Mozaika F1: Ferrari chce v Imole zvítězit

Rubens Barrichello uvedl myšlenku: "Celý tým chce v Imole na domácí půdě zvítězit". - Bridgestone chce dodávat pneumatiky dalšímu týmu. - Německý pilot Nick Heidfeld si za svůj výkon vysloužil pochvalu od Franka Williamse. - Poslední den testování patřil stáji McLaren.
Mozaika F1: Ferrari chce v Imole zvítězit

Krátké zprávy

Rubens Barrichello uvedl pro italský Gazzetta dello Sport svoji opatrnou myšlenku: "Celý tým chce v Imole na domácí půdě zvítězit, během odjetých testovacích kilometrů je cítit zlepšení na monopostu F2005, ale nevím, zda to bude stačit na nejlepší. Musíme především zapracovat na spolehlivosti."

***

V minulém článku jsme informovali, že všechny týmy vyjma Ferrari se rozhodly bojkotovat schůzku s FIA a naopak podpořily vizi o nové sérii. Název nového projektu je Grand Prix Racing (GPR), ale zatím se na tomto označení neshodly všichni zúčastnění. Tiskový mluvčí uvedl, že se zatím jedná o pracovní název, který nebyl oficiálně odsouhlasen.

***

Hisao Suganuma, technický manažer japonské firmy Bridgestone, německému Bildu sdělil, že by firma ráda dodávala pneumatiky jednomu nebo dvěma dalším týmům formule 1. Jen pro přehled uvedu, že Bridgestone v současné době dodává obutí stájím Ferrari, Jordan a Minardi.

***

Německý pilot Nick Heidfeld si za svůj výkon (3. místo v Malajsii a dvě odstoupení) vysloužil pochvalu od šéfa stáje, Franka Williamse. "Nick je velmi ambiciózní a spolehlivý jezdec. Líbí se mi jeho styl jízdy a věřím tomu, že Nick bude často bojovat o stupně vítězů."

***

Déšť a špatné počasí velmi ovlivnilo poslední den testování ve španělské Barceloně. Nejrychlejší čas 1´15:389 na osychající trati zajel Kimi Räikkönen s mclarenem a sílu "Stříbrných šípů" také ukázal svým druhým místem testovací jezdec Alex Wurz. Přehled výsledků předchozích dnů najdete ve starším článku.

  Jezdec Tým Pneu Čas Ztráta
1. K.Räikkönen McLaren M 1:15.389  
2. A.Wurz McLaren M 1:15.536 + 0.147
3. F.Massa Sauber M 1:16.565 + 1.176
4. N.Heidfeld Williams M 1:16.600 + 1.211
5. A.Pizzonia Williams M 1:16.615 + 1.226
6. M.Schumacher Ferrari B 1:16.870 + 1.481
7. E.Bernoldi BAR M 1:17.459 + 2.070
8. T.Sato BAR M 1:17.824 + 2.435
9. L.Badoer Ferrari B 1:18.041 + 2.652
10. V.Liuzzi Red Bull M 1:18.151 + 2.762

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků