Mototechna Premium: Mezi prémiovými ojetinami je nejoblíbenější Audi Q5

7 komentářů

k22
24. dubna • 13:50

..a pak přijde první a zdaleka ne poslední servis a sen se rozplývá :-D

stealth01
25. dubna • 7:59

To je zajímavé. Já jsem měl od koncernu šest novych aut (ojetiny se bojím kupovat) a nikdy se na nich nevyskytl jediný technicky problém. Naopak BMW 5er strávilo dohromady neplánovaně v servisu 17 dni a Mazdu3 jsme jednoduše vrátili po třech dost závažnych zavadach. Mému otci odešla v 80000 km převodovka (nesla zařadit trojka) u Subaru Forester Turbo.
Takže mne se taky rozplynul jeden sen. :-)

mariob
27. dubna • 15:17

len si zabudol napisat, ze tie tri zavazne zavady boli vadna Lambda sonda :-)

Neurotic
26. dubna • 21:12

A kolik jsi s tim najel 20k km?:-D Jinak to vypadá, že otecko jezdí s tylem, že má na podlaze bud plyn nebo brzdu a když přijede tak to hned zdechne, protože jinak si to nedokážu vysvětlit:-D

Jindra
25. dubna • 11:00

Hm vystřídal si šest aut ,to nemohly mít moc najeto,proto ten pocit kvality. A tatínek rozbil BMW,Mazdu a Subaru,umí s tím vůbec jezdit,kolik mu je? Tvá statistika je nejspíš o ničem.

andrejlm
26. dubna • 11:33

tvl...rozbiť mazdu 3 a forestra....tak to musí mať človek hodne talentu...

Kankunen
24. dubna • 13:19

Je to zcela přirozené, větší třída už je moc velká a v této třídě je Audi jednookým králem, protože GLK a starší X3 jsou příšery. Mazda CX7 vypadá vedle nich jako klenot. Prosím srovnávat jen design, ne kvalitu materiálů.

Doporučujeme

Články odjinud