Jestliže milujete otevřené nebe nad hlavou a zároveň preferujete domácí produkci, moc možností pro seberealizaci nemáte. Zdroj:  Rajveteranu

Jestliže milujete otevřené nebe nad hlavou a zároveň preferujete domácí produkci, moc možností pro seberealizaci nemáte. | Zdroj: Rajveteranu

Nyní se na inzertním portále Rajveteranu objevila unikátní otevřená verze Škody 120 Rapid z dílny rakouské karosárny Gräf & Stift. Zdroj:  Rajveteranu

Nyní se na inzertním portále Rajveteranu objevila unikátní otevřená verze Škody 120 Rapid z dílny rakouské karosárny Gräf & Stift. | Zdroj: Rajveteranu

Domácí modla však měla na západě zcela opačnou pověst. Byla cenově dostupnější a tím pádem vhodnou volbou pro zakázkové přestavby, zejména na kabriolety, které v řadě 120 chyběly. Zdroj:  Rajveteranu

Domácí modla však měla na západě zcela opačnou pověst. Byla cenově dostupnější a tím pádem vhodnou volbou pro zakázkové přestavby, zejména na kabriolety, které v řadě 120 chyběly. | Zdroj: Rajveteranu

Poprvé se takového projektu zhostila dílna Auto Meise z Recklinghausenu, která v roce 1963 postavila svůj první kus na základě starší Garde. S příchodem Rapidu se postupně přidávaly další společnosti zejména z Velké Británie, ale většinou šlo o kusové série. Zdroj:  Rajveteranu

Poprvé se takového projektu zhostila dílna Auto Meise z Recklinghausenu, která v roce 1963 postavila svůj první kus na základě starší Garde. S příchodem Rapidu se postupně přidávaly další společnosti zejména z Velké Británie, ale většinou šlo o kusové série. | Zdroj: Rajveteranu

S příchodem Rapidu se postupně přidávaly další společnosti zejména z Velké Británie, ale většinou šlo o kusové série. Zdroj:  Rajveteranu

S příchodem Rapidu se postupně přidávaly další společnosti zejména z Velké Británie, ale většinou šlo o kusové série. | Zdroj: Rajveteranu

Ve větším měřítku se úpravám věnoval podnikatel Rodger Ludgate v rámci své společnosti LDD. Nutno podotknout, že na svou dobu zvládl konverzi na značné kvalitativní úrovni, což mu do jisté míry zajistilo vytoužený úspěch v podobě prodeje více než 300 kusů. Zdroj:  Rajveteranu

Ve větším měřítku se úpravám věnoval podnikatel Rodger Ludgate v rámci své společnosti LDD. Nutno podotknout, že na svou dobu zvládl konverzi na značné kvalitativní úrovni, což mu do jisté míry zajistilo vytoužený úspěch v podobě prodeje více než 300 kusů. | Zdroj: Rajveteranu

Modely s tímto původem jsou snadno rozpoznatelné podle vyztužovacího oblouku za předními sedadly. Zdroj:  Rajveteranu

Modely s tímto původem jsou snadno rozpoznatelné podle vyztužovacího oblouku za předními sedadly. | Zdroj: Rajveteranu

Řada karosáren se však pustila do rozsáhlejší proměny spočívající v celkovém zesílení šasi. Tím pádem podpůrný horní rám už nebyl potřeba a kabriolet získal mnohem čistší siluetu. Zdroj:  Rajveteranu

Řada karosáren se však pustila do rozsáhlejší proměny spočívající v celkovém zesílení šasi. Tím pádem podpůrný horní rám už nebyl potřeba a kabriolet získal mnohem čistší siluetu. | Zdroj: Rajveteranu

Touto cestou šly dílny v Belgii, Holandsku, Rakousku, a dokonce v Kanadě, kde vzniklo dvanáct kousků ve spolupráci s oficiálním zastoupením v Torontu. Zdroj:  Rajveteranu

Touto cestou šly dílny v Belgii, Holandsku, Rakousku, a dokonce v Kanadě, kde vzniklo dvanáct kousků ve spolupráci s oficiálním zastoupením v Torontu. | Zdroj: Rajveteranu

Stejný počet vozů vyrobil také Metalex pro německý trh.Šlo o zakázku bavorského prodejce Škoda Auto Hainzinge z Regensburgu. Nabízený exemplář je ještě vzácnější. Zdroj:  Rajveteranu

Stejný počet vozů vyrobil také Metalex pro německý trh.Šlo o zakázku bavorského prodejce Škoda Auto Hainzinge z Regensburgu. Nabízený exemplář je ještě vzácnější. | Zdroj: Rajveteranu

Vznikl jako oficiální přestavba s použitím originální sady firmy Gräf & Stift. Zdroj:  Rajveteranu

Vznikl jako oficiální přestavba s použitím originální sady firmy Gräf & Stift. | Zdroj: Rajveteranu

Jde o modelový ročník 1985 s výkonem 50 kW dosahující maximální rychlosti 110 km/h. Zdroj:  Rajveteranu

Jde o modelový ročník 1985 s výkonem 50 kW dosahující maximální rychlosti 110 km/h. | Zdroj: Rajveteranu

Jeden z deseti vyrobených kusů je po vizuální i technické stránce ve velmi dobrém stavu s novou střechou. Zdroj:  Rajveteranu

Jeden z deseti vyrobených kusů je po vizuální i technické stránce ve velmi dobrém stavu s novou střechou. | Zdroj: Rajveteranu

Cena je stanovena na 800 000 korun. Zdroj:  Rajveteranu

Cena je stanovena na 800 000 korun. | Zdroj: Rajveteranu

Nyní se na inzertním portále Rajveteranu objevila unikátní otevřená verze Škody 120 Rapid z dílny rakouské karosárny Gräf & Stift. Zdroj:  Rajveteranu
Domácí modla však měla na západě zcela opačnou pověst. Byla cenově dostupnější a tím pádem vhodnou volbou pro zakázkové přestavby, zejména na kabriolety, které v řadě 120 chyběly. Zdroj:  Rajveteranu
Poprvé se takového projektu zhostila dílna Auto Meise z Recklinghausenu, která v roce 1963 postavila svůj první kus na základě starší Garde. S příchodem Rapidu se postupně přidávaly další společnosti zejména z Velké Británie, ale většinou šlo o kusové série. Zdroj:  Rajveteranu
S příchodem Rapidu se postupně přidávaly další společnosti zejména z Velké Británie, ale většinou šlo o kusové série. Zdroj:  Rajveteranu
14
Fotogalerie

Možná nejvzácnější Škoda Rapid je na prodej v Česku. Je v krásném stavu, cena tomu odpovídá

V české inzerci se objevila Škoda 120 s plátěnou střechou. Jde o exemplář z desetikusové série.

Jestliže milujete otevřené nebe nad hlavou a zároveň preferujete domácí produkci, moc možností pro seberealizaci nemáte. Zvláště pokud nechcete sáhnout po klasice v podobě první Felicie. Nyní se na inzertním portále Rajveteranu objevila unikátní otevřená verze Škody 120 Rapid z dílny rakouské karosárny Gräf & Stift.

Škoda Rapid, která v roce 1984 vystřídala model Garde, patřila tehdy k tomu nejlepšímu, co československá automobilka nabízela. Domácí modla však měla na západě zcela opačnou pověst. Byla cenově dostupnější a tím pádem vhodnou volbou pro zakázkové přestavby, zejména na kabriolety, které v řadě 120 chyběly. Poprvé se takového projektu zhostila dílna Auto Meise z Recklinghausenu, která v roce 1983 postavila svůj první kus na základě starší Garde.

S příchodem Rapidu se postupně přidávaly další společnosti zejména z Velké Británie, ale většinou šlo o kusové série. Ve větším měřítku se úpravám věnoval podnikatel Rodger Ludgate v rámci své společnosti LDD. Nutno podotknout, že na svou dobu zvládl konverzi na značné kvalitativní úrovni, což mu do jisté míry zajistilo vytoužený úspěch v podobě prodeje více než 300 kusů. Modely s tímto původem jsou snadno rozpoznatelné podle vyztužovacího oblouku za předními sedadly.

Řada karosáren se však pustila do rozsáhlejší proměny spočívající v celkovém zesílení šasi. Tím pádem podpůrný horní rám už nebyl potřeba a kabriolet získal čistší siluetu. Touto cestou šly dílny v Belgii, Holandsku, Rakousku, a dokonce v Kanadě, kde vzniklo dvanáct kousků ve spolupráci s oficiálním zastoupením v Torontu. Stejný počet vozů vyrobil také Metalex pro německý trh. Šlo o zakázku bavorského prodejce Škoda Auto Hainzinge z Regensburgu.

Nabízený exemplář je ještě vzácnější. Vznikl jako oficiální přestavba s použitím originální sady firmy Gräf & Stift. Jde o modelový ročník 1985 s výkonem 50 kW dosahující maximální rychlosti 110 km/h. Jeden z deseti vyrobených kusů je po vizuální i technické stránce ve velmi dobrém stavu s novou střechou. Cena je stanovena na 800 000 korun.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud