Mugen Honda S2000: více agrese

Japonský Mugen je znám svými úpravami Hondy. Jedno své dílo představil i v Tokiu, kam přijel s vyšperkovanou S2000.

Honda S2000 patří mezi nejzábavnější vozy na dnešním trhu. Vypilovaný atmosférický dvoulitr s výkonem 241 koní, zadní náhon, otevřená karoserie a špičkové jízdní vlastnosti. Toto vše nyní Mugen obalil pozměněným kabátem.

Úpravce zcela přepracoval design vozu a vznikl tak opět otevřený vůz, ovšem ve zcela nové podobě. První velkou změnou je odstranění předního skla a instalace pouze malého plexi, které má minimalizovat proudění vzduchu k posádce. Velkou změnou je také nasazení ochranného oblouku, který má zajistit bezpečnost při převrácení.

Nová přední maska a také nové nárazníky jsou pak jen detailem. Stejně jako zdvojnásobení koncovek výfuků, použití nových kol a také nových světlometů.

Zdali se vám více líbí originál nebo adaptace Mugenu, to posuďte sami...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mugen S2000
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda S2000
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 76 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků