MTM Birkin Edition Continental GTC

Ani pôvodom exkluzívne autá sa niekedy nevyhnú úpravám. Posledným dielom je Bentley Continental GTC od firmy MTM.

Povedzme si na rovinu, extrémne zásahy do tak prepracovaných áut, akým je napríklad Continental GT od Bentley, sú väčšinou nevkusné. U MTM sa ale nič podobné nestalo. Upravený model dostal navyše len 21“ kolesá a mierne upravené veko batožinového priestoru, žiadne iné zmeny na karosérii nenájdete. Inak to ale vyzerá pod kapotou.

Výkon dvakrát preplňovaného dvanásťvalca s objemom 6,0 l je v pôvodnom stave 411 kW/560 k a točivý moment dosahuje hodnoty 650 Nm. Lenže u MTM sa rozhodli pre novú riadiacu jednotku a kompletnej výmeny sa dočkal výfukový systém. To v tomto prípade znamená jediné. Celkový výkon agregátu sa zvýšil o výborných 67 kW na výsledných 478 kW/650 k. Hodnota točivého momentu vzrástla na 795 Nm. Určite vás ale najviac zaujíma dynamika vozidla. Aj napriek hmotnosti 2,5 tony dosiahne Continetal stovku za 4,2 sekundy a dosiahne maximálnu rýchlosť 331 km/h.

Okrem agregátu sa úpravám podrobil aj podvozok – veľké cabrio dostalo nové, tvrdšie pružiny i tlmiče. Aj napriek tomu, že sériový Continental má vpredu najväčšie brzdové kotúče na svete (medzi sériovo vyrábanými autami), MTM nezabudol ani na posilnenie brzdovej sústavy.

V blízkej dobe chystá MTM úpravy aj pre Continental GT Speed, z ktorého sa chystá vydolovať výkon úžasných 551 kW/750 k.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
MTM Birkin Edition Continental GTC

  • 22. 9. 2007 20:18 911
  • 22. 9. 2007 19:05 andy co dodat.
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků