Muž zůstal uvězněn v autě 13 hodin. Prý nevěděl, jak si nouzově otevřít dveře

Khzkgzzo  |  14. 09. 2018 18:35

Zeby american?

Odpovědět  |   | 
k22  |  16. 09. 2018 12:02

Jo, byl to amík, ti jsou hloupí. Nejchytřejší jsme my, protot se taky máme tak dobře...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  14. 09. 2018 19:39

nevím, ale já mám po rozjezdu vypnutý zamknutí, protože většina aut když je zkrat baterky atd, ten centrál už nestihne otevřít a když máte ještě folie na oknech, tak amen.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  15. 09. 2018 23:16

Ty kecko. Auto se da zevnitr otevrit stale. Jen zatahnes dvakrat za otviraci packu. Vyrobci nejsou magori. Dale nemuzes mit na prvnich sklech tmavou folii. Pokud cirou nahodou nemas upln cira skla. Myslim, ze za bezpecnost posadky behem stani na krizovatce to zamknuti stoji. A baterka, pokud se odpoji behem narazu driv, nez se auto odemkne, tak ti nebouchnou ani airbagy (tohle resil tusim roomster ci prvni yeti u skodovky).

Odpovědět  |   | 
Petr  |  14. 09. 2018 20:28

Americkej trotl.. Po vysvobození si šel hodit kočku do mikrovlnky.

Odpovědět  |   | 
Eliška  |  14. 09. 2018 22:15

To je tak, když se řidičáky rozdávají uživatelům.....
začíná to nedáváním blinkru a končí nečtením návodu k obsluze. Sebejistota blbců je nekonečná.

Odpovědět  |   | 
aaa  |  14. 09. 2018 22:49

"stáhnutá okýnka"

Dneska píše články kdejaký retard s nedokončenou základní školou

Odpovědět  |   | 
V3S  |  15. 09. 2018 16:48

jsem zvědavý na všechny ty chytráky jak se budou chovat v jeho věku, a zda si vzpomenou kam dali včera klíče, holt s životní úrovní v ČR se toto našim senilům nestane, Škodauta Fabia Junior v elektrice není

Odpovědět  |   | 
Spinakr  |  17. 09. 2018 20:28

Uplne stejne jako se chovam dnes - po koupi vozu si prectu manual a nasledne ho, i se serviskou, vlozim do prihradky u spolujezdce abych do nej mohl kdykoliv nahlednout kdyby se objevil nejaky problem nebo chybova hlaska...

Odpovědět  |   | 
jj  |  19. 09. 2018 14:30

Přesně takhle jsem měl návod i servisní knížku uložené, než mi to nějaký p*č*s ukradl...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  15. 09. 2018 21:22

Rakovina, 9 operacii..... k tomu chyba atomova bomba, trojnasobna prekonana ebola a pre istotu kilo novicoku v 1ooo Lt davke. Inak si to neviem vysvetlit.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  16. 09. 2018 08:16

Je také potřeba vzít v úvahu, že auty nejezdí jen samí mladí nadšenci do moderní techniky. A dvojnásob ne v Americe. Jednoduché až primitivní a hlavně intuitivní ovládání všech základních funkcí, které funguje tak jak byl senior zvyklý předchozích 40 let je základ. Prostě a jednoduše - pokud chcete, aby si důchodci kupovali Fabie, musí mít ovládání podobné jako kdysi stodvacítka. Stejně rozmístěné a stejně fungující mechanické spínače, přepínače, ovladače. Žádný dotykáč - co je přes displej, je navždy ztraceno a bude to dědovi nastavovat maximálně tak jednou pro vždycky vnuk. Základní ovládání topení a větrání na otočné ovladače. Žádný keyless a startování tlačítkem, ale klasická spínačka na klíček, zámky v předních dveřích, jasně viditelné čudlíky od zámků aby bylo vidět jestli je zamčeno/odemčeno, jen to doplnit o DO centrálu. Žádná elektronická ruční brzda ale klasická páka, atd.
A když je výrobce takový idiot, že jednoduché, spolehlivé a výrobně levné táhlo ve dveřích musí nahradit drahým složitým systémem se servomotorkem a elektronikou který se jednou zákonitě posere, a který stejně ještě musí doplnit mechanickou páčkou, navíc namontovanou na místě kde ji bez návodu v ruce nenajdete, tak je neštěstí hotovo.
Jednou vám všem bude taky 70 a víc a pochopíte. Tedy ti šťastnější co se těch 70 dožijí a bez Alzhaimera.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 09. 2018 20:18

Svokrovci presedlali z klasickeho analogoveho V6, automat, japonec, rok vyroby 1998, do hybridneho Aurisu. Bez problemov.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 09. 2018 20:18

Este doplnim, obaja cez 70.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  17. 09. 2018 07:06

A?

Japonci su technologicky 40 rokov pozadu - takze problem ziaden pre seniorov.

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkl  |  17. 09. 2018 08:13

pripomina usmevne situace, kdy americani mohou / musi si sami tankovat palivo do aut po desetiletich kdy to delal dycky nejaky pikolík No a ten pan duchodce at radej smatla pesky nebo busem a ma klid ze se uz nezasekne.

Odpovědět  |   | 
Hloupěj Honza  |  17. 09. 2018 11:24

Myslím , že pan by už řídit neměl. Až nenajde brzdový pedál bude to horší.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků

Nejčtenější články

Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Podívejte se, na čem teď pracují

Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Po…

Nadšenci z Ústí nad Labem se pustili do dalšího projektu přestavby staré škodovky na limuzínu. Karoserie má být hotová ještě letos.

22.  8.  2018 | | 78 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vypadá to na revoluci

Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vy…

Již nyní je téměř jisté, že se nástupce Škody Rapid nebude jmenovat Rapid. Ukázat by se měl ještě před koncem letošního roku.

28.  8.  2018 | | 77 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 49 N/A
Pravidlo zipu: Kdy nám jej zákon přikazuje a kde není na místě?

Pravidlo zipu: Kdy nám jej zákon přikazuje …

Pravidlo zipu je evergreenem silničních sporů. Nešťastný je fakt, že pokud jej chcete dodržet, zatímco ostatní nikoli, můžete se sami dostat mimo tento systém.

24.  8.  2018 | | 91 N/A