Mustang s naftou pod kapotou: špatný sen?

Nadcházející autosalon ve Frankfurtu přinese také několik nevšedných zajímavostí. Jednou z nich bude bezesporu tenhle BioConcept Mustang GT RTD v závodní úpravě. Pod kapotou legendárních amerických vozů odjakživa trůnili velké šesti nebo osmiválce, ale u tohoto modelu je všechno jinak.

Pokud jste si všimli kouře na fotografii, tušíte správně. Inženýři nacpali do Mustangu naftový čtyřválcový dvoulitr spalující bionaftu, který po úpravách produkuje výkon 206 kW/280 k a točivý moment 500 Nm. Příznivci jezdící legendy to budou zřejmě rozdýchávat těžko, firma FourMotor, která naftový Mustang postavila, si ale myslí pravý opak. Vůz se již objevil v 24-hodinovém závodě na Nürburgringu, kde za jeho volant usedl jezdec DTM Thomas von Löwis.

Klepněte pro větší obrázek
(Bio)naftový Mustang

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků