktičnost ve srovnání se základním provedením.

Bentley Bentayga First Edition: Specialita pro prvních 608 zákazníků

Bentley Bentayga First Edition: Specialita pro prvních 608 zákazníků

Jenže to nakonec není až tak zajímavé. Zajímavější totiž jsou zmínky o použité technice. Bentayga v provedení kupé má být ještě agresivnější na pohled a hlavně ještě výkonnější. Zrychlení na 100 km/h určitě klesne pod čtyři sekundy a maximální rychlost má atakovat 200 mil v hodině, tedy 322 km/h.

Jak píše Autoexpress, ostřejší Bentley Bentayga dorazí příští rok, přičemž hned na jarním autosalonu v Ženevě bychom mohli vidět koncept. Jsme opravdu zvědaví, kam až honba za nejrychlejším SUV na trhu dojde. Už dříve totiž Porsche prohlásilo, že prvenství v této kategorii Bentley příliš dlouho nenechá. 

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků