MTM TT-RS: nyní až s 472 koňmi a „maximálkou” 312 km/h

10 komentářů

Mitch
11. října • 10:25

Co na to rekne zivotnost motory, jehoz zaklad je ve ctyrvalci 2.0TFSi.
No a potom jak to vydrzi prevodovka, jak manual tak i nova S-tronic.
Jelikoz ceskym novinarum se podarilo oddelat manual u zakladni 340 RS pri testovani.

Toper
11. října • 13:17

Koukal si vůbec na ty fotky? Připadá ti to jako čtyřválcový motor?TT RS má pětiválec 2.5 litru.
A ano, jistě, nikdo nemůže očekávat nikterak vysokou životnost, ale na tu se u těchto extrémních úprav moc nehraje. Nepředpokládá se, že by člověk s tímto autem najel mnoho kilometrů.

Mitch
12. října • 7:55

Kdyz nic nevis o autech tak radsi sem nic nepis. 2.5TFSi v TT-RS je motor 2.0TFSi kam pridali 1 valec. Je to stejny 2.5 motor s VW Jetty bez turba. Samozrejme ma jine zesilene komponenty.

Toper
12. října • 8:34

Zato ty o těch autech víš opravdu hodně. Přišroubovali jeden válec a už je hotovo, co?Ve své podsatě je to motor, který má pouze stejný objem válce, ale už nic jiného. Díly nejsou zaměnitelné konstrukčně je pětiválec také jiný. Takže ono to sice z 2.0 TFSI vychází, ale jen proto, že jde o přímovstřikový pístový spalovací motor s turbem. ;-)

Bořek Hudák (bhudak)
12. října • 10:03

Tak jako jediný, co by to mohlo mít společnýho jsou písty, ojnice, ventily, pružiny pod ventilama, hydroštely, vstřiky + podobnej motormanagement. Blok, hlava, vačky, klika, převodovka a dal, to bude jiný..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
12. října • 11:01

Tak mohl bych se podívat do Etky, jestli to má stejný objednací čísla. Ale nechce se mi. B-]

dtsmaniac
12. října • 11:20

Podívej se, ať vím co objednávat B-]

CJo
11. října • 14:40

On napisal, ze to ma ZAKLAD VO STVORVALCI...(2 l:4=0,5 x 5 = 2,5 l) :-)

Toper
11. října • 17:30

Vidím, že někomu stačí pouze dělit objem a hned má jasno. :-D

Tom
11. října • 22:43

no s tou životností to určitě nebude 250k a víc ale k těm 250k by se to mohlo přiblížít přeci jen nepoužíváš plný výkon motoru a určitě budou použity kvalitnější, pevnější materialy, a prý když jede bugatti po dalnici kolem te 130 tak ukazuje palubní počitač využití motoru neco kolem 60 koní

Doporučujeme

Články odjinud