Mustang je nejoblíbenější auto na Facebooku. Také se vloni skvěle prodával

Vloni se Fordu podařilo na celém světě prodat 150 000 vozů mustang. To z něj, podle statistiky IHS Markit dělá nejprodávanější sportovní automobil na celém světě. Většina (přes sto tisíc sice na domácím trhu v USA), ale výrazně stoupá také odbyt v Číně i v mnohých evropských zemích.

Ještě výraznější úspěch však tento model zaznamenal na Facebooku, kde je s více než 8,4 miliony označeními "To se mi líbí" nejoblíbenějším autem na této sociální síti.

Mustang se v Evropě nabízí s dvěma motory - 2,3 Ecoboost 233 kW a 5,0 V8 (310 kW). K dispozici jsou teď i dvě speciální edice Black Shoadow Edition a Blue Edition. První má například černého koně na masce chladiče a černé pruhy na kapotě, druhá pak  speciální modrý lak a černé pruhy na kapotě i na střeše. 

Obsáhlou galerii sériových provedení naleznete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků