Mototechna nyní nabízí i veterány a investiční vozy. Jsou to krasavci!

18 komentářů

Hloupej Honza
18. března • 17:02

Vzhledem k tomu se podle mně už několikrát psalo jak se EU připravuje na zákaz všech automobilů se spalovacím motorem. To bude opravdu super investice .

jirik
19. března • 7:47

Nick sedí

jhgjh
18. března • 15:54

vzdycky jste byli (pod)placeni "áčkama" a platí to i nadále. Můžou se schovat pod jkoukoliv značku ale aaa se nikdy u mě nezbaví nálepky "nejodpornější a nejprolhanější firma" v čr.

Kvicala
16. března • 20:24

A jako hlavní fotka mezi cca 5.000 možnostmi byla náhodně vybrána...ŠKODA! 100 L!!! Velké prémie z Mladé Boleslavi na Velikonoce jistě potěší.

Ef.
17. března • 6:51

Na obrázku je to Škoda 100S, L-ko bylo "čtyřoké". Druhý pár světlometů se zapínal s dálkovými světly.

Dark
17. března • 14:39

L-ko mělo vpředu a vzadu označení DeLuxe a madla místo poutek, krom jiného. Čtyřočka byla jen novějši 110LS a později i 110R, která začínala jako dvouoká..

jogurt
18. března • 13:03

Přesně tak, navíc žádná Škoda 100S nikdy neexistovala. A 100L ani 110L neměla přídavné světlomety. S jako označení základního modelu bylo použito pouze u verze 105. Ani oholená 120, kterou pro nedostatek "luxusních" dílů taky krátce vyráběli, už zas byla jen Š120.

Dark
19. března • 16:31

No, ono to je a není pravda. Označení na štítku na zádi vozu bylo Š100 a Š100L, ale Š100 byla prezentována prodejci i výrobcem jako STANDARD a 100L jako DeLuxe a stejné to bylo i v dobových časopisech i v manuálu, který se dodával k vozu. Měl jsem jednu 100L novou, v 70. letech minulého století a v manuálu k vozu byla Š100 popisována jako Standard a L jako DeLuxe.

ACE
17. března • 8:39

Myslíš LS

Josef
17. března • 11:59

...110 LS, pro upřesnění a podobně "čtyřoké" byla v pozdějších letech výroby i legenda kupé Erko.

homer
18. března • 1:54

erko legenda? na celym špatnym autě byly zajímavý jenom bezrámový okna dveří

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kvicala
18. března • 8:42

Jasně, no...pro škodafily a redakci je legenda každé auto z MB...

cbr
19. března • 19:43

Ehm, když tomu nerozumím, tak ještě nemusím osočovat znalce a označovat je za škodofili, že?
Typová řada 722 zahrnovala Š 100, 100L, 110L, 110LS, 110L Rallye. Označení s ,,S" na konci bylo vyhrazeno pro řadu 728, typ Š 120S, což byl typ odvozený z 722, ale s motorem o objemu 1298 ccm a chladičem vpředu. Podrobně viz. časopis Automobil z roku 1972, číslo 5, stana 6 až 9. Letem světem Wikipedie, heslo Škoda 100. :-)

Kvicala
19. března • 20:56

No...ono se stačí podívat, co se v těch samých letech vyrábělo v USA a tady...další komentář netřeba. Ale koncernem placená redakce dá samozřejmě radši jako úvodní fotku ubohou škodu 100 L/S/LS nevím, než třeba nějaký Buick/Lincoln/Pontiac atd....víc to komentovat nehodlám.

pirata.della.strada
16. března • 18:54

...boužel si auta svůj osud nevybírají a někdy se holt stane, že skončí u takových sviňských podvodnických hajzů v AAA. Snad je tam alespoň o ně dobře postaráno a nevytáčejí je nějací "manažeři" za slovo vzatí a podobná verbeš...Ostatně, peněz na jejich údržbu by mohli mít dost z podvodů lidí a z toho co si kde nakradou.

Saman
18. března • 15:58

auto bych si u nich nikdy nekoupil, ale svoje auto jsem tam prodal, protoze vsude v okoli meli bazary plno a benzinovou A6 nikdo nechtel s tim ze jim tam bude dlouho stat i jako komise, u AAA taky nakonec dlouho stala, ale spis diky jejich cenove politice, kdy ji nacenili na 3nasobnou cenu za cos by ji koupil jen blazen, a kdys ji 5 mesic zlevnili na pulku tak zmizla celkem rychle, cucel jsem na ni kazdej den jestli nahodou neztratila nejake km, a jak si vede cenove :-D

Shitka
17. března • 18:29

Petr Vaněček je debil a AAA nebrat! 3-[ V AAA ani na WC 3-[

DAS
16. března • 18:34

Musím uznat, že se Áčka snaží, asi už není dostatek hejlů na Oftáfky f plný a f tdi na hlínách co zabírají krásně od spoda, mají najeto jen 120tis km a jezdí maximálně za 5 na 100 a to na plný ceres po městě :-)

Doporučujeme

Články odjinud