Mustang je nejoblíbenější auto na Facebooku. Také se vloni skvěle prodával

Vloni se Fordu podařilo na celém světě prodat 150 000 vozů mustang. To z něj, podle statistiky IHS Markit dělá nejprodávanější sportovní automobil na celém světě. Většina (přes sto tisíc sice na domácím trhu v USA), ale výrazně stoupá také odbyt v Číně i v mnohých evropských zemích.

Ještě výraznější úspěch však tento model zaznamenal na Facebooku, kde je s více než 8,4 miliony označeními "To se mi líbí" nejoblíbenějším autem na této sociální síti.

Mustang se v Evropě nabízí s dvěma motory - 2,3 Ecoboost 233 kW a 5,0 V8 (310 kW). K dispozici jsou teď i dvě speciální edice Black Shoadow Edition a Blue Edition. První má například černého koně na masce chladiče a černé pruhy na kapotě, druhá pak  speciální modrý lak a černé pruhy na kapotě i na střeše. 

Obsáhlou galerii sériových provedení naleznete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků