MTM Audi S3 P8: podruhé a s vyšším výkonem

Po zdařilých úpravách modelů A6 a A4 se Německý úpravce pouští i do něčeho menšího. A pořádná dávka výkonu opět nechybí.
MTM Audi S3 P8: podruhé a s vyšším výkonem

Německá ladičská společnost MTM se zabývá především úpravami pro vozy z koncernu VW, přičemž četné zastoupení v jejich katalogu má i Škoda. Úpravce se však v poslední době zaměřil především na vozy se čtyřmi kruhy na masce, a tak si můžeme představit další Audi, které se může pochlubit nejen vyšším výkonem, ale i decentně upraveným vzhledem.

Jako základ pro technické úpravy dobře posloužil přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec TFSI, který po úpravách nabízí až neskutečný výkon 283 kW / 380 koní a maximální točivý moment 460 Nm. S těmito parametry, jež se snoubily s nízkou hmotností modelu, se upravená Audi S3 P8 dostane z 0 na 100 km/h za méně než pět vteřin a při maximální rychlosti bude ručička tachometru ukazovat hodnotu 290 km/h.

Co se týče zevnějšku, zde si dali úpravci záležet na tom, aby co nejlépe podtrhli sportovní potenciál tohoto vozu, který je už od výroby určen spíš pro neklidnější a odvážné povahy. Kromě mírně upraveného bodykitu a sportovních polepů si zákazník bude moci vybrat z několika druhů 19-ti palcových litých kol, za nimiž se budou skrývat osmipístkové kotouče Brembo.

Klepněte pro větší obrázek 
MTM Audi S3 P8
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

dnes | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků