MTM uvádí: Nejrychlejší Audi R8 všech dob

Na stánku ladičské společnosti MTM letos v Ženevě zazáří také unikátní Audi R8 naladěné na velmi slušných 777 koní…

Připomeňme, že se německá firma MTM specializuje především na produkty koncernu Volkswagen Group a zvláště pak na stroje Audi. V loňském roce světu představila například zajímavý sedan Audi RS6 Clubsport s motorem posíleným až na 720 koní (537 kW), ale také vůbec první, byť poněkud nesmělý projekt na bázi tehdy nového kupé Audi RS5. Pro Ženevu si ale pánové z MTM připravili dvě opravdové speciality: jádrem její expozice se stanou výrazně modifikovaná kupé Audi R8 V10 a Audi TT.

Desetiválcová „stíhačka“ R8 s dvojitým přeplňováním se na první pohled vyznačuje spaciální karoserií s leštěným chromovým povrchem, na jehož dokonalé přípravě bylo údajně odpracováno plných 700 hodin. Záď tohoto výrazného stroje zdobí rozměrné, pevně uchycené přítlačné křídlo a celá karoserie disponuje rozumnou sadou doplňků z uhlíkových kompozitů. K impozantnímu vzhledu pak přispívají také dvacetipalcové kované ráfky. Nejde však jen o ladění „pro oko“, ale také „pro pocti z jízdy“. Vidlicový desetiválec s přeplňováním dvojicí turbodmychadel nově dosahuje výkonu plných 777 koní (572 kW) a točivého momentu 888 Nm. Pomyslnému titulu „nejrychlejší R8“ odpovídají také jízdní výkony, z klidu na 100 km/h zrychlí za 3,0 s, na 200 km/h za 9,37 s a na 300 km/h již za 19,42 s, nejvyšší rychlost pak činí 350 km/h. Součástí přestavby jsou také stavitelné odpružení a výkonné brzdy s osmipístkovými třmeny na všech kolech. Pokud vás tento prototyp zajímá, připravte si v přepočtu 9,8 mil. Kč. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
MTM R8 V10 BiTurbo a MTM TT RS: tradice toho nejlepšího

Poněkud střízlivějším dojmem, ovšem s neméně působivým účinkem, disponuje také druhá novinka od MTM v podobě Audi TT RS, která před několika dny během testů na okruhu Nardo dosáhla nejvyšší rychlosti 312 km/h. Za tímto pozoruhodným výkonem stojí přeplňovaný zážehový pětiválec s objemem 2,5 l, který byl posílen na 472 koní (347 kW) při 7 000 ot./min., resp. 600 Nm při 4 400 ot./min. Zrychlení z klidu na 100 km/h proběhne za 3,9 s, osmipístkové brzdové třmeny se zakusují do chlazených kotoučů o průměru 380 mm a tloušťce 34 mm. A cena? Instalace všeho výše popsaného vás přijde na více než 2 miliony korun. Je to hodně? Možná, ale je třeba uvědomit si, že pánové z MTM hrají „první ligu“…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek


 

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2009
Stav: 167 580 km
Cena: 215 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2008
Stav: 137 146 km
Cena: 276 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 340 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků