MSO vyšperkovalo další McLaren 720S. Inspirací byla závodní ikona F1 GTR

Za dveřmi personalizačního oddělení McLarenu se opět zrodil další unikátně specifikovaný model. Tentokrát přitom odkazuje na úspěšnou minulost značky ve vytrvalostních závodech.

Oddělení MSO v McLarenu je místem, kde jsou nejváženějším zákazníkům plněny speciální sny, když přijde na personalizaci jejich nového supersportu. Nejnovějším výsledkem neomezených možností a přesných požadavků je nyní i speciálně nazvaný McLaren MSO 720S Stealth Theme.

Přestože může název a samotný odstín laku karoserie odkazovat spíše na „neviditelné“ vojenské letouny, částečnou inspirací pro takto zbarvený model 720S byl prý legendární McLaren F1 GTR, který ve svém tmavém, šedočerném hávu vyhrál v roce 1995 slavných 24 hodin Le Mans.

McLaren Speedtail oficiálně: Parametry a cena nástupce F1 berou dech

McLaren Speedtail oficiálně: Parametry a cena nástupce F1 berou dech

Unikátní odstín laku se jmenuje Sarthe Gray a je kombinován s řadou červených (až oranžových) detailů, které naleznete na mnoha místech moderního McLarenu. Od jemných linek na předním nárazníku, pruhů kopírujících liniie kolem kabiny vozu až po kontrastní lemování a zbarvení vždy jednoho paprsku na lehkých kolech.

Podobný motiv je k nalezení také v interiéru, kde je tmavé polstrování Alcantarou podtrženo červeně zbarveným prošíváním a částmi palubní desky. Na exteriéru a rovněž v interiéru se pak nachází záplava karbonových dílů. Rozsáhlé použití uhlíkových vláken je ostatně standardem při zvolení McLarenu 720S s balíčkem Performance, který se pro tento projekt stal základem.

Häkkinen prohnal na trati vítězný McLaren F1 GTR. Byla to symfonie

Häkkinen prohnal na trati vítězný McLaren F1 GTR. Byla to symfonie

Technika vozu se žádných změn nedočkala, takže stačí připomenout, že 720S používá čtyřlitrový dvakrát přeplňovaný osmiválec o výkonu 530 kW (720 koní) a točivém momentu 770 Nm. Zrychlení z nuly na 100 km/h je otázkou 2,9 vteřiny a maximální rychlost čítá 341 km/h. Cena 720S startuje na v přepočtu asi 7 milionech korun. Tento speciální kousek ale základní cenovku určitě hravě překračuje.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

včera | Michal Dokoupil | 58 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků