Mountune vyladil Fiestu ST na 261 koní. RS už není potřeba

Ford stále nepostavil opravdu ostrou verzi Fiesty, za něj to ale nyní vzal dvorní ladič těchto vozů, Mountune. Upravený vůz překoná i továrně posílenou Fiestu ST200 o výkonu 197 koní. Několika úpravami z jednotky 1.6 EcoBoost vydoloval maximální výkon 261 koňských sil a točivý moment 290 N.m. Jenže úplně nejlevnější tato úprava není…

Ford Focus RS může mít od Mountune až 375 koní a plnou tovární záruku

Ford Focus RS může mít od Mountune až 375 koní a plnou tovární záruku

Výsledkem je zrychlení z nuly na stovku za 5,7 sekundy. O maximální rychlosti se výrobce nezmiňuje, bude však jistě překračovat dosavadních 230 km/h. Jiné je turbodmychadlo, mezichladič stlačeného vzduchu, výfukový systém, řídicí jednotka a sání, změnilo se toho tedy docela dost.

Ford Focus RS se dočká oficiálního tuningového kitu od Mountune

Ford Focus RS se dočká oficiálního tuningového kitu od Mountune

Mountune nabízí i slabší verze označené podle výkonu: MT215 a MR230. Nejvýkonnější MR265 používá na rozdíl od ostatních verzí i zmíněné větší turbodmychadlo.. Můžete si tedy nechat vyladit standardní verzi rovnou na nejvyšší specifikaci, nebo za menší ceny zvyšovat výkon postupně. Závodní sání a větší mezichladič lze objednat separátně.

Ford Focus ST Mountune: když vám ST nestačí

Ford Focus ST Mountune: když vám ST nestačí

Upgrade na nejsilnější verzi v Británii stojí 4500 liber, tedy v přepočtu asi 135.000 Kč plus práce. Dostupnost na českém trhu zatím není známá. Focus RS si však od Mountune můžete nechat upravit i v autorizovaném servisu. Uvidíme, zda podobnou praxi lze očekávat i v případě menší Fiesty.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků