Mozaika ze světa F1: Pel-Mel informací o dění v F1 během přestávky

Mercedes udělá cokoliv pro vítězství --- Bude Renault v roce 2005 bojovat o titul? --- David Coulthard a jeho možnosti v další sezóně --- Uvidíme Ralfa Schumachera v GP Maďarska?
Mozaika ze světa F1: Pel-Mel informací o dění v F1 během přestávky

Mercedes-Benz udělá cokoliv pro vítězství

Sportovní ředitel Norbert Haug oznámil, že tým bude závodit i za pomínek, že FIA odsouhlasí opatření vedoucí ke snížení nákladů. Podle šéfa Mercedesu není rozpočet rozhodujícím faktorem: "Pokud budeme muset zvýšit rozpočet kvůli dosažení vítězství, bez váhaní to uděláme. Myslím ale, že k rapidnímu zvyšování nákladu v nejbližší době nedojde."

Po GP Německa na Hockenheimu se Haug nechal slyšet, že snížení objemu na 2,4 litrů, snížení otáček a prodloužení životnosti motorů není řešením, které povede k výraznému snížení rozpočtů stájí.

Stáj Renault v boji o titul?

Šéf stáje Flavio Briatore vysvětluje změnu jezdců pro příští sezónu: "S Jarnem Trullim jsme se rozešli ve smíru, mám ohledně jeho odchodu čisté svědomí. Spolupracoval jsem s ním od jeho začátku ve Formuli 3, což už je déle, než 10 let. Dnes je z něj vyzrálý závodník a musí se o sebe postarat sám."

"Náš tým se bude soustředit na Fernanda Alonsa a nově příchozího Fisichellu. Renault má teď konkurenceschopný monopost a já věřím, že angažování Giancarla jen podpoří soutěživost mezi týmovými jezdci. To bude ten správný hnací motor pro stáj, která má teď všechny přepoklady pro boj o mistrovský titul v sezóně 2005," dodává Briatore.

Skotův přestup k Williamsu je zřejmě na spadnutí

David Coulthard letos po devíti letech opustí stáj McLaren. Momentálně je to po Michaleovi Schumacherovi jezdec s největším počtem vítězných GP a závodník s letitými zkušenostmi. Těchto faktů si už dávno všiml šéf stáje Williams, který již angažoval Marka Webera (viz člának: Mozaika ze světa F1: Přestupy jezdců pro rok 2005). Sir Frank Williams měl zájem o Giancarla Fisichellu, ale ten už má jisté angažmá u Renaultu.

Další potencionální pilot monopostu pro rok 2005 je Kanaďan Villeneuve, nic však nenasvědčuje, že by probíhalo nějake jednání o případné smlouvě.

Coulthard má v záloze stále ještě další možnosti, jako jsou volná místa u stáje Sauber nebo Jaguar. Šéf stáje McLaren, Ron Dennis,i nabídl Davidovi post testovacího jezdce, Skot však zatím chce stále závodit.

Ralf Schumacher v GP Maďarská? Lekaři řekli: "NE!"

Lékaři, kteří se starají o rekonvalescenci mladšího z bratrů Schumacherů, nedovolili Ralfovi start v GP Maďarska na Hungaroringu. Dle jeho momentálního zdravotního stavu je možné, že ho neuvidime ani na následující GP v Belgii.

Média a fanoušci ale stále čekají, kdo bude jeho náhradníkem. V této souvislosti se stále mluví o Antoniu Pizzoniovi, vedení ale zatím neřeklo definitivní rozhodnutí. Dalším možným kandidátem pro GP Maďarska je Nick Heidfeld.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků