Mugen Honda S2000: více agrese

Japonský Mugen je znám svými úpravami Hondy. Jedno své dílo představil i v Tokiu, kam přijel s vyšperkovanou S2000.

Honda S2000 patří mezi nejzábavnější vozy na dnešním trhu. Vypilovaný atmosférický dvoulitr s výkonem 241 koní, zadní náhon, otevřená karoserie a špičkové jízdní vlastnosti. Toto vše nyní Mugen obalil pozměněným kabátem.

Úpravce zcela přepracoval design vozu a vznikl tak opět otevřený vůz, ovšem ve zcela nové podobě. První velkou změnou je odstranění předního skla a instalace pouze malého plexi, které má minimalizovat proudění vzduchu k posádce. Velkou změnou je také nasazení ochranného oblouku, který má zajistit bezpečnost při převrácení.

Nová přední maska a také nové nárazníky jsou pak jen detailem. Stejně jako zdvojnásobení koncovek výfuků, použití nových kol a také nových světlometů.

Zdali se vám více líbí originál nebo adaptace Mugenu, to posuďte sami...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mugen S2000
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda S2000
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 22 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků