Mustang s naftou pod kapotou: špatný sen?

Nadcházející autosalon ve Frankfurtu přinese také několik nevšedných zajímavostí. Jednou z nich bude bezesporu tenhle BioConcept Mustang GT RTD v závodní úpravě. Pod kapotou legendárních amerických vozů odjakživa trůnili velké šesti nebo osmiválce, ale u tohoto modelu je všechno jinak.

Pokud jste si všimli kouře na fotografii, tušíte správně. Inženýři nacpali do Mustangu naftový čtyřválcový dvoulitr spalující bionaftu, který po úpravách produkuje výkon 206 kW/280 k a točivý moment 500 Nm. Příznivci jezdící legendy to budou zřejmě rozdýchávat těžko, firma FourMotor, která naftový Mustang postavila, si ale myslí pravý opak. Vůz se již objevil v 24-hodinovém závodě na Nürburgringu, kde za jeho volant usedl jezdec DTM Thomas von Löwis.

Klepněte pro větší obrázek
(Bio)naftový Mustang

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků