Mozaika F1: Ferrari chce v Imole zvítězit

Rubens Barrichello uvedl myšlenku: "Celý tým chce v Imole na domácí půdě zvítězit". - Bridgestone chce dodávat pneumatiky dalšímu týmu. - Německý pilot Nick Heidfeld si za svůj výkon vysloužil pochvalu od Franka Williamse. - Poslední den testování patřil stáji McLaren.
Mozaika F1: Ferrari chce v Imole zvítězit

Krátké zprávy

Rubens Barrichello uvedl pro italský Gazzetta dello Sport svoji opatrnou myšlenku: "Celý tým chce v Imole na domácí půdě zvítězit, během odjetých testovacích kilometrů je cítit zlepšení na monopostu F2005, ale nevím, zda to bude stačit na nejlepší. Musíme především zapracovat na spolehlivosti."

***

V minulém článku jsme informovali, že všechny týmy vyjma Ferrari se rozhodly bojkotovat schůzku s FIA a naopak podpořily vizi o nové sérii. Název nového projektu je Grand Prix Racing (GPR), ale zatím se na tomto označení neshodly všichni zúčastnění. Tiskový mluvčí uvedl, že se zatím jedná o pracovní název, který nebyl oficiálně odsouhlasen.

***

Hisao Suganuma, technický manažer japonské firmy Bridgestone, německému Bildu sdělil, že by firma ráda dodávala pneumatiky jednomu nebo dvěma dalším týmům formule 1. Jen pro přehled uvedu, že Bridgestone v současné době dodává obutí stájím Ferrari, Jordan a Minardi.

***

Německý pilot Nick Heidfeld si za svůj výkon (3. místo v Malajsii a dvě odstoupení) vysloužil pochvalu od šéfa stáje, Franka Williamse. "Nick je velmi ambiciózní a spolehlivý jezdec. Líbí se mi jeho styl jízdy a věřím tomu, že Nick bude často bojovat o stupně vítězů."

***

Déšť a špatné počasí velmi ovlivnilo poslední den testování ve španělské Barceloně. Nejrychlejší čas 1´15:389 na osychající trati zajel Kimi Räikkönen s mclarenem a sílu "Stříbrných šípů" také ukázal svým druhým místem testovací jezdec Alex Wurz. Přehled výsledků předchozích dnů najdete ve starším článku.

  Jezdec Tým Pneu Čas Ztráta
1. K.Räikkönen McLaren M 1:15.389  
2. A.Wurz McLaren M 1:15.536 + 0.147
3. F.Massa Sauber M 1:16.565 + 1.176
4. N.Heidfeld Williams M 1:16.600 + 1.211
5. A.Pizzonia Williams M 1:16.615 + 1.226
6. M.Schumacher Ferrari B 1:16.870 + 1.481
7. E.Bernoldi BAR M 1:17.459 + 2.070
8. T.Sato BAR M 1:17.824 + 2.435
9. L.Badoer Ferrari B 1:18.041 + 2.652
10. V.Liuzzi Red Bull M 1:18.151 + 2.762

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků