Mustang je nejoblíbenější auto na Facebooku. Také se vloni skvěle prodával

Vloni se Fordu podařilo na celém světě prodat 150 000 vozů mustang. To z něj, podle statistiky IHS Markit dělá nejprodávanější sportovní automobil na celém světě. Většina (přes sto tisíc sice na domácím trhu v USA), ale výrazně stoupá také odbyt v Číně i v mnohých evropských zemích.

Ještě výraznější úspěch však tento model zaznamenal na Facebooku, kde je s více než 8,4 miliony označeními "To se mi líbí" nejoblíbenějším autem na této sociální síti.

Mustang se v Evropě nabízí s dvěma motory - 2,3 Ecoboost 233 kW a 5,0 V8 (310 kW). K dispozici jsou teď i dvě speciální edice Black Shoadow Edition a Blue Edition. První má například černého koně na masce chladiče a černé pruhy na kapotě, druhá pak  speciální modrý lak a černé pruhy na kapotě i na střeše. 

Obsáhlou galerii sériových provedení naleznete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 20 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků