MTM S3: keď sériové eSko nestačí

Pokiaľ vám chýbal ostrý hatchback s poriadnym výkonom, možno by ste sa mali pozrieť k MTM. 330 koní určite nie je na zahodenie.
MTM S3: keď sériové eSko nestačí

Sériová „estrojka“ má pod kapotou preplňovaný štvorvalec 2,0 TFSI s výkonom 195 kW (265 k). U MTM to rozhodne nestačilo, a tak sa na motor pozreli bližšie. Na výber budú mať zákazníci dokonca hneď dve úpravy. Výmenou softwaru riadiacej jednotky dostali technici z motoru výkon 228 kW (310 k) a točivý moment 400 Nm (pôvodne 350 Nm).

Pokiaľ ani to nestačí, príde na radu kompletná výmena výfuku. Nový tlmič s nezabudnuteľným zvukom a športové katalyzátory pridajú ďalších 20 koní, čím sa vo finále dostanete na výborných 242 kW (330 k). Otázne zostáva, ako na tom bude agregát s reakciami na povely plynového pedálu a s charakterom, turbo pri takom výkone už zrejme bude robiť mnoho. To ale nič nemení na tom, že táto vyladená S3 pokorí stovku už za 5,1 sekundy a dosiahne maximálnu rýchlosť 264 km/h.

Brzdy Audi nikdy nepatrili k najlepším a to si u MTM zrejme uvedomili. Na výber tak budú mať zákazníci hneď z troch brzdových sústav, pričom tá najlepšia ukrýva vpredu vŕtané kotúče s priemerom 380 mm a osempiestikové strmene. S3 stojí na 19“ kolesách s pneumatikami 235/35 ZR19.

Vysokým výkonom ale musí sekundovať aj podvozok. Zákazníci za svoje peniaze dostanú nastaviteľné pružiny, tlmiče aj stabilizátory, takže na chuť si príde takmer každý. U MTM počítajú, že automobil bude z veľkej časti používaný aj na závodných okruhoch, takže na tento fakt brali technici pri ladení veľký ohľad.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
MTM S3

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků