MTM Audi S3 P8: podruhé a s vyšším výkonem

Po zdařilých úpravách modelů A6 a A4 se Německý úpravce pouští i do něčeho menšího. A pořádná dávka výkonu opět nechybí.
MTM Audi S3 P8: podruhé a s vyšším výkonem

Německá ladičská společnost MTM se zabývá především úpravami pro vozy z koncernu VW, přičemž četné zastoupení v jejich katalogu má i Škoda. Úpravce se však v poslední době zaměřil především na vozy se čtyřmi kruhy na masce, a tak si můžeme představit další Audi, které se může pochlubit nejen vyšším výkonem, ale i decentně upraveným vzhledem.

Jako základ pro technické úpravy dobře posloužil přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec TFSI, který po úpravách nabízí až neskutečný výkon 283 kW / 380 koní a maximální točivý moment 460 Nm. S těmito parametry, jež se snoubily s nízkou hmotností modelu, se upravená Audi S3 P8 dostane z 0 na 100 km/h za méně než pět vteřin a při maximální rychlosti bude ručička tachometru ukazovat hodnotu 290 km/h.

Co se týče zevnějšku, zde si dali úpravci záležet na tom, aby co nejlépe podtrhli sportovní potenciál tohoto vozu, který je už od výroby určen spíš pro neklidnější a odvážné povahy. Kromě mírně upraveného bodykitu a sportovních polepů si zákazník bude moci vybrat z několika druhů 19-ti palcových litých kol, za nimiž se budou skrývat osmipístkové kotouče Brembo.

Klepněte pro větší obrázek 
MTM Audi S3 P8
Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků