Možná ani letos se v Bonneville nepojede. Je příliš málo soli

Možná ani letos se v Bonneville nepojede. Je příliš málo soli

V roce 2014 byly rychlostní závody na solných pláních v Bonneville zrušeny kvůli silným dešťům, které narušily dno vyschlého jezera. Jenže ani po roce není povrch legendárních solných plání dostatečně způsobilý k závodům.

S vrstvou soli v Bonneville je to podobné jako s ledem. Je potřeba její dostatečná tloušťka, aby unesla váhu závodního auta. Pořadatel akce provádí v současné době měření a obává se, že povrch není dostatečně pevný. Zatímco jindy měla vrstva soli tloušťku až jednoho metru, nyní má na některých místech sotva pět centimetrů, řekl pro Salt Lake Tribune pořadatel.

Triumph připravuje „motocykl“, který pojede minimálně 645 km/h

Triumph připravuje „motocykl“, který pojede minimálně 645 km/h

Pod vrstvou soli ale není pevná zem, nýbrž velmi jemné bláto. Kdo se propadne vrstvou soli, začne se dál propadat do bláta. A to je něco, co asi nechcete riskovat v rychlosti 500 km/h...

Pořadatel akce hledá vhodné místo, ale vypadá to, že se nepodaří najít ani alespoň čtyři míle (6,4 km) dlouhý úsek, kde by se mohly bezpečně pořádat letošní závody. Přitom v Bonneville se běžně jezdí na minimálně 9 mil (14,5 km) dlouhé dráze.

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

včera | Jan Mička | 48 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků