Potvrzeno: Škoda už 23. května odhalí dva nové modely. Oba do zásuvky

60 komentářů

Petr Vaněk
6. května • 23:47

Do 23 května je pro čtenáře ještě dost času. Ale jak znám Škodováky, určitě to bude docela zajímavé B-] B-] B-] Bravo Škoda ;-)

Jemito Buřt
7. května • 17:59

Pošlete tady tomu řiťomilovi aspoň nějaký odznáček za snahu.

Pavel
6. května • 22:11

Když dají na eCitigo čtyři světla, můžou vynechat přední masku. :-D

pacho
6. května • 19:59

celkom nerozumiem ako môže byť Up prezlečený za citi go ?.

666
6. května • 15:44

Škoda, že se i Škoda vydává na slepou cestu vývoje B-]

.x.
6. května • 16:21

Jj, zbytečně podléhají hype kolem elektroaut, lépe by udělali kdyby se drželi benalu a dieselu. Na elektru akorát všichni prodělají kalhoty (Tesla neumí na elektru vydělávat ani po mnoha letech pokusů) a škodule se spálí s nimi.

JirkaX
6. května • 15:46

Nesouhlasím, když neumí vyrobit spalovací motor, možná se jim povede elektromotor.

JirkaX
6. května • 18:14

Nevyjadřuj se k tomu čemu nerozumíš.

Ota
9. května • 6:43

no a ktery motory ted Skoda vyrabi?

Karlos
6. května • 17:18

Koupě elektoauta je kup na celý život. Jako ojetina je totiž neprodejné.

E15
6. května • 14:27

tak na tu první elektroškodovku (mimo CitiGO) jsem opravdu zvědavý. Ta studie Škoda Vision iV byla snad nejhroznějším autem v Ženevě (jako když studenti středního odborného učiliště soutěží v tuningu). Snad se to nebude moc podobat. Pokud ano, pak volejte Kabaně zpátky, dokud je čas....

E15
6. května • 14:29

aha, teď mi došlo, že tím druhým elektroautem má být zřejmě Superb plug-in... Takže mnoho povyku pro nic...:-)

Kenny
6. května • 13:39

A co má být přesně nového? Jsem pochopil, že se o novou modelovou řadu (např. Scala nebo Kamiq) nejedná. Budou pouze nějaký ze stávajících modelů na elektriku. Jeden by měl měl být Cígo a druhý nevím. Takže to mě zase tak nezajímá.Osobně bych třeba více uvítal srovnávací test Karoq - Ateca, aby byly zřejmější rozdíly. Nebo srovnávačku Scala - Rapid hatch a nebo nějaké info o Kamiqu.

G
6. května • 13:31

Takže nám jako novinku začnou prodávat e-up z roku 2013.:-D:-D:-D

JirkaX
6. května • 15:32

A to buď rád, že tam zase jako novinku nedají ten svůj rakovinomet TDÍ, to je potom jízda v koloně za takovým imbecilem.B-]

JirkaX
6. května • 19:52

Plácáš blbosti kašpare.

JirkaX
6. května • 20:29

Ty máš ještě vycházky?:-D

josephko
6. května • 13:17

Mám rád, ako automobilky robia z komára somára. Respektíve ako nafukujú do obrovských rozmerov bezvýznamné skutočnosti.
Elektrické Citigo bude e-up s trochu odlišnou maskou a iným znakom na volante plus s novšími a výkonnejšími batériami. Nič iné tam nové nebude a ani byť nemôže. Ale škodovka to stále prezentuje, že to je práca jej vývojárov.
Nie je to namierené proti škodovke, túto značku mám rád. Len mi tieto veci prídu také komicky nafúknuté...

A to jako proc?
6. května • 15:12

V jednom TV dokumentu ZDF jsem slyslel, ze Bayer udajne ze 30 tisic vyvojaru zamestnava asi 18 tisic marketingovych pracovniku. Prekvapilo mne jednak, ze marketing se povazuje za vyvoj, a pak take to samotne cislo.Presna cisla v nemam k dispozici, ale hadam, ze v pripade automobilek to bude dost podobne. Ta armada marketaku, kteri najednou potrebuji vykazat nejakou cinnost, v medialnim prostoru zpusobi podobne vzedmuti hladiny jako cela armada putinovyvh trollu.Doporucuji vam nebrat to osobne. Tahle primitivni snaha o ovlivnovani mineni a az manipulaci, je zamirena na nejiste a ovlivnitelne lidi bez vlastniho nazoru, pripadne bez schopnosti si vlastni kvalifikovany nazor vybudovat. Neustale opakovana prezentace daneho vyrobku ve verejnem a medialnim prostoru ma za ukol vytvorit dojem, ze dany produkt se stal normou ci hitem a kdo jej nema, bude socialne ci ekonomicky vyloucen.Cele je to ale jen takova pena beznych dni a nikdo vas nenuti vsemu verit s pistoli u hlavy.

Marek71
6. května • 15:00

Ano, bude to jenom převlečený eUp. Ale bude mít dvojnásobnou kapacitu baterky, dojezd tedy reálně kolem 250 km i s topením nebo klímou, zkušený elektromobilista jistě ve městě zvládne i 300 :-) No a druhá podstatná věc je, že to bude stát kolem 420 tisíc i s DPH, což je o více než 100 tisíc méně než eUp s poloviční baterkou. Toto bych viděl jako největší plus, pokud to teda splní. Protože to by už pro dost lidí bylo docela zajímavé malé auto do města.

Switch007
6. května • 13:07

Pane autore, mohl byste nám vysvětlit, co máte na mysli slovy supernabíječky a rychlonabíječka? Pravděpodobně nepůjde CCS, ale jen Mennekes, je to tak?

bzzz
6. května • 12:26

Do zásuvky nebo do šuplíku? ;-)

Kuk Vykuk
10. května • 8:52

To máš jedno, bolet tě to bude stejně.

Joe Doe
6. května • 12:15

V době, kdy elekromobil byl v západní Evropě přepychem horních deseti tisíc, v Česku aparátem podivínů a na autorevue.cz předmětem vášnivých debat anarchistických kroužků...Pani, Skoda ma elektromobil, a my sme predsa nikdy neboli vo vojne s Euraziou, takze aj na autorevue su elektromobily cestou vpred.

Aladin
6. května • 13:46

Pokrok je, když něco nabídneš dobrovolně a bez dotací a druzí si to dobrovolně a bez dotací koupí.Tobě to je celkem zbytečné psát, viď? :-)

Joe Doe
6. května • 22:19

Nafta je dotovana.

Ota
9. května • 6:39

v tom pripade LPG, CNG, elektro je dotovany jeste vic

Josef Buřt
6. května • 12:09

skodarevue.cz

Nostradamus
6. května • 12:07

Pro škodafily událost milénia!

JirkaX
6. května • 12:12

To musí slavit všichni, jeto přece naše tradiční Německá automobilka.;-)

JirkaX
6. května • 12:34

Když už si tu chce redakce vydržovat nějakého šťourala, tak proč zrovna tohoto hotentota?

JirkaX
6. května • 15:36

Tak tobě nestačí, že tě redakce vymaže za urážky a sprostá slova, ty se musíš pořád za někoho vydávat.

JirkaX
6. května • 18:35

:-D

JirkaX
6. května • 11:48

Škodovka má auta na baterky už 30 let.

expat
6. května • 16:34

...já měl autíčko na baterku už před 65 lety....:-)

JirkaX
6. května • 12:06

A jinak zdráv?

prehanec
6. května • 12:16

Co 30? 300! :-D:-D:-D

Jan Wexa
6. května • 11:31

Tak koncernový Honzík má další čárečku, krásný článek o jeho modle je na světě!

abcd
6. května • 11:09

20 let po Japoncich? Neni to uspechane? Snad to v MB dobre zvazili...

.
6. května • 11:32

Myslíš po těch Japoncích co s hybridem přišli cca 100 po Evropanech?

Jano
6. května • 20:40

Myslis po japoncoch, ktori stale ziadne poriadne elektro nemaju a ktorých predbehli Tesla a Kia a Hyundai?

...
6. května • 11:08

Elektrika zatím je vhodná jen do města. A řekněme si, kupuje si někdo Superba na jízdu po městě?
Kdo chce spořit a pokaždé nestrkat auto do zásuvky a poté odpojovat, uklízet kabel atd., koupí si diesel.
Pokud si chce koupit auto bez vibrací a dunivého hluku od motoru, koupí si Superb 2.0 TSI 4x4 DSG.

ta sunka sapa
6. května • 11:42

Neustale slysim, ze EV jsou urcene predevsim do mesta. Ano, zni to skutecne logicky. Hlavni argumenty jsou vesmes porad stejne: Ve mestech je prece k dispozici husta elektricka sit a ve mestech bude prinos "nulovych" emisi nejvetsiNevim kde ziji lide tvrdici, ze ve mestech neni problem nabijet EV. Kdyz prochazim jakymkoliv mestem, nevidim nikde na fasadach cinzovnich domu ci panelaku, parkovistich, poulicnich lampach atd. atd. dostatecne mnozstvi volne pristupnych eletrickych zasuvek ci EV nabijecek. Jiste jsou i ve mestech domacnosti, ktere maji moznost nabijet z vlastni zasuvky. Kolik procent ovsem takovych domacnosti ve mestech je?Pak jsou zde soudruzi sverepe tvrdici, ze napriklad v Praze ci Brne se prece ma clovek pohybovat MHD a ne autem. Jiste, i to se zda logicke, protoze k tomu ucelu prece MHD byla zrizena. Ptam se jen, kam dospela ta nase demokracie a svoboda, kdyz tu temer po 30 letech od sametove revoluce opet mame soudruhy, kteri nam narizuji, jak mame zit. Co mame od techto lidi cekat dal? Az se ukaze, ze ne vsem lidem MHD z ruznych duvodu nevyhjovuje, mame se obavat, ze je opet zacnou posilat do uranovych dolu, kriminalu a gulagu?:-/

expat
6. května • 16:31

Dneska se tu na tebe sesypalo pěkných pár komoušů....B-] Ale u mě palec hore....B-]

MUDr. Chocholoušek
6. května • 13:41

Můžeš sem dát odkaz na vyhlášku či zákon, který ti nařizuje jezdit po městě EV a MHD?

A to jako proc?
6. května • 14:51

Co tim chces rict?

MUDr. Chocholoušek
6. května • 15:03

Píše, že nám to soudruzi nařizují. Já o takovém nařízení nic nevím, tak se ptám.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jelinek koniklec
6. května • 15:19

https://cs.wikipedia.org/wiki/Nařízení... Narizeni v pravnim slova smyslu ne. Tedy prozatim.Verim, ze jste dostatecne inteligentni, abyste plne chapal co mam na mysli a co mi tak vadi. Bydlet v Praze, tak take budu asi prevazne jezdit MHD. Mam ale plne zuby toho, kdyz nekde v diskusich ctu, zde kdyz nekdo bydli na Jiznim Meste, nema po Praze co jezdit autem.

Selský rozum
6. května • 10:21

Dneš mě přišlo vyučtování....elektriky. Mazec udajů.....ale něco tam na tom papíře zasmrdělo. Tabulka a tam údaj, elektrika pro Vás vyrobena v poměru 45% uhlí.....:-/

Kuk Vykuk
10. května • 8:45

Tvůj mražák, bojler, pračka, telka i vibrátor i zubná kefka všechno jede na uhlí. B-]

Kuk Vykuk
10. května • 8:46

Dokonce i nafta co si liješ do nádrže. B-]

Osel z Jetele
6. května • 10:07

Taki setak Ťešýte? Fždiť jeto revolučňý potchyn!

ugh
6. května • 21:35

Ty ses taky pocin koukam

Kuk Vykuk
10. května • 8:42

Nekaž mu to, byl na nočníku poprvý.

Michal
6. května • 8:37

Vybava electric-line bude mit zdarma priplatkovou dlouhou prodluzovovacku na bubnu s manualnim navijenim a zlodejkou na konci ;-)

Kuk Vykuk
10. května • 8:40

Čím bohatší budeš tím si koupíš delší vedení. B-]

king014
6. května • 9:41

to bude pouze u electric line plus, v základu bude eko ebonitová tyč a liščí ohon

supa dupa
6. května • 10:01

„A není to málo, Antone Pavloviči?“

...
6. května • 8:33

Nevíte někdo, kdy má přijít nový Superb IV (žádný facelift)? Díky

Dix_
6. května • 8:54

2021

Doporučujeme

Články odjinud