Mustang s vnitřnostmi Lamborghini Gallardo? Bizarní projekt jde do aukce

Prapodivnější stavbu jsme zřejmě za poslední dobu neviděli. Případný zájemce o tento nabízený unikát bude muset být opravdový nadšenec do bizarností.

Koukáte se na speciální Ford Mustang z roku 2007, který byl v minulosti postaven jako výstavní kousek pro známou tuningovou show SEMA v Las Vegas. A přestože by většina lidí z pohledu na příď tipovala prostě jen upravený Mustang, rozsah samotných změn je nejznatelnější až při nahlédnutí do interiéru nebo na záď. Tento Ford je totiž kompletně vybaven pohonným ústrojím z Lamborghini Gallardo.

Projekt nazvaný Tractorri bude nyní nabízen v aukci společnosti Barrett-Jackson a dle popisu má jménem odkazovat na skromné začátky samotného Ferrucia Lamborghini, který pochopitelně svou cestu za tvorbou superaut započal u produkce traktorů. Jak do této rovnice zapadá americký Ford Mustang, nemáme tušení.

Bizarní konverze na prodej. BMW M5 E39 někdo přetvořil na generaci E60

Bizarní konverze na prodej. BMW M5 E39 někdo přetvořil na generaci E60

Každopádně, postarší Mustang byl razantně přestavěn, aby nejen pojal atmosférický desetiválec o objemu pěti litrů, jeho automatickou převodovku a pohon všech kol, ale také kompletní interiér s palubní deskou z Gallarda. Zástavbou motoru uprostřed už ostatně zadní partie Mustangu nemají nic společného s originálem. Dokonce se sem nastěhovaly i svítilny z italského supersportu.

Auto má mimochodem i původní kola Lamborghini a jeho brzdovou soustavu, přičemž se zde nachází i systém přizvednutí přední nápravy pro přejíždění retardérů. Předek bizarního výtvoru dostal přepracovaný nárazník, který překvapivě využívá směrovky z Porsche 911 Turbo.

Ford otevřel nové vývojové centrum. 3D tiskem obohatí i nový Mustang GT500

Ford otevřel nové vývojové centrum. 3D tiskem obohatí i nový Mustang GT500

Tractorri má najeto pouhých 4126 kilometrů. Aukční síň přitom zmiňuje, že do stavby prapodivného Mustangu bylo investováno tučných 700.000 dolarů, tedy asi 16 milionů korun. Něco nám ovšem říká, že k této částce se při dražbě vůz ani nepřiblíží. Odhad ceny vozu společnost neuvádí.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 45 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků