MTM představuje Audi S8 schopné rozjet se až na 325 km/h

Společnost MTM se vytasila s velmi zajímavou úpravou, která používá jako základ Audi S8. Po zásahu techniků je vlajková loď automobilky Audi schopna pokořit stovku za méně než 3,5 sekundy a maximálně se rozjet na 325 km/h. A to je hodnota daná omezovačem!

Test Audi S3 Limousine 2.0 TFSI quattro: Máte peníze navíc?  

Test Audi S3 Limousine 2.0 TFSI quattro: Máte peníze navíc?  

Standardní Audi S8 disponuje výkonem 382 kW (520 k), MTM S8 Talladega, jak se tohle monstrum jmenuje, nabízí 559 kW (760 k) dostupných při 5950 ot./min a vrchol točivého momentu 945 Nm (standardem je 650 Nm) dostupný od 1700 do 5500 ot./min. V praxi upravená limuzína od Audi zvládne stovku za 3,48 sekundy, 200 km/h jede 10,51 s po startu a maximálně se rozjede na 325 km/h.

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Maximální rychlost je ale omezena s ohledem na pneumatiky. MTM S8 Talladega by údajně neměla mít problém ani s 350 km/h. Máte-li zájem o zvýšení výkonu na zmíněný 559 kW (760 k), připravte si 35 000 eur. Dalších 2200 eur zaplatíte za úpravu podvozku, 6300 eur stojí 21" kola a za aerodynamický bodykit vytáhnete 15 000 eur. Sečteno a podtrženo, auto na fotkách má hodnotu v přepočtu 5,2 milionu korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

včera | Jan Mička | 16 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 21 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků