Původně jich mělo být sto, ale vzniklo jich jen osm. Tento je nejunikátnější.
Německá společnost Xenatec Group získala na počátku minulé dekády významnou zakázku od koncernu Daimler. V úzké spolupráci mělo vzniknout celkem sto vozů Maybach 57S v provedení Coupé. Design si vzal na starosti Fredrik Burchhardt, který navrhl i model Exelero. Vůz má stejný rozvor jako sedan, ale sníženou střechu, větší sklon sloupků a delší dveře. Do míst původně určených pro zadní dveře pak zasahují rozšířené zadní blatníky.
K pohonu slouží vidlicový dvanáctiválec přeplňovaný dvěma turbodmychadly o výkonu 450 kW (612 koní) a točivém momentu 1000 N.m, který byl dostupný od 2000 otáček. Maybach 57S Coupé se dokáže rozjet z 0 na 100 km/h za 5,0 sekundy a vyvine maximální rychlost 275 km/h.
Možnosti individualizace byly v době uvedení nepřeberné. K mání byl dokonce i sportovní paket. I když ale vypadal projekt stovky luxusních kupé pro smetánku jako trefa do černého, společnost Xenatec po roce zbankrotovala. Prý pro nezájem. Vzniklo tedy pouze osm kusů, z toho první směřoval do soukromé sbírky a druhý sloužil k propagačním účelům.
Bohužel se jim nedaří ani jako ojetinám. Hned několik kousků se nachází u nizozemského prodejce Autoleitner včetně prvního vyrobeného kusu. V aktuální nabídce prodejce se nabízí také kousek s číslem podvozku 004. Jeho historie je zajímavější než u ostatních. Specifikoval si ho totiž samotný Muammar Kaddáfí. Jen rok poté byl však svržen a zastřelen, takže si svůj Maybach nestihl vyzvednout.
Vůz najel za první čtyři roky života jen 837 km a do dnešního dne má na počítadle kilometrů číslo 2300. Kaddáfí si jej naladil do béžové a krémové barvy, které najdete zvenku i uvnitř. Vůz je na prodej od ledna a nyní se k němu dostal youtuber MercBenzKing a své diváky lákavou nabídkou pro sběratele provedl. Pokud si na něj děláte zálusk, připravte si v přepočtu 25.193.000 Kč.