Vzhledem k tomu se podle mně už několikrát psalo jak se EU připravuje na zákaz všech automobilů se spalovacím motorem. To bude opravdu super investice .
Nick sedí
vzdycky jste byli (pod)placeni "áčkama" a platí to i nadále. Můžou se schovat pod jkoukoliv značku ale aaa se nikdy u mě nezbaví nálepky "nejodpornější a nejprolhanější firma" v čr.
A jako hlavní fotka mezi cca 5.000 možnostmi byla náhodně vybrána...ŠKODA! 100 L!!! Velké prémie z Mladé Boleslavi na Velikonoce jistě potěší.
Na obrázku je to Škoda 100S, L-ko bylo "čtyřoké". Druhý pár světlometů se zapínal s dálkovými světly.
L-ko mělo vpředu a vzadu označení DeLuxe a madla místo poutek, krom jiného. Čtyřočka byla jen novějši 110LS a později i 110R, která začínala jako dvouoká..
Přesně tak, navíc žádná Škoda 100S nikdy neexistovala. A 100L ani 110L neměla přídavné světlomety. S jako označení základního modelu bylo použito pouze u verze 105. Ani oholená 120, kterou pro nedostatek "luxusních" dílů taky krátce vyráběli, už zas byla jen Š120.
No, ono to je a není pravda. Označení na štítku na zádi vozu bylo Š100 a Š100L, ale Š100 byla prezentována prodejci i výrobcem jako STANDARD a 100L jako DeLuxe a stejné to bylo i v dobových časopisech i v manuálu, který se dodával k vozu. Měl jsem jednu 100L novou, v 70. letech minulého století a v manuálu k vozu byla Š100 popisována jako Standard a L jako DeLuxe.
Myslíš LS
...110 LS, pro upřesnění a podobně "čtyřoké" byla v pozdějších letech výroby i legenda kupé Erko.
erko legenda? na celym špatnym autě byly zajímavý jenom bezrámový okna dveří
Jasně, no...pro škodafily a redakci je legenda každé auto z MB...
Ehm, když tomu nerozumím, tak ještě nemusím osočovat znalce a označovat je za škodofili, že?Typová řada 722 zahrnovala Š 100, 100L, 110L, 110LS, 110L Rallye. Označení s ,,S" na konci bylo vyhrazeno pro řadu 728, typ Š 120S, což byl typ odvozený z 722, ale s motorem o objemu 1298 ccm a chladičem vpředu. Podrobně viz. časopis Automobil z roku 1972, číslo 5, stana 6 až 9. Letem světem Wikipedie, heslo Škoda 100. :-)
No...ono se stačí podívat, co se v těch samých letech vyrábělo v USA a tady...další komentář netřeba. Ale koncernem placená redakce dá samozřejmě radši jako úvodní fotku ubohou škodu 100 L/S/LS nevím, než třeba nějaký Buick/Lincoln/Pontiac atd....víc to komentovat nehodlám.
...boužel si auta svůj osud nevybírají a někdy se holt stane, že skončí u takových sviňských podvodnických hajzů v AAA. Snad je tam alespoň o ně dobře postaráno a nevytáčejí je nějací "manažeři" za slovo vzatí a podobná verbeš...Ostatně, peněz na jejich údržbu by mohli mít dost z podvodů lidí a z toho co si kde nakradou.
auto bych si u nich nikdy nekoupil, ale svoje auto jsem tam prodal, protoze vsude v okoli meli bazary plno a benzinovou A6 nikdo nechtel s tim ze jim tam bude dlouho stat i jako komise, u AAA taky nakonec dlouho stala, ale spis diky jejich cenove politice, kdy ji nacenili na 3nasobnou cenu za cos by ji koupil jen blazen, a kdys ji 5 mesic zlevnili na pulku tak zmizla celkem rychle, cucel jsem na ni kazdej den jestli nahodou neztratila nejake km, a jak si vede cenove :-D
Petr Vaněček je debil a AAA nebrat! 3-[ V AAA ani na WC 3-[
Musím uznat, že se Áčka snaží, asi už není dostatek hejlů na Oftáfky f plný a f tdi na hlínách co zabírají krásně od spoda, mají najeto jen 120tis km a jezdí maximálně za 5 na 100 a to na plný ceres po městě :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.