Muscle cars vs. Dodge Viper! Tento souboj barev vás dostane!

Dva brutální vozy z americké produkce - Dodge Charger SRT Hellcat a Challenger SRT Hellcat, si to pěkně užily s barevným dýmem z pneumatik! A jejich protivník? Dodge Viper, legendární americký sporťák.
Muscle cars vs. Dodge Viper! Tento souboj barev vás dostane!

Doba, kdy byly Muscle cars jen auta, která umí jezdit rovně, mají motor přinejmenším V8, žerou 25 litrů na 100 kilometrů a jejich poruchu vyřeší kladivo, je dávno pryč. Dnes jsou to moderní vozy plné elektroniky, co na okruhu vyzvou kdekoho.

Dodge Challenger Hellcat skončil na odpis. Najeto měl jen 30 kilometrů!

Dodge Challenger Hellcat skončil na odpis. Najeto měl jen 30 kilometrů!

Tentokrát ale šlo o souboj čistě mezi modely Dodge. A že to byla pořádná podívaná! Do boje proti sobě šly špičky této značky. Challenger i Charger ve verzi Hellcat jsou monstra, co se nebojí ničeho a Viper? Ten se legendou stal už dávno, hlavně díky své legendární V10.  A tihle titáni nám na videu předvedou slušný "Burnout." To je něco pro milovníky poctivých nabušených vozů!

TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 49 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků