Mozaika F1: Ferrari chce v Imole zvítězit

Rubens Barrichello uvedl myšlenku: "Celý tým chce v Imole na domácí půdě zvítězit". - Bridgestone chce dodávat pneumatiky dalšímu týmu. - Německý pilot Nick Heidfeld si za svůj výkon vysloužil pochvalu od Franka Williamse. - Poslední den testování patřil stáji McLaren.
Mozaika F1: Ferrari chce v Imole zvítězit

Krátké zprávy

Rubens Barrichello uvedl pro italský Gazzetta dello Sport svoji opatrnou myšlenku: "Celý tým chce v Imole na domácí půdě zvítězit, během odjetých testovacích kilometrů je cítit zlepšení na monopostu F2005, ale nevím, zda to bude stačit na nejlepší. Musíme především zapracovat na spolehlivosti."

***

V minulém článku jsme informovali, že všechny týmy vyjma Ferrari se rozhodly bojkotovat schůzku s FIA a naopak podpořily vizi o nové sérii. Název nového projektu je Grand Prix Racing (GPR), ale zatím se na tomto označení neshodly všichni zúčastnění. Tiskový mluvčí uvedl, že se zatím jedná o pracovní název, který nebyl oficiálně odsouhlasen.

***

Hisao Suganuma, technický manažer japonské firmy Bridgestone, německému Bildu sdělil, že by firma ráda dodávala pneumatiky jednomu nebo dvěma dalším týmům formule 1. Jen pro přehled uvedu, že Bridgestone v současné době dodává obutí stájím Ferrari, Jordan a Minardi.

***

Německý pilot Nick Heidfeld si za svůj výkon (3. místo v Malajsii a dvě odstoupení) vysloužil pochvalu od šéfa stáje, Franka Williamse. "Nick je velmi ambiciózní a spolehlivý jezdec. Líbí se mi jeho styl jízdy a věřím tomu, že Nick bude často bojovat o stupně vítězů."

***

Déšť a špatné počasí velmi ovlivnilo poslední den testování ve španělské Barceloně. Nejrychlejší čas 1´15:389 na osychající trati zajel Kimi Räikkönen s mclarenem a sílu "Stříbrných šípů" také ukázal svým druhým místem testovací jezdec Alex Wurz. Přehled výsledků předchozích dnů najdete ve starším článku.

  Jezdec Tým Pneu Čas Ztráta
1. K.Räikkönen McLaren M 1:15.389  
2. A.Wurz McLaren M 1:15.536 + 0.147
3. F.Massa Sauber M 1:16.565 + 1.176
4. N.Heidfeld Williams M 1:16.600 + 1.211
5. A.Pizzonia Williams M 1:16.615 + 1.226
6. M.Schumacher Ferrari B 1:16.870 + 1.481
7. E.Bernoldi BAR M 1:17.459 + 2.070
8. T.Sato BAR M 1:17.824 + 2.435
9. L.Badoer Ferrari B 1:18.041 + 2.652
10. V.Liuzzi Red Bull M 1:18.151 + 2.762

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků