MTM Audi R8, drsných 888 koní je zde

Společnost MTM se nesmazatelně zapsala do povědomí fandů automobilů hlavně svými projekty, majícími za následek opravdu radikální nárůsty výkonu sériových provedení koncernových automobilů. A přesně s tímto cílem se u MTM pustili do Audi R8.

Na autosalonu v Dubai totiž společnost MTM představila speciálně upravený model Audi R8 s motorem 4,2 V8. Vůz dostal systém přeplňování turbodmychadly, dostal kompletně přepracovaný sací a výfukový systém, motor se nově pyšní kovanými písty, ojnicemi, vyměněny byly ventily a další části motoru. A výsledek?

MTM Audi R8 nyní disponuje výkonem 888 koní a točivým momentem 826 Nm. To stačí k tomu, aby vůz zrychlil na stovku za 3 sekundy a dosáhl maximální rychlosti 357 km/h.

Audi R888, jak se vůz správně jmenuje, dostal navíc kompletně nový podvozek a karbon-keramické brzdy. Nová je i část karosérie, která si musí umět pomoci s vyššími rychlostmi.

I když se jedná více primárně o „show car”, nabídne jej MTM i zákazníkům. A to za cenu 280 000 eur, tedy za přibližně 7,8 mil. korun.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
MTM Audi R888

 

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi TT 2
Rok výroby: 2009
Stav: 44 816 km
Cena: 350 000 Kč
Audi S4 3
Rok výroby: 2011
Stav: 42 108 km
Cena: 680 000 Kč
Audi A5 3
Rok výroby: 2007
Stav: 167 158 km
Cena: 300 000 Kč
Audi A3 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 130 774 km
Cena: 134 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků