MTM představuje Audi S8 schopné rozjet se až na 325 km/h

Společnost MTM se vytasila s velmi zajímavou úpravou, která používá jako základ Audi S8. Po zásahu techniků je vlajková loď automobilky Audi schopna pokořit stovku za méně než 3,5 sekundy a maximálně se rozjet na 325 km/h. A to je hodnota daná omezovačem!

Test Audi S3 Limousine 2.0 TFSI quattro: Máte peníze navíc?  

Test Audi S3 Limousine 2.0 TFSI quattro: Máte peníze navíc?  

Standardní Audi S8 disponuje výkonem 382 kW (520 k), MTM S8 Talladega, jak se tohle monstrum jmenuje, nabízí 559 kW (760 k) dostupných při 5950 ot./min a vrchol točivého momentu 945 Nm (standardem je 650 Nm) dostupný od 1700 do 5500 ot./min. V praxi upravená limuzína od Audi zvládne stovku za 3,48 sekundy, 200 km/h jede 10,51 s po startu a maximálně se rozjede na 325 km/h.

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Maximální rychlost je ale omezena s ohledem na pneumatiky. MTM S8 Talladega by údajně neměla mít problém ani s 350 km/h. Máte-li zájem o zvýšení výkonu na zmíněný 559 kW (760 k), připravte si 35 000 eur. Dalších 2200 eur zaplatíte za úpravu podvozku, 6300 eur stojí 21" kola a za aerodynamický bodykit vytáhnete 15 000 eur. Sečteno a podtrženo, auto na fotkách má hodnotu v přepočtu 5,2 milionu korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 12 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků