Musk představil další vizi cestování. Auta chce vtáhnout do podzemí

Elon Musk jako generální ředitel Tesly a známý vizionář přichází se zajímavým nápadem na vyřešení dopravních zácp. Stane se realitou?
Musk představil další vizi cestování. Auta chce vtáhnout do podzemí

Elon Musk kromě elektromobilů Tesla pracuje také na dalších projektech. Zaměřuje se hlavně na možnosti dopravy v blízké budoucnosti. 

Známý je například jeho projekt Hyperloop. Ten přišel na svět poté, co se Musk vyjádřil, že jej už přestávají bavit dopravní zácpy. S týmem proto navrhl systém vysokorychlostního transportního systému založeného na pohybu přetlakových kapslí podtlakovými trubkovými tunely. Dokonce se v této souvislosti mluví o propojení Bratislavy a Vídně.

Počet rychlonabíjecích stanic Tesla se zdvojnásobí. V ČR otevřou další dvě

Počet rychlonabíjecích stanic Tesla se zdvojnásobí. V ČR otevřou další dvě

Teď přinesl prostřednictvím své další společnosti The Boring Company další návrh cestování budoucnosti. Ten počítá s velkou sítí podzemních tunelů pod městy. Vozy by jednoduše ze silnic stáhl výtah do podzemí, kde by se na "elektrickém skateboardu" přepravovaly až rychlostí 200 km/h. V hlavní roli jsou samozřejmě elektromobily Tesla. 

Otázkou jen zůstává, zda se tato vize promění v realitu...

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků