Mugen Civic Type-RR Experimental: 260 koní, 1 200 kg

Japonský úpravce Mugen ukázal světu evoluci nedávno představeného Civicu Type-RR určeného pro japonský trh.

Civic Type-RR je v základu vybaven čtyřválcovým motorem K20A o objemu 2,2 litru. Po zásahu tunera disponuje výslednými 260 koňmi výkonu a 235 Nm točivého momentu. Výkon proti standardní RR verzi tedy vzrostl o dalších 20 koní. Šestistupňová převodovka pak přenáší výkon prostřednictvím předního samosvorného diferenciálu na přední kola.

Ovšem to zdaleka nekončí. Stačí se podívat na přiložené fotografie a nezbude než konstatovat, že vůz po stránce stylingu upravovali karbonoví maniaci. Co šlo vyměnit za karbon, to tuneři vyměnili, a tak je půlka karosérie a interiéru z tohoto pevného, lehkého a drahého materiálu. Použita byla též ultralehká kola a sportovní sedačky.

To vše se samozřejmě výrazně podepsalo na hmotnosti, která by měla klesnout pod 1 200 kg. Její kombinace s 260 koňmi výkonu slibuje hodně zajímavé zážitky...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mugen Civic Type-RR Experimental

 

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků