MTM představuje Audi S8 schopné rozjet se až na 325 km/h

Společnost MTM se vytasila s velmi zajímavou úpravou, která používá jako základ Audi S8. Po zásahu techniků je vlajková loď automobilky Audi schopna pokořit stovku za méně než 3,5 sekundy a maximálně se rozjet na 325 km/h. A to je hodnota daná omezovačem!

Test Audi S3 Limousine 2.0 TFSI quattro: Máte peníze navíc?  

Test Audi S3 Limousine 2.0 TFSI quattro: Máte peníze navíc?  

Standardní Audi S8 disponuje výkonem 382 kW (520 k), MTM S8 Talladega, jak se tohle monstrum jmenuje, nabízí 559 kW (760 k) dostupných při 5950 ot./min a vrchol točivého momentu 945 Nm (standardem je 650 Nm) dostupný od 1700 do 5500 ot./min. V praxi upravená limuzína od Audi zvládne stovku za 3,48 sekundy, 200 km/h jede 10,51 s po startu a maximálně se rozjede na 325 km/h.

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Maximální rychlost je ale omezena s ohledem na pneumatiky. MTM S8 Talladega by údajně neměla mít problém ani s 350 km/h. Máte-li zájem o zvýšení výkonu na zmíněný 559 kW (760 k), připravte si 35 000 eur. Dalších 2200 eur zaplatíte za úpravu podvozku, 6300 eur stojí 21" kola a za aerodynamický bodykit vytáhnete 15 000 eur. Sečteno a podtrženo, auto na fotkách má hodnotu v přepočtu 5,2 milionu korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků