Mountune vyladil Fiestu ST na 261 koní. RS už není potřeba

Ford stále nepostavil opravdu ostrou verzi Fiesty, za něj to ale nyní vzal dvorní ladič těchto vozů, Mountune. Upravený vůz překoná i továrně posílenou Fiestu ST200 o výkonu 197 koní. Několika úpravami z jednotky 1.6 EcoBoost vydoloval maximální výkon 261 koňských sil a točivý moment 290 N.m. Jenže úplně nejlevnější tato úprava není…

Ford Focus RS může mít od Mountune až 375 koní a plnou tovární záruku

Ford Focus RS může mít od Mountune až 375 koní a plnou tovární záruku

Výsledkem je zrychlení z nuly na stovku za 5,7 sekundy. O maximální rychlosti se výrobce nezmiňuje, bude však jistě překračovat dosavadních 230 km/h. Jiné je turbodmychadlo, mezichladič stlačeného vzduchu, výfukový systém, řídicí jednotka a sání, změnilo se toho tedy docela dost.

Ford Focus RS se dočká oficiálního tuningového kitu od Mountune

Ford Focus RS se dočká oficiálního tuningového kitu od Mountune

Mountune nabízí i slabší verze označené podle výkonu: MT215 a MR230. Nejvýkonnější MR265 používá na rozdíl od ostatních verzí i zmíněné větší turbodmychadlo.. Můžete si tedy nechat vyladit standardní verzi rovnou na nejvyšší specifikaci, nebo za menší ceny zvyšovat výkon postupně. Závodní sání a větší mezichladič lze objednat separátně.

Ford Focus ST Mountune: když vám ST nestačí

Ford Focus ST Mountune: když vám ST nestačí

Upgrade na nejsilnější verzi v Británii stojí 4500 liber, tedy v přepočtu asi 135.000 Kč plus práce. Dostupnost na českém trhu zatím není známá. Focus RS si však od Mountune můžete nechat upravit i v autorizovaném servisu. Uvidíme, zda podobnou praxi lze očekávat i v případě menší Fiesty.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků