MTM Audi TT S: ještě rychlejší než TT RS

Německý úpravce MTM specializující se převážně na vozy se čtyřmi kruhy na přídi opět zaujal a to nijak jinak, než svým novým kitem pro stále atraktivní Audi TT. Tentokrát si výkonnostní úpravy připravil pro přeplňovaný dvoulitr TFSI z verze TT S, který však nyní svým výkonem překoná i vrcholnou verzi TT RS.

Pro výše uvedený agregát si úpravce přichystal hned dva stupně úprav. U té levnější se bude moci dvoulitr pochlubit výkonem 242 kW / 330 koní a sadou různých doplňků počínajíc u spoileru a nárazníku a končíc u 20-ti palcových litých kol. Technické úpravy však taky zahrnují tužší tlumiče a brzdy Brembo s lepším účinkem.
Mnohem více ďábelský je ale, o zhruba 10 000 eur, dražší kit, který z 2,0 TFSI vymáčkne až 279 kW / 380 koní, přičemž drtivá většina dalších prvků je shodná s tím prvním. Dynamika vozu nebyla konkrétně zveřejněna, verzi TT RS má ale překonávat s noblesou. A jak víme, TT RS je pekelně rychlé auto se zrychlením na stovku za 4,6 sekundy...
Cena Audi TT S se základním stupněm úprav činí 63 103 eur (zhruba 1 770 000 Kč).
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek 
MTM Audi TT S

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků