Potvrzeno: Škoda už 23. května odhalí dva nové modely. Oba do zásuvky

...  |  06. 05. 2019 08:33

Nevíte někdo, kdy má přijít nový Superb IV (žádný facelift)? Díky

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  06. 05. 2019 08:54

2021

Odpovědět  |   | 
Michal  |  06. 05. 2019 08:37

Vybava electric-line bude mit zdarma priplatkovou dlouhou prodluzovovacku na bubnu s manualnim navijenim a zlodejkou na konci

Odpovědět  |   | 
king014  |  06. 05. 2019 09:41

to bude pouze u electric line plus, v základu bude eko ebonitová tyč a liščí ohon

Odpovědět  |   | 
supa dupa  |  06. 05. 2019 10:01

„A není to málo, Antone Pavloviči?“

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 05. 2019 08:40

Čím bohatší budeš tím si koupíš delší vedení.

Odpovědět  |   | 
Osel z Jetele  |  06. 05. 2019 10:07

Taki setak Ťešýte? Fždiť jeto revolučňý potchyn!

Odpovědět  |   | 
ugh  |  06. 05. 2019 21:35

Ty ses taky pocin koukam

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 05. 2019 08:42

Nekaž mu to, byl na nočníku poprvý.

Odpovědět  |   | 
Selský rozum  |  06. 05. 2019 10:21

Dneš mě přišlo vyučtování....elektriky. Mazec udajů.....ale něco tam na tom papíře zasmrdělo. Tabulka a tam údaj, elektrika pro Vás vyrobena v poměru 45% uhlí.....

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 05. 2019 08:45

Tvůj mražák, bojler, pračka, telka i vibrátor i zubná kefka všechno jede na uhlí.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 05. 2019 08:46

Dokonce i nafta co si liješ do nádrže.

Odpovědět  |   | 
...  |  06. 05. 2019 11:08

Elektrika zatím je vhodná jen do města. A řekněme si, kupuje si někdo Superba na jízdu po městě?
Kdo chce spořit a pokaždé nestrkat auto do zásuvky a poté odpojovat, uklízet kabel atd., koupí si diesel.
Pokud si chce koupit auto bez vibrací a dunivého hluku od motoru, koupí si Superb 2.0 TSI 4x4 DSG.

Odpovědět  |   | 
ta sunka sapa  |  06. 05. 2019 11:42

Neustale slysim, ze EV jsou urcene predevsim do mesta. Ano, zni to skutecne logicky. Hlavni argumenty jsou vesmes porad stejne: Ve mestech je prece k dispozici husta elektricka sit a ve mestech bude prinos "nulovych" emisi nejvetsi

Nevim kde ziji lide tvrdici, ze ve mestech neni problem nabijet EV. Kdyz prochazim jakymkoliv mestem, nevidim nikde na fasadach cinzovnich domu ci panelaku, parkovistich, poulicnich lampach atd. atd. dostatecne mnozstvi volne pristupnych eletrickych zasuvek ci EV nabijecek. Jiste jsou i ve mestech domacnosti, ktere maji moznost nabijet z vlastni zasuvky. Kolik procent ovsem takovych domacnosti ve mestech je?

Pak jsou zde soudruzi sverepe tvrdici, ze napriklad v Praze ci Brne se prece ma clovek pohybovat MHD a ne autem. Jiste, i to se zda logicke, protoze k tomu ucelu prece MHD byla zrizena. Ptam se jen, kam dospela ta nase demokracie a svoboda, kdyz tu temer po 30 letech od sametove revoluce opet mame soudruhy, kteri nam narizuji, jak mame zit. Co mame od techto lidi cekat dal? Az se ukaze, ze ne vsem lidem MHD z ruznych duvodu nevyhjovuje, mame se obavat, ze je opet zacnou posilat do uranovych dolu, kriminalu a gulagu?

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  06. 05. 2019 13:41

Můžeš sem dát odkaz na vyhlášku či zákon, který ti nařizuje jezdit po městě EV a MHD?

Odpovědět  |   | 
A to jako proc?  |  06. 05. 2019 14:51

Co tim chces rict?

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  06. 05. 2019 15:03

Píše, že nám to soudruzi nařizují. Já o takovém nařízení nic nevím, tak se ptám.

Odpovědět  |   | 
jelinek koniklec  |  06. 05. 2019 15:19

https://cs.wikipedia.org/wiki/Nařízení...

Narizeni v pravnim slova smyslu ne. Tedy prozatim.

Verim, ze jste dostatecne inteligentni, abyste plne chapal co mam na mysli a co mi tak vadi. Bydlet v Praze, tak take budu asi prevazne jezdit MHD. Mam ale plne zuby toho, kdyz nekde v diskusich ctu, zde kdyz nekdo bydli na Jiznim Meste, nema po Praze co jezdit autem.

Odpovědět  |   | 
expat  |  06. 05. 2019 16:31

Dneska se tu na tebe sesypalo pěkných pár komoušů.... Ale u mě palec hore....

Odpovědět  |   | 
abcd  |  06. 05. 2019 11:09

20 let po Japoncich? Neni to uspechane? Snad to v MB dobre zvazili...

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 05. 2019 11:32

Myslíš po těch Japoncích co s hybridem přišli cca 100 po Evropanech?

Odpovědět  |   | 
Jano  |  06. 05. 2019 20:40

Myslis po japoncoch, ktori stale ziadne poriadne elektro nemaju a ktorých predbehli Tesla a Kia a Hyundai?

Odpovědět  |   | 
Jan Wexa  |  06. 05. 2019 11:31

Tak koncernový Honzík má další čárečku, krásný článek o jeho modle je na světě!

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  06. 05. 2019 11:48

Škodovka má auta na baterky už 30 let.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  06. 05. 2019 12:06

A jinak zdráv?

Odpovědět  |   | 
prehanec  |  06. 05. 2019 12:16

Co 30? 300!

Odpovědět  |   | 
expat  |  06. 05. 2019 16:34

...já měl autíčko na baterku už před 65 lety....

Odpovědět  |   | 
Nostradamus  |  06. 05. 2019 12:07

Pro škodafily událost milénia!

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  06. 05. 2019 12:12

To musí slavit všichni, jeto přece naše tradiční Německá automobilka.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  06. 05. 2019 12:34

Když už si tu chce redakce vydržovat nějakého šťourala, tak proč zrovna tohoto hotentota?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  06. 05. 2019 15:36

Tak tobě nestačí, že tě redakce vymaže za urážky a sprostá slova, ty se musíš pořád za někoho vydávat.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  06. 05. 2019 18:35

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  06. 05. 2019 12:09

skodarevue.cz

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 05. 2019 12:15

V době, kdy elekromobil byl v západní Evropě přepychem horních deseti tisíc, v Česku aparátem podivínů a na autorevue.cz předmětem vášnivých debat anarchistických kroužků...

Pani, Skoda ma elektromobil, a my sme predsa nikdy neboli vo vojne s Euraziou, takze aj na autorevue su elektromobily cestou vpred.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  06. 05. 2019 13:46

Pokrok je, když něco nabídneš dobrovolně a bez dotací a druzí si to dobrovolně a bez dotací koupí.

Tobě to je celkem zbytečné psát, viď?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 05. 2019 22:19

Nafta je dotovana.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  09. 05. 2019 06:39

v tom pripade LPG, CNG, elektro je dotovany jeste vic

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 05. 2019 12:26

Do zásuvky nebo do šuplíku?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 05. 2019 08:52

To máš jedno, bolet tě to bude stejně.

Odpovědět  |   | 
Switch007  |  06. 05. 2019 13:07

Pane autore, mohl byste nám vysvětlit, co máte na mysli slovy supernabíječky a rychlonabíječka? Pravděpodobně nepůjde CCS, ale jen Mennekes, je to tak?

Odpovědět  |   | 
josephko  |  06. 05. 2019 13:17

Mám rád, ako automobilky robia z komára somára. Respektíve ako nafukujú do obrovských rozmerov bezvýznamné skutočnosti.
Elektrické Citigo bude e-up s trochu odlišnou maskou a iným znakom na volante plus s novšími a výkonnejšími batériami. Nič iné tam nové nebude a ani byť nemôže. Ale škodovka to stále prezentuje, že to je práca jej vývojárov.
Nie je to namierené proti škodovke, túto značku mám rád. Len mi tieto veci prídu také komicky nafúknuté...

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  06. 05. 2019 15:00

Ano, bude to jenom převlečený eUp. Ale bude mít dvojnásobnou kapacitu baterky, dojezd tedy reálně kolem 250 km i s topením nebo klímou, zkušený elektromobilista jistě ve městě zvládne i 300

No a druhá podstatná věc je, že to bude stát kolem 420 tisíc i s DPH, což je o více než 100 tisíc méně než eUp s poloviční baterkou. Toto bych viděl jako největší plus, pokud to teda splní. Protože to by už pro dost lidí bylo docela zajímavé malé auto do města.

Odpovědět  |   | 
A to jako proc?  |  06. 05. 2019 15:12

V jednom TV dokumentu ZDF jsem slyslel, ze Bayer udajne ze 30 tisic vyvojaru zamestnava asi 18 tisic marketingovych pracovniku. Prekvapilo mne jednak, ze marketing se povazuje za vyvoj, a pak take to samotne cislo.

Presna cisla v nemam k dispozici, ale hadam, ze v pripade automobilek to bude dost podobne. Ta armada marketaku, kteri najednou potrebuji vykazat nejakou cinnost, v medialnim prostoru zpusobi podobne vzedmuti hladiny jako cela armada putinovyvh trollu.

Doporucuji vam nebrat to osobne. Tahle primitivni snaha o ovlivnovani mineni a az manipulaci, je zamirena na nejiste a ovlivnitelne lidi bez vlastniho nazoru, pripadne bez schopnosti si vlastni kvalifikovany nazor vybudovat. Neustale opakovana prezentace daneho vyrobku ve verejnem a medialnim prostoru ma za ukol vytvorit dojem, ze dany produkt se stal normou ci hitem a kdo jej nema, bude socialne ci ekonomicky vyloucen.

Cele je to ale jen takova pena beznych dni a nikdo vas nenuti vsemu verit s pistoli u hlavy.

Odpovědět  |   | 
G  |  06. 05. 2019 13:31

Takže nám jako novinku začnou prodávat e-up z roku 2013.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  06. 05. 2019 15:32

A to buď rád, že tam zase jako novinku nedají ten svůj rakovinomet TDÍ, to je potom jízda v koloně za takovým imbecilem.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  06. 05. 2019 19:52

Plácáš blbosti kašpare.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  06. 05. 2019 20:29

Ty máš ještě vycházky?

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  06. 05. 2019 13:39

A co má být přesně nového? Jsem pochopil, že se o novou modelovou řadu (např. Scala nebo Kamiq) nejedná. Budou pouze nějaký ze stávajících modelů na elektriku. Jeden by měl měl být Cígo a druhý nevím. Takže to mě zase tak nezajímá.Osobně bych třeba více uvítal srovnávací test Karoq - Ateca, aby byly zřejmější rozdíly. Nebo srovnávačku Scala - Rapid hatch a nebo nějaké info o Kamiqu.

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 05. 2019 14:27

tak na tu první elektroškodovku (mimo CitiGO) jsem opravdu zvědavý. Ta studie Škoda Vision iV byla snad nejhroznějším autem v Ženevě (jako když studenti středního odborného učiliště soutěží v tuningu). Snad se to nebude moc podobat. Pokud ano, pak volejte Kabaně zpátky, dokud je čas....

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 05. 2019 14:29

aha, teď mi došlo, že tím druhým elektroautem má být zřejmě Superb plug-in... Takže mnoho povyku pro nic...

Odpovědět  |   | 
666  |  06. 05. 2019 15:44

Škoda, že se i Škoda vydává na slepou cestu vývoje

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  06. 05. 2019 15:46

Nesouhlasím, když neumí vyrobit spalovací motor, možná se jim povede elektromotor.

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  06. 05. 2019 17:18

Koupě elektoauta je kup na celý život. Jako ojetina je totiž neprodejné.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  06. 05. 2019 18:14

Nevyjadřuj se k tomu čemu nerozumíš.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  09. 05. 2019 06:43

no a ktery motory ted Skoda vyrabi?

Odpovědět  |   | 
.x.  |  06. 05. 2019 16:21

Jj, zbytečně podléhají hype kolem elektroaut, lépe by udělali kdyby se drželi benalu a dieselu. Na elektru akorát všichni prodělají kalhoty (Tesla neumí na elektru vydělávat ani po mnoha letech pokusů) a škodule se spálí s nimi.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  06. 05. 2019 19:59

celkom nerozumiem ako môže byť Up prezlečený za citi go ?.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  06. 05. 2019 22:11

Když dají na eCitigo čtyři světla, můžou vynechat přední masku.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  06. 05. 2019 23:47

Do 23 května je pro čtenáře ještě dost času. Ale jak znám Škodováky, určitě to bude docela zajímavé Bravo Škoda

Odpovědět  |   | 
Jemito Buřt  |  07. 05. 2019 17:59

Pošlete tady tomu řiťomilovi aspoň nějaký odznáček za snahu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 191 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A