MTM představuje Audi S8 schopné rozjet se až na 325 km/h

Společnost MTM se vytasila s velmi zajímavou úpravou, která používá jako základ Audi S8. Po zásahu techniků je vlajková loď automobilky Audi schopna pokořit stovku za méně než 3,5 sekundy a maximálně se rozjet na 325 km/h. A to je hodnota daná omezovačem!

Test Audi S3 Limousine 2.0 TFSI quattro: Máte peníze navíc?  

Test Audi S3 Limousine 2.0 TFSI quattro: Máte peníze navíc?  

Standardní Audi S8 disponuje výkonem 382 kW (520 k), MTM S8 Talladega, jak se tohle monstrum jmenuje, nabízí 559 kW (760 k) dostupných při 5950 ot./min a vrchol točivého momentu 945 Nm (standardem je 650 Nm) dostupný od 1700 do 5500 ot./min. V praxi upravená limuzína od Audi zvládne stovku za 3,48 sekundy, 200 km/h jede 10,51 s po startu a maximálně se rozjede na 325 km/h.

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Maximální rychlost je ale omezena s ohledem na pneumatiky. MTM S8 Talladega by údajně neměla mít problém ani s 350 km/h. Máte-li zájem o zvýšení výkonu na zmíněný 559 kW (760 k), připravte si 35 000 eur. Dalších 2200 eur zaplatíte za úpravu podvozku, 6300 eur stojí 21" kola a za aerodynamický bodykit vytáhnete 15 000 eur. Sečteno a podtrženo, auto na fotkách má hodnotu v přepočtu 5,2 milionu korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků