MSO vyšperkovalo další McLaren 720S. Inspirací byla závodní ikona F1 GTR

Za dveřmi personalizačního oddělení McLarenu se opět zrodil další unikátně specifikovaný model. Tentokrát přitom odkazuje na úspěšnou minulost značky ve vytrvalostních závodech.

Oddělení MSO v McLarenu je místem, kde jsou nejváženějším zákazníkům plněny speciální sny, když přijde na personalizaci jejich nového supersportu. Nejnovějším výsledkem neomezených možností a přesných požadavků je nyní i speciálně nazvaný McLaren MSO 720S Stealth Theme.

Přestože může název a samotný odstín laku karoserie odkazovat spíše na „neviditelné“ vojenské letouny, částečnou inspirací pro takto zbarvený model 720S byl prý legendární McLaren F1 GTR, který ve svém tmavém, šedočerném hávu vyhrál v roce 1995 slavných 24 hodin Le Mans.

McLaren Speedtail oficiálně: Parametry a cena nástupce F1 berou dech

McLaren Speedtail oficiálně: Parametry a cena nástupce F1 berou dech

Unikátní odstín laku se jmenuje Sarthe Gray a je kombinován s řadou červených (až oranžových) detailů, které naleznete na mnoha místech moderního McLarenu. Od jemných linek na předním nárazníku, pruhů kopírujících liniie kolem kabiny vozu až po kontrastní lemování a zbarvení vždy jednoho paprsku na lehkých kolech.

Podobný motiv je k nalezení také v interiéru, kde je tmavé polstrování Alcantarou podtrženo červeně zbarveným prošíváním a částmi palubní desky. Na exteriéru a rovněž v interiéru se pak nachází záplava karbonových dílů. Rozsáhlé použití uhlíkových vláken je ostatně standardem při zvolení McLarenu 720S s balíčkem Performance, který se pro tento projekt stal základem.

Häkkinen prohnal na trati vítězný McLaren F1 GTR. Byla to symfonie

Häkkinen prohnal na trati vítězný McLaren F1 GTR. Byla to symfonie

Technika vozu se žádných změn nedočkala, takže stačí připomenout, že 720S používá čtyřlitrový dvakrát přeplňovaný osmiválec o výkonu 530 kW (720 koní) a točivém momentu 770 Nm. Zrychlení z nuly na 100 km/h je otázkou 2,9 vteřiny a maximální rychlost čítá 341 km/h. Cena 720S startuje na v přepočtu asi 7 milionech korun. Tento speciální kousek ale základní cenovku určitě hravě překračuje.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků