Mustang s naftou pod kapotou: špatný sen?

Nadcházející autosalon ve Frankfurtu přinese také několik nevšedných zajímavostí. Jednou z nich bude bezesporu tenhle BioConcept Mustang GT RTD v závodní úpravě. Pod kapotou legendárních amerických vozů odjakživa trůnili velké šesti nebo osmiválce, ale u tohoto modelu je všechno jinak.

Pokud jste si všimli kouře na fotografii, tušíte správně. Inženýři nacpali do Mustangu naftový čtyřválcový dvoulitr spalující bionaftu, který po úpravách produkuje výkon 206 kW/280 k a točivý moment 500 Nm. Příznivci jezdící legendy to budou zřejmě rozdýchávat těžko, firma FourMotor, která naftový Mustang postavila, si ale myslí pravý opak. Vůz se již objevil v 24-hodinovém závodě na Nürburgringu, kde za jeho volant usedl jezdec DTM Thomas von Löwis.

Klepněte pro větší obrázek
(Bio)naftový Mustang

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 12 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků