Mugen Civic Si Sedan, pro nadšence

Pouhým pěti stům řidičů ročně bude dopřáno zakusit kvality Civicu vyladěného společností Mugen. Nezískají stovky koní, ale špičkový podvozek pro zběsilé dovádění.
Mugen Civic Si Sedan, pro nadšence

Sériový Civic sedan má motor o výkonu 197 koní, který je prostřednictvím šestistupňové převodovky přenášen na přední kola. Agregát byl ponechán v sériovém stavu a jedinou úpravou je nový výfuk, který se má usnadnit odvod spalin z motoru.

Velkou práci Mugen odvedl na podvozku. Snížení o 15 mm pomocí nových tlumičů a pružin má zajistit zlepšení jízdních vlastností hlavně na kvalitním okruhovém povrchu. Kvůli lepšímu chování při ostré jízdě na klikatých silnicích byla upravena i geometrie kol, tedy jak sbíhavost, tak odklony.

Jelikož si je úpravce vědom, že každé kilo na nápravě je na škodu, osadil Civic ultralehkými 18" koly z magnéziové slitiny, které jsou o téměř 30 procent lehčí, než sériová 17" kola. Na obou nápravách pak naleznete adekvátní pneu 215/40 ZR18 BFGoodrich.

Pro zlepšení chování vozu ve vyšších rychlostech použil Mugen aerodynamické díly, které mají zlepšit přítlak a omezit vztlak vozu. K tomu má pomoci zadní difuzor a přítlačné křídlo a nový přední nárazník se spodním spoilerem.

Upravený Civic bude k dostání u autorizovaných prodejců Honda, bohužel jen ve Spojených státech. A cena? 30 000 dolarů...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek



Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků