Mozaika ze světa F1: právě se testuje v Jerezu

První den byl nejrychlejší Frank Montagny ze stáje Renault, ve středu byl nejlepším mužem dne Ralf Schumacher - Pantano zřejmě požene Jordan před soud - GP Evropy v ulicích Londýna? I to je možné.
Mozaika ze světa F1: právě se testuje v Jerezu

Testování na španělském okruhu v Jerezu

V úterý začalo další třídenní testování ve Španělsku, kde za většinu týmů nastoupili testovací jezdci. První den byl nejrychlejší Frank Montagny ze stáje Renault, který odkroužil 65 kol a to nejlepší zajel v čase 1´17.714. Velice nepříjemné chvilky prožil Luca Badoer, když mu selhaly brzdy a formule nekontrolovatelně vletěla do bariéry. Naštěstí se mu nic nestalo, přesto byl odvezen na preventivní prohlídku do nemocnice. V kokpitu toyoty se představil Jarno Trulli, jeho výsledek však nepatřil mezi nejlepší, na konci dne figuroval na šestém místě.

Výsledky prvního testovacího dne: 1. Montagny (Renault), 2. Gené (Williams), 3. Davidson (BAR), 4. de la Rosa (McLaren), 5. Wurz (McLaren), 6. Trulli (Toyota).

Středeční testování se nejlépe podařilo Ralfovi Schumacherovi, který sice nenajezdil tolik kol, jako jiní jezdci, ale jeho čas byl skoro o sekundu lepší, než v úterý. Z trati vyletěl Jarno Trulli, když jeho toyotě upadlo zadní přítlačné křídlo. Noční můry z Jerezu si pravděpodobně odveze Luca Badoer, když po zmiňované těžké havárii dostal ve středu hodiny. Tentokráte se ale dostal jen do kačírku.

Výsledky druhého testovacího dne: 1. R. Schumacher (Williams, čas: 1´16.847), 2. Wurz (McLaren), 3. Montagny (Renault), 4. de la Rosa (McLaren), 5. Davidson (BAR),  6. Kovalainen (Renault).

Pantano zřejmě požene Jordan před soud

Eddie Jordan, šéf stáje, minulý týden řekl, že s okamžitou platností vypovídá kontrakt s Giorgiem Pantanem. Je všeobecně známo, že Jordan se pohybuje na okraji propasti a má finanční potíže, proto Giorgio musel za své angažmá Eddiemu na začátku roku zaplatit slušné peníze. Vše ale bylo podloženo oboustrannou smlouvou, kterou šéf vyhazovem mladého Pantana zřejmě porušil.

Giorgiův manažér to komentuje slovy: „Nebylo to od týmu fér, nezachovali se profesionálně. Připravujeme žalobu, protože byly porušeny některé body smlouvy, týkající se našich investic a práv.“

GP Evropy v ulicích Londýna?

O tom, že formule se proháněly ulicemi anglického hlavního města Londýny, jsme se zmiňovali již dříve. Současný starosta tohoto evropského velkoměsta, Ken Livingstone, se snaží prosadit návrh o uspořádání GP Evropy v podobném duchu jako jsou závody v Monaku přímo uprostřed města.

Starostova představa je pořádat závody ve městě jen jednou za dva roky. Každý lichý rok by se jela klasická GP Anglie na okruhu v Silverstone a sudé roky by se lidé v Londýně mohli dívat na závody z oken svých domů.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků