Mustang je nejoblíbenější auto na Facebooku. Také se vloni skvěle prodával

Vloni se Fordu podařilo na celém světě prodat 150 000 vozů mustang. To z něj, podle statistiky IHS Markit dělá nejprodávanější sportovní automobil na celém světě. Většina (přes sto tisíc sice na domácím trhu v USA), ale výrazně stoupá také odbyt v Číně i v mnohých evropských zemích.

Ještě výraznější úspěch však tento model zaznamenal na Facebooku, kde je s více než 8,4 miliony označeními "To se mi líbí" nejoblíbenějším autem na této sociální síti.

Mustang se v Evropě nabízí s dvěma motory - 2,3 Ecoboost 233 kW a 5,0 V8 (310 kW). K dispozici jsou teď i dvě speciální edice Black Shoadow Edition a Blue Edition. První má například černého koně na masce chladiče a černé pruhy na kapotě, druhá pak  speciální modrý lak a černé pruhy na kapotě i na střeše. 

Obsáhlou galerii sériových provedení naleznete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků