MTM TT-RS: nyní až s 472 koňmi a „maximálkou” 312 km/h

U MTM se do úprav vrcholného modelu řady Audi TT pustili již začátkem letošního roku a žádná „zívačka” z toho rozhodně nebyla. Vůz nabídl ve své vrcholné úpravě až 424 koní výkonu, díky nimž dokázal zrychlit z 0 na 100 km/h za 4,2 sekundy a dosáhnout maximální rychlosti „téměř 300 km/h”.

Mezitím ale ABT představilo svou úpravu s pěti sty koňmi výkonu a to pochopitelně u MTM nemohli nechat být. A právě proto přišli s další variantou modifikace vozu, samozřejmě ještě extrémnější.

S nikterak převratnými úpravami obnášejícími větší turbo, nové výfukové potrubí a přepracovaný software řídící jednotky dostali lidé od MTM z TT-RS až 472 koní (347 kW) výkonu, dosahovaného v 7 000 ot./min. S ním vůz zrychlí na stovku za 3,9 sekundy a dosáhne na okruhu Nardo certifikované maximálí rychlosti 312 km/h.

Pozoruhodné je, že i přes nižší maximální výkon dosahuje MTM TT-RS znatelně lepší dynamiky než pětisetkoňová úprava ABT, holt špičkový výkon není vše. Pokud se ptáte na cenu, pak ta je i přes relativně skromné modifikace neskromná - připravte si rovných 14 500 Eur, tedy nějakých 350 tisíc Kč. Otázkou samozřejmě zůstává, co na tak dramatické změny výkonu řekne životnost motoru, spojky, převodovky...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
MTM TT-RS
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 13 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky