Mountune vyladil Fiestu ST na 261 koní. RS už není potřeba

Ford stále nepostavil opravdu ostrou verzi Fiesty, za něj to ale nyní vzal dvorní ladič těchto vozů, Mountune. Upravený vůz překoná i továrně posílenou Fiestu ST200 o výkonu 197 koní. Několika úpravami z jednotky 1.6 EcoBoost vydoloval maximální výkon 261 koňských sil a točivý moment 290 N.m. Jenže úplně nejlevnější tato úprava není…

Ford Focus RS může mít od Mountune až 375 koní a plnou tovární záruku

Ford Focus RS může mít od Mountune až 375 koní a plnou tovární záruku

Výsledkem je zrychlení z nuly na stovku za 5,7 sekundy. O maximální rychlosti se výrobce nezmiňuje, bude však jistě překračovat dosavadních 230 km/h. Jiné je turbodmychadlo, mezichladič stlačeného vzduchu, výfukový systém, řídicí jednotka a sání, změnilo se toho tedy docela dost.

Ford Focus RS se dočká oficiálního tuningového kitu od Mountune

Ford Focus RS se dočká oficiálního tuningového kitu od Mountune

Mountune nabízí i slabší verze označené podle výkonu: MT215 a MR230. Nejvýkonnější MR265 používá na rozdíl od ostatních verzí i zmíněné větší turbodmychadlo.. Můžete si tedy nechat vyladit standardní verzi rovnou na nejvyšší specifikaci, nebo za menší ceny zvyšovat výkon postupně. Závodní sání a větší mezichladič lze objednat separátně.

Ford Focus ST Mountune: když vám ST nestačí

Ford Focus ST Mountune: když vám ST nestačí

Upgrade na nejsilnější verzi v Británii stojí 4500 liber, tedy v přepočtu asi 135.000 Kč plus práce. Dostupnost na českém trhu zatím není známá. Focus RS si však od Mountune můžete nechat upravit i v autorizovaném servisu. Uvidíme, zda podobnou praxi lze očekávat i v případě menší Fiesty.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 34 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků