MTM TT-RS: nyní až s 472 koňmi a „maximálkou” 312 km/h

U MTM se do úprav vrcholného modelu řady Audi TT pustili již začátkem letošního roku a žádná „zívačka” z toho rozhodně nebyla. Vůz nabídl ve své vrcholné úpravě až 424 koní výkonu, díky nimž dokázal zrychlit z 0 na 100 km/h za 4,2 sekundy a dosáhnout maximální rychlosti „téměř 300 km/h”.

Mezitím ale ABT představilo svou úpravu s pěti sty koňmi výkonu a to pochopitelně u MTM nemohli nechat být. A právě proto přišli s další variantou modifikace vozu, samozřejmě ještě extrémnější.

S nikterak převratnými úpravami obnášejícími větší turbo, nové výfukové potrubí a přepracovaný software řídící jednotky dostali lidé od MTM z TT-RS až 472 koní (347 kW) výkonu, dosahovaného v 7 000 ot./min. S ním vůz zrychlí na stovku za 3,9 sekundy a dosáhne na okruhu Nardo certifikované maximálí rychlosti 312 km/h.

Pozoruhodné je, že i přes nižší maximální výkon dosahuje MTM TT-RS znatelně lepší dynamiky než pětisetkoňová úprava ABT, holt špičkový výkon není vše. Pokud se ptáte na cenu, pak ta je i přes relativně skromné modifikace neskromná - připravte si rovných 14 500 Eur, tedy nějakých 350 tisíc Kč. Otázkou samozřejmě zůstává, co na tak dramatické změny výkonu řekne životnost motoru, spojky, převodovky...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
MTM TT-RS
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 26 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky