Myslím , že pan by už řídit neměl. Až nenajde brzdový pedál bude to horší.
pripomina usmevne situace, kdy americani mohou / musi si sami tankovat palivo do aut po desetiletich kdy to delal dycky nejaky pikolík :-D No a ten pan duchodce at radej smatla pesky nebo busem a ma klid ze se uz nezasekne.
Je také potřeba vzít v úvahu, že auty nejezdí jen samí mladí nadšenci do moderní techniky. A dvojnásob ne v Americe. Jednoduché až primitivní a hlavně intuitivní ovládání všech základních funkcí, které funguje tak jak byl senior zvyklý předchozích 40 let je základ. Prostě a jednoduše - pokud chcete, aby si důchodci kupovali Fabie, musí mít ovládání podobné jako kdysi stodvacítka. Stejně rozmístěné a stejně fungující mechanické spínače, přepínače, ovladače. Žádný dotykáč - co je přes displej, je navždy ztraceno a bude to dědovi nastavovat maximálně tak jednou pro vždycky vnuk. Základní ovládání topení a větrání na otočné ovladače. Žádný keyless a startování tlačítkem, ale klasická spínačka na klíček, zámky v předních dveřích, jasně viditelné čudlíky od zámků aby bylo vidět jestli je zamčeno/odemčeno, jen to doplnit o DO centrálu. Žádná elektronická ruční brzda ale klasická páka, atd.A když je výrobce takový idiot, že jednoduché, spolehlivé a výrobně levné táhlo ve dveřích musí nahradit drahým složitým systémem se servomotorkem a elektronikou který se jednou zákonitě posere, a který stejně ještě musí doplnit mechanickou páčkou, navíc namontovanou na místě kde ji bez návodu v ruce nenajdete, tak je neštěstí hotovo. Jednou vám všem bude taky 70 a víc a pochopíte. Tedy ti šťastnější co se těch 70 dožijí a bez Alzhaimera.
Svokrovci presedlali z klasickeho analogoveho V6, automat, japonec, rok vyroby 1998, do hybridneho Aurisu. Bez problemov.
Este doplnim, obaja cez 70.
A?Japonci su technologicky 40 rokov pozadu - takze problem ziaden pre seniorov.
Rakovina, 9 operacii..... k tomu chyba atomova bomba, trojnasobna prekonana ebola a pre istotu kilo novicoku v 1ooo Lt davke. Inak si to neviem vysvetlit.
jsem zvědavý na všechny ty chytráky jak se budou chovat v jeho věku, a zda si vzpomenou kam dali včera klíče, holt s životní úrovní v ČR se toto našim senilům nestane, Škodauta Fabia Junior v elektrice není
Uplne stejne jako se chovam dnes - po koupi vozu si prectu manual a nasledne ho, i se serviskou, vlozim do prihradky u spolujezdce abych do nej mohl kdykoliv nahlednout kdyby se objevil nejaky problem nebo chybova hlaska...
Přesně takhle jsem měl návod i servisní knížku uložené, než mi to nějaký p*č*s ukradl... :-/
"stáhnutá okýnka"Dneska píše články kdejaký retard s nedokončenou základní školou
To je tak, když se řidičáky rozdávají uživatelům..... začíná to nedáváním blinkru a končí nečtením návodu k obsluze. Sebejistota blbců je nekonečná.
Americkej trotl.. Po vysvobození si šel hodit kočku do mikrovlnky.
nevím, ale já mám po rozjezdu vypnutý zamknutí, protože většina aut když je zkrat baterky atd, ten centrál už nestihne otevřít a když máte ještě folie na oknech, tak amen.
Ty kecko. Auto se da zevnitr otevrit stale. Jen zatahnes dvakrat za otviraci packu. Vyrobci nejsou magori. Dale nemuzes mit na prvnich sklech tmavou folii. Pokud cirou nahodou nemas upln cira skla. Myslim, ze za bezpecnost posadky behem stani na krizovatce to zamknuti stoji. A baterka, pokud se odpoji behem narazu driv, nez se auto odemkne, tak ti nebouchnou ani airbagy (tohle resil tusim roomster ci prvni yeti u skodovky).
Zeby american?
Jo, byl to amík, ti jsou hloupí. Nejchytřejší jsme my, protot se taky máme tak dobře...:-O
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.