Mutec RR Phantom: limuzína jak se patří

Rolls Royce Phantom se sice řadí mezi špičkové limuzíny, ale pro někoho to nemusí stačit. Podívejte se, jak si luxus představuje Mutec.

Jistě si mnoho lidí po vyslovení slova limuzína hned vzpomene na obří vozy s délkou i přes šest a půl metru, které mají hned tři rady bočních oken a na zadních sedadlech prostoru jako při bazénu. K takým automobilům pak samozřejmě nemůže chybět osobní řidič.

Rolls Royce Phantom je ve světě chápán jako opravdu luxusní vůz, jenomže firma Mutec si myslí, že na jeho základech dokáže ještě víc. A to se jí skutečně podařilo. Společnost totiž nabízí Phantom prodloužený hned o 110 cm oproti standardnímu modelu (celková délka tak dosahuje téměř sedm metrů). K prodloužení došlo logicky ve střední části, kde přibyla i opačně otočená řada sedadel. Oproti sobě se otevírající dveře zůstaly samozřejmě zachovány a uvnitř se může Phantom pyšnit skutečně prvotřídním zpracováním.

Pro zachování maximálního soukromí došlo k oddělení prostoru pro řidiče od toho pro pasažéry. Zákazníci mohou volit do interiéru všechny prvky, které Rolls Royce nabízí, žádné odlišnosti zde nenajdeme. Cenu vozu prozatím Mutec nezveřejnil, ale díky náročným a exkluzivním úpravám a také značce samotné rozhodně nízká nebude. Jen pro připomenutí, pod kapotou zůstává dvanáctiválec o objemu 6,75 litru s výkonem 338 kW/460 k.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mutec Rolls Royce Phantom

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků