Mustang s vnitřnostmi Lamborghini Gallardo? Bizarní projekt jde do aukce

Prapodivnější stavbu jsme zřejmě za poslední dobu neviděli. Případný zájemce o tento nabízený unikát bude muset být opravdový nadšenec do bizarností.

Koukáte se na speciální Ford Mustang z roku 2007, který byl v minulosti postaven jako výstavní kousek pro známou tuningovou show SEMA v Las Vegas. A přestože by většina lidí z pohledu na příď tipovala prostě jen upravený Mustang, rozsah samotných změn je nejznatelnější až při nahlédnutí do interiéru nebo na záď. Tento Ford je totiž kompletně vybaven pohonným ústrojím z Lamborghini Gallardo.

Projekt nazvaný Tractorri bude nyní nabízen v aukci společnosti Barrett-Jackson a dle popisu má jménem odkazovat na skromné začátky samotného Ferrucia Lamborghini, který pochopitelně svou cestu za tvorbou superaut započal u produkce traktorů. Jak do této rovnice zapadá americký Ford Mustang, nemáme tušení.

Bizarní konverze na prodej. BMW M5 E39 někdo přetvořil na generaci E60

Bizarní konverze na prodej. BMW M5 E39 někdo přetvořil na generaci E60

Každopádně, postarší Mustang byl razantně přestavěn, aby nejen pojal atmosférický desetiválec o objemu pěti litrů, jeho automatickou převodovku a pohon všech kol, ale také kompletní interiér s palubní deskou z Gallarda. Zástavbou motoru uprostřed už ostatně zadní partie Mustangu nemají nic společného s originálem. Dokonce se sem nastěhovaly i svítilny z italského supersportu.

Auto má mimochodem i původní kola Lamborghini a jeho brzdovou soustavu, přičemž se zde nachází i systém přizvednutí přední nápravy pro přejíždění retardérů. Předek bizarního výtvoru dostal přepracovaný nárazník, který překvapivě využívá směrovky z Porsche 911 Turbo.

Ford otevřel nové vývojové centrum. 3D tiskem obohatí i nový Mustang GT500

Ford otevřel nové vývojové centrum. 3D tiskem obohatí i nový Mustang GT500

Tractorri má najeto pouhých 4126 kilometrů. Aukční síň přitom zmiňuje, že do stavby prapodivného Mustangu bylo investováno tučných 700.000 dolarů, tedy asi 16 milionů korun. Něco nám ovšem říká, že k této částce se při dražbě vůz ani nepřiblíží. Odhad ceny vozu společnost neuvádí.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 58 příspěvků