Mountune vyladil Fiestu ST na 261 koní. RS už není potřeba

Ford stále nepostavil opravdu ostrou verzi Fiesty, za něj to ale nyní vzal dvorní ladič těchto vozů, Mountune. Upravený vůz překoná i továrně posílenou Fiestu ST200 o výkonu 197 koní. Několika úpravami z jednotky 1.6 EcoBoost vydoloval maximální výkon 261 koňských sil a točivý moment 290 N.m. Jenže úplně nejlevnější tato úprava není…

Ford Focus RS může mít od Mountune až 375 koní a plnou tovární záruku

Ford Focus RS může mít od Mountune až 375 koní a plnou tovární záruku

Výsledkem je zrychlení z nuly na stovku za 5,7 sekundy. O maximální rychlosti se výrobce nezmiňuje, bude však jistě překračovat dosavadních 230 km/h. Jiné je turbodmychadlo, mezichladič stlačeného vzduchu, výfukový systém, řídicí jednotka a sání, změnilo se toho tedy docela dost.

Ford Focus RS se dočká oficiálního tuningového kitu od Mountune

Ford Focus RS se dočká oficiálního tuningového kitu od Mountune

Mountune nabízí i slabší verze označené podle výkonu: MT215 a MR230. Nejvýkonnější MR265 používá na rozdíl od ostatních verzí i zmíněné větší turbodmychadlo.. Můžete si tedy nechat vyladit standardní verzi rovnou na nejvyšší specifikaci, nebo za menší ceny zvyšovat výkon postupně. Závodní sání a větší mezichladič lze objednat separátně.

Ford Focus ST Mountune: když vám ST nestačí

Ford Focus ST Mountune: když vám ST nestačí

Upgrade na nejsilnější verzi v Británii stojí 4500 liber, tedy v přepočtu asi 135.000 Kč plus práce. Dostupnost na českém trhu zatím není známá. Focus RS si však od Mountune můžete nechat upravit i v autorizovaném servisu. Uvidíme, zda podobnou praxi lze očekávat i v případě menší Fiesty.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků