Mutec RR Phantom: limuzína jak se patří

Rolls Royce Phantom se sice řadí mezi špičkové limuzíny, ale pro někoho to nemusí stačit. Podívejte se, jak si luxus představuje Mutec.

Jistě si mnoho lidí po vyslovení slova limuzína hned vzpomene na obří vozy s délkou i přes šest a půl metru, které mají hned tři rady bočních oken a na zadních sedadlech prostoru jako při bazénu. K takým automobilům pak samozřejmě nemůže chybět osobní řidič.

Rolls Royce Phantom je ve světě chápán jako opravdu luxusní vůz, jenomže firma Mutec si myslí, že na jeho základech dokáže ještě víc. A to se jí skutečně podařilo. Společnost totiž nabízí Phantom prodloužený hned o 110 cm oproti standardnímu modelu (celková délka tak dosahuje téměř sedm metrů). K prodloužení došlo logicky ve střední části, kde přibyla i opačně otočená řada sedadel. Oproti sobě se otevírající dveře zůstaly samozřejmě zachovány a uvnitř se může Phantom pyšnit skutečně prvotřídním zpracováním.

Pro zachování maximálního soukromí došlo k oddělení prostoru pro řidiče od toho pro pasažéry. Zákazníci mohou volit do interiéru všechny prvky, které Rolls Royce nabízí, žádné odlišnosti zde nenajdeme. Cenu vozu prozatím Mutec nezveřejnil, ale díky náročným a exkluzivním úpravám a také značce samotné rozhodně nízká nebude. Jen pro připomenutí, pod kapotou zůstává dvanáctiválec o objemu 6,75 litru s výkonem 338 kW/460 k.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mutec Rolls Royce Phantom

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků