MTM Audi RS6 Avant: na rodinné nákupy ještě rychleji

Audi RS6 Avant je ideálním řešením pokud máte početnou rodinu, ale zároveň nechcete přijít o pořádný zážitek z jízdy (či spíše zrychlení). Co však dělat v případě, že vám sériový výkon 426 kW / 580 koní rázem přestane stačit? Řešení nabízí německá ladičská společnost MTM v podobě nové sady technického a optického vylepšení.

V první řadě se podívejme na vylepšení technického charakteru. Nový kit zvedne výkon až o 97 kW na finální hodnotu 523 kW / 702 koní, což je dokonce o 37 kW více, než má třeba Ferrari Enzo. Maximální točivý moment také nezůstal stejný a činí až 785 Nm. O tom, že označení „pekelně rychlý kombík“ patří tomuto vozu oprávněně, nás přesvědčují i hodnoty zrychlení, MTM Audi RS6 Avant zvládne sprint z 0 na 100 km/h za méně než 4 sekundy a dvojnásobnou hodnotu z nuly zvládne již za 14 sekund. Po odinstalování elektronického omezovače za poplatek 1 000 Eur si bude moci zákazník spokojně uhánět rychlostí přes 300 km/h.

Společnost připravuje pro tento vůz i kompletní sadu optického vylepšení, avšak prozatím je k dispozici jen karbonový difuzor a mírně upravený přední nárazník. Větší výkon a mírné optické vylepšení vás bude stát přibližně 4 000 Eur (zhruba 94 000 Kč).

Klepněte pro větší obrázek 
MTM Audi RS6 Avant
Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

19.  8.  2018 | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků