Mugen nikdy nebyl decentní co se týče modifikací Hond. Na druhou stranu nutno dodat, že jeho výrobky nejsou jen na parádu.
S blížícím se autosalonem v Tokiu, který se bude konat 12. až 14. ledna, nám automobilky i úpravci postupně odhalují, co můžeme očekávat. Například Mugen se vytasí s novou řadou bodykitů pro Civic Type R nazvaných jednoduše Group A a Group B.
Úroveň A je mírnější. Zahrnuje přední nárazník s výraznějšími výkroji po stranách a výrazným spodním splitterem. Po stranách si můžeme všimnout nových prahů a masivnějšího spoileru na zádi. Tam také najdeme upravený přední nárazník, který ale výrobce neukázal. Výkon vozu podpoří nerezový výfuk a sportovní brzdové destičky.
Varianta B k sestavě přidává masivnější prahy, karbonovou kapotu s žebrováním a průduchy pro přední blatníky, které odvádějí vzduch z prostoru podběhů kol. K tomu dostanete kromě brzdových destiček také lepší kotouče a titanové koncovky výfuku.
Pro maximální aerodynamický účinek používá Mugen výpočetní dynamiku tekutin. Dále jsou ve vývoji nové tlumiče a ve spolupráci se značkou BBS se můžeme těšit na novou sadu 19palcových kovaných kol.
Interiér si můžeme vylepšit volantem cejchovaným výrobcem na spodní straně spolu s alternativní hlavicí řadicí páky. Palubní desku zdobí karbonový dekor a na tohle všechno hledí řidič z nové anatomické skořepiny.
Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů.
Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E