Mugen CR-V: superHonda pro náročné

Nové CR-V se teprve minulý týden oficiálně představilo veřejnosti, ale dvorní ladič Hondy si s ním již stačil pohrát...

Mercedes má svou divizi AMG, Audi má Quattro a Hondu upravuje dvorní ladič Mugen. Bylo jen otázkou času, kdy se úpravy dočká i nová generace Hondy CR-V a ten čas nastal právě teď.

Přestože se nová generace Hondy CR-V teprve představila, Mugen již představil svou první úpravu. Ta je prozatím zaměřena pouze na styling vozu, technika zůstává v pozadí.

Nový přední nárazník s mlhovkami je hlavní změnou přední části vozu. Také mřížka chladiče doznala mírných změn, stejně jako boční prahové nástavce a zadní nárazník. To vše doplňují 19" kola z lehké slitiny a další drobné stylingové prvky. Interiér se dočkal nových sportovnějších sedaček, dekorací z leštěného hliníků na pedálech, řadičce a palubní desce.

Pro ty, kteří hledají i technické vylepšení je dobrou zprávou, že Mugen má v zásobě mnoho kitů pro zvýšení výkonu a zlepšení jízdních vlastností. Sportovní podvozky, kompresory, turba, hardwarové úpravy vnitřních částí motorů, výfukové a sací systémy, to vše je k dispozici pro stávající modely a tak se není třeba obávat, že by i nové CR-V nedostalo do vínku výkony v řádu stovek koní.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mugen CR-V
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků