MTM Audi RS6 Avant: na rodinné nákupy ještě rychleji

Audi RS6 Avant je ideálním řešením pokud máte početnou rodinu, ale zároveň nechcete přijít o pořádný zážitek z jízdy (či spíše zrychlení). Co však dělat v případě, že vám sériový výkon 426 kW / 580 koní rázem přestane stačit? Řešení nabízí německá ladičská společnost MTM v podobě nové sady technického a optického vylepšení.

V první řadě se podívejme na vylepšení technického charakteru. Nový kit zvedne výkon až o 97 kW na finální hodnotu 523 kW / 702 koní, což je dokonce o 37 kW více, než má třeba Ferrari Enzo. Maximální točivý moment také nezůstal stejný a činí až 785 Nm. O tom, že označení „pekelně rychlý kombík“ patří tomuto vozu oprávněně, nás přesvědčují i hodnoty zrychlení, MTM Audi RS6 Avant zvládne sprint z 0 na 100 km/h za méně než 4 sekundy a dvojnásobnou hodnotu z nuly zvládne již za 14 sekund. Po odinstalování elektronického omezovače za poplatek 1 000 Eur si bude moci zákazník spokojně uhánět rychlostí přes 300 km/h.

Společnost připravuje pro tento vůz i kompletní sadu optického vylepšení, avšak prozatím je k dispozici jen karbonový difuzor a mírně upravený přední nárazník. Větší výkon a mírné optické vylepšení vás bude stát přibližně 4 000 Eur (zhruba 94 000 Kč).

Klepněte pro větší obrázek 
MTM Audi RS6 Avant
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků