Mugen Civic Type-RR Experimental: 260 koní, 1 200 kg

Japonský úpravce Mugen ukázal světu evoluci nedávno představeného Civicu Type-RR určeného pro japonský trh.

Civic Type-RR je v základu vybaven čtyřválcovým motorem K20A o objemu 2,2 litru. Po zásahu tunera disponuje výslednými 260 koňmi výkonu a 235 Nm točivého momentu. Výkon proti standardní RR verzi tedy vzrostl o dalších 20 koní. Šestistupňová převodovka pak přenáší výkon prostřednictvím předního samosvorného diferenciálu na přední kola.

Ovšem to zdaleka nekončí. Stačí se podívat na přiložené fotografie a nezbude než konstatovat, že vůz po stránce stylingu upravovali karbonoví maniaci. Co šlo vyměnit za karbon, to tuneři vyměnili, a tak je půlka karosérie a interiéru z tohoto pevného, lehkého a drahého materiálu. Použita byla též ultralehká kola a sportovní sedačky.

To vše se samozřejmě výrazně podepsalo na hmotnosti, která by měla klesnout pod 1 200 kg. Její kombinace s 260 koňmi výkonu slibuje hodně zajímavé zážitky...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mugen Civic Type-RR Experimental

 

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků