Možná ani letos se v Bonneville nepojede. Je příliš málo soli

Možná ani letos se v Bonneville nepojede. Je příliš málo soli

V roce 2014 byly rychlostní závody na solných pláních v Bonneville zrušeny kvůli silným dešťům, které narušily dno vyschlého jezera. Jenže ani po roce není povrch legendárních solných plání dostatečně způsobilý k závodům.

S vrstvou soli v Bonneville je to podobné jako s ledem. Je potřeba její dostatečná tloušťka, aby unesla váhu závodního auta. Pořadatel akce provádí v současné době měření a obává se, že povrch není dostatečně pevný. Zatímco jindy měla vrstva soli tloušťku až jednoho metru, nyní má na některých místech sotva pět centimetrů, řekl pro Salt Lake Tribune pořadatel.

Triumph připravuje „motocykl“, který pojede minimálně 645 km/h

Triumph připravuje „motocykl“, který pojede minimálně 645 km/h

Pod vrstvou soli ale není pevná zem, nýbrž velmi jemné bláto. Kdo se propadne vrstvou soli, začne se dál propadat do bláta. A to je něco, co asi nechcete riskovat v rychlosti 500 km/h...

Pořadatel akce hledá vhodné místo, ale vypadá to, že se nepodaří najít ani alespoň čtyři míle (6,4 km) dlouhý úsek, kde by se mohly bezpečně pořádat letošní závody. Přitom v Bonneville se běžně jezdí na minimálně 9 mil (14,5 km) dlouhé dráze.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků