MTM TT-RS: nyní až s 472 koňmi a „maximálkou” 312 km/h

U MTM se do úprav vrcholného modelu řady Audi TT pustili již začátkem letošního roku a žádná „zívačka” z toho rozhodně nebyla. Vůz nabídl ve své vrcholné úpravě až 424 koní výkonu, díky nimž dokázal zrychlit z 0 na 100 km/h za 4,2 sekundy a dosáhnout maximální rychlosti „téměř 300 km/h”.

Mezitím ale ABT představilo svou úpravu s pěti sty koňmi výkonu a to pochopitelně u MTM nemohli nechat být. A právě proto přišli s další variantou modifikace vozu, samozřejmě ještě extrémnější.

S nikterak převratnými úpravami obnášejícími větší turbo, nové výfukové potrubí a přepracovaný software řídící jednotky dostali lidé od MTM z TT-RS až 472 koní (347 kW) výkonu, dosahovaného v 7 000 ot./min. S ním vůz zrychlí na stovku za 3,9 sekundy a dosáhne na okruhu Nardo certifikované maximálí rychlosti 312 km/h.

Pozoruhodné je, že i přes nižší maximální výkon dosahuje MTM TT-RS znatelně lepší dynamiky než pětisetkoňová úprava ABT, holt špičkový výkon není vše. Pokud se ptáte na cenu, pak ta je i přes relativně skromné modifikace neskromná - připravte si rovných 14 500 Eur, tedy nějakých 350 tisíc Kč. Otázkou samozřejmě zůstává, co na tak dramatické změny výkonu řekne životnost motoru, spojky, převodovky...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
MTM TT-RS

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků