No tohle neni neco do ceho bych chtel investovat... Auto se mi musi libit.
Jde vidět že pisatel tohoto článku o starých Škodovkách moc neví.btakbta prvé označení nikdy neexistovala škoda 120 rapid!!! 120 byl druhý stupeň roho vo jste si mohli zvolit základní byli 105 písmeno pak označovalo jakýsi stupeň vybaví. Škodovky z číselný kódem od 125 výše se lišily jednak pěti rychlostní skříní 130 a 136 pak i vyšším výkonem tyto modely byli určeny primárně na export. Zpět k Rapidu pro domácí trh je rapid 130
Rapid 120 byl prechodovy model, vyrabeny v BAZ misto Garde, nez se vyroba zcela presunula do Kvasin. Byl to ctyrkvalt, se "silnou" 40kW dvanactistovkou - stejnou jako ve 120LS.
Později po faceliftu (tzv. verze M s rozšířeným rozchodem a jinou přední maskou) samozřejmě Rapid 120 existoval a byl s pětikvaltem, stejně tak jako byla s pětikvaltem i nejvybavenější 120 GLS.Rapidu 120 se ale vyrobilo málo, žádanější byl 130
Rapid 120 byl prave jen ctyrkvalt, jako Garde - lze i dohledat na youtube dobove video, kde byl majitel neprijemne prekvapeny, ze model 86 vyrobeny v BAZ (posledni rok, co se v BAZ vyrabel) mel ctyrkvalt.
Popelnice
Člověk by nevěřil,jak byli ti kapitalisti akční. Jak píše autor článku, už v r.1963 vyrobili Cabrio z auta, které se začalo vyrábět v AZNP až v r.1981.
S 50kw motorem, max.110km/h ? Hustý!
tu strechu dajte radsej dole...
Spolu jsme ještě neskončili. Tvá prdel pozná středověk !
ne, kupec by zjistil, že to nemá bezpečnostní oblouk za zadníma sedadlama. I já jsem měl na Z4 oblouky za sedačkama a vysokopevnostní A sloupky. Ale jinak ta střecha připomíná UAZ.
Najít na kabrioletu hnusnejší střechu je snad nemožný.
Takový machrovský kočár za 800 táců..? Tak s tímhle budeš středem pozornosti jako bys jezdil s nejdražším poršákem. Prostě takto sběratelské, zmaterializované machrovství v kabriu do budoucna ještě jistě poroste na ceně. Je to zjevný investiční klenot.. ale ono unikátní škodovky umějí být v praxi sumasumárum prima motoristická zkušenostB-]
Dejte mu někdo po tlamě.
Dej si sám burane.
Vzhledem k tomu za kolik se prodává vlastně tuctová Felicie, je to docela dobrá cena.
Škodovka samozřejmě vítězí v anketě. 98% čtenářů si jí stejně nebude moc dovolit.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.