Muž zapomněl, kde zaparkoval své auto. Našlo se po 20 letech

Zázraky se stávají. Shledání majitele s jeho 20 let ztraceným autem však nedopadlo podle představ.
Muž zapomněl, kde zaparkoval své auto. Našlo se po 20 letech | Wikipedia.org

Psal se ještě rok 1997, když muž v německém Frankfurtu nad Mohanem nahlásil na policii odcizení svého automobilu. O 20 let později dostal celý příběh zcela nové rozuzlení. Muži zákona totiž vůz nakonec našli. Jak se ale ukázalo, nikdo jej neodcizil. Majitel jenom zapomněl, kde jej zaparkoval. 

Nejhorší způsob parkování? Tato paní skutečně aspiruje na takový titul

Nejhorší způsob parkování? Tato paní skutečně aspiruje na takový titul

Automobil se nacházel v garáži staré průmyslové budovy, která má být zničena. Něž směřoval na vrakoviště, byl nahlášený policii. Ta vypátrala nyní již 76letého majitele, bohužel setkání po 20 letech nevyšlo podle představ. Vůz už nebyl v pojízdném stavu, a tak nakonec stejně musel skončit na vrakovišti. Můž navíc zřejmě bude muset zaplatit parkovné, které v přepočtu činí zhruba 143 tisíc korun.

V Německu se rozhodně nejedná o ojedinělý případ. Například v Mnichově se majitel znovu shledal se svým automobilem po dvou letech poté, co zapomněl, kde jej zaparkoval. Policie nakonec automobil našla 4 kilometry od místa, kde podle majitele byl naposledy. 

 
 
 
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků