MSO vyšperkovalo další McLaren 720S. Inspirací byla závodní ikona F1 GTR

Za dveřmi personalizačního oddělení McLarenu se opět zrodil další unikátně specifikovaný model. Tentokrát přitom odkazuje na úspěšnou minulost značky ve vytrvalostních závodech.

Oddělení MSO v McLarenu je místem, kde jsou nejváženějším zákazníkům plněny speciální sny, když přijde na personalizaci jejich nového supersportu. Nejnovějším výsledkem neomezených možností a přesných požadavků je nyní i speciálně nazvaný McLaren MSO 720S Stealth Theme.

Přestože může název a samotný odstín laku karoserie odkazovat spíše na „neviditelné“ vojenské letouny, částečnou inspirací pro takto zbarvený model 720S byl prý legendární McLaren F1 GTR, který ve svém tmavém, šedočerném hávu vyhrál v roce 1995 slavných 24 hodin Le Mans.

McLaren Speedtail oficiálně: Parametry a cena nástupce F1 berou dech

McLaren Speedtail oficiálně: Parametry a cena nástupce F1 berou dech

Unikátní odstín laku se jmenuje Sarthe Gray a je kombinován s řadou červených (až oranžových) detailů, které naleznete na mnoha místech moderního McLarenu. Od jemných linek na předním nárazníku, pruhů kopírujících liniie kolem kabiny vozu až po kontrastní lemování a zbarvení vždy jednoho paprsku na lehkých kolech.

Podobný motiv je k nalezení také v interiéru, kde je tmavé polstrování Alcantarou podtrženo červeně zbarveným prošíváním a částmi palubní desky. Na exteriéru a rovněž v interiéru se pak nachází záplava karbonových dílů. Rozsáhlé použití uhlíkových vláken je ostatně standardem při zvolení McLarenu 720S s balíčkem Performance, který se pro tento projekt stal základem.

Häkkinen prohnal na trati vítězný McLaren F1 GTR. Byla to symfonie

Häkkinen prohnal na trati vítězný McLaren F1 GTR. Byla to symfonie

Technika vozu se žádných změn nedočkala, takže stačí připomenout, že 720S používá čtyřlitrový dvakrát přeplňovaný osmiválec o výkonu 530 kW (720 koní) a točivém momentu 770 Nm. Zrychlení z nuly na 100 km/h je otázkou 2,9 vteřiny a maximální rychlost čítá 341 km/h. Cena 720S startuje na v přepočtu asi 7 milionech korun. Tento speciální kousek ale základní cenovku určitě hravě překračuje.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 63 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 48 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků