Muž zapomněl, kde zaparkoval své auto. Našlo se po 20 letech

Zázraky se stávají. Shledání majitele s jeho 20 let ztraceným autem však nedopadlo podle představ.
Muž zapomněl, kde zaparkoval své auto. Našlo se po 20 letech | Wikipedia.org

Psal se ještě rok 1997, když muž v německém Frankfurtu nad Mohanem nahlásil na policii odcizení svého automobilu. O 20 let později dostal celý příběh zcela nové rozuzlení. Muži zákona totiž vůz nakonec našli. Jak se ale ukázalo, nikdo jej neodcizil. Majitel jenom zapomněl, kde jej zaparkoval. 

Nejhorší způsob parkování? Tato paní skutečně aspiruje na takový titul

Nejhorší způsob parkování? Tato paní skutečně aspiruje na takový titul

Automobil se nacházel v garáži staré průmyslové budovy, která má být zničena. Něž směřoval na vrakoviště, byl nahlášený policii. Ta vypátrala nyní již 76letého majitele, bohužel setkání po 20 letech nevyšlo podle představ. Vůz už nebyl v pojízdném stavu, a tak nakonec stejně musel skončit na vrakovišti. Můž navíc zřejmě bude muset zaplatit parkovné, které v přepočtu činí zhruba 143 tisíc korun.

V Německu se rozhodně nejedná o ojedinělý případ. Například v Mnichově se majitel znovu shledal se svým automobilem po dvou letech poté, co zapomněl, kde jej zaparkoval. Policie nakonec automobil našla 4 kilometry od místa, kde podle majitele byl naposledy. 

 
 
 
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků