Mototechna nyní nabízí i veterány a investiční vozy. Jsou to krasavci!

DAS  |  16. 03. 2018 18:34

Musím uznat, že se Áčka snaží, asi už není dostatek hejlů na Oftáfky f plný a f tdi na hlínách co zabírají krásně od spoda, mají najeto jen 120tis km a jezdí maximálně za 5 na 100 a to na plný ceres po městě

Odpovědět  |   | 
pirata.della.strada  |  16. 03. 2018 18:54

...boužel si auta svůj osud nevybírají a někdy se holt stane, že skončí u takových sviňských podvodnických hajzů v AAA. Snad je tam alespoň o ně dobře postaráno a nevytáčejí je nějací "manažeři" za slovo vzatí a podobná verbeš...Ostatně, peněz na jejich údržbu by mohli mít dost z podvodů lidí a z toho co si kde nakradou.

Odpovědět  |   | 
Shitka  |  17. 03. 2018 18:29

Petr Vaněček je debil a AAA nebrat! V AAA ani na WC

Odpovědět  |   | 
Saman  |  18. 03. 2018 15:58

auto bych si u nich nikdy nekoupil, ale svoje auto jsem tam prodal, protoze vsude v okoli meli bazary plno a benzinovou A6 nikdo nechtel s tim ze jim tam bude dlouho stat i jako komise, u AAA taky nakonec dlouho stala, ale spis diky jejich cenove politice, kdy ji nacenili na 3nasobnou cenu za cos by ji koupil jen blazen, a kdys ji 5 mesic zlevnili na pulku tak zmizla celkem rychle, cucel jsem na ni kazdej den jestli nahodou neztratila nejake km, a jak si vede cenove

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  16. 03. 2018 20:24

A jako hlavní fotka mezi cca 5.000 možnostmi byla náhodně vybrána...ŠKODA! 100 L!!! Velké prémie z Mladé Boleslavi na Velikonoce jistě potěší.

Odpovědět  |   | 
Ef.  |  17. 03. 2018 06:51

Na obrázku je to Škoda 100S, L-ko bylo "čtyřoké". Druhý pár světlometů se zapínal s dálkovými světly.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  17. 03. 2018 08:39

Myslíš LS

Odpovědět  |   | 
Josef  |  17. 03. 2018 11:59

...110 LS, pro upřesnění a podobně "čtyřoké" byla v pozdějších letech výroby i legenda kupé Erko.

Odpovědět  |   | 
homer  |  18. 03. 2018 01:54

erko legenda? na celym špatnym autě byly zajímavý jenom bezrámový okna dveří

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  18. 03. 2018 08:42

Jasně, no...pro škodafily a redakci je legenda každé auto z MB...

Odpovědět  |   | 
cbr  |  19. 03. 2018 19:43

Ehm, když tomu nerozumím, tak ještě nemusím osočovat znalce a označovat je za škodofili, že?
Typová řada 722 zahrnovala Š 100, 100L, 110L, 110LS, 110L Rallye. Označení s ,,S" na konci bylo vyhrazeno pro řadu 728, typ Š 120S, což byl typ odvozený z 722, ale s motorem o objemu 1298 ccm a chladičem vpředu. Podrobně viz. časopis Automobil z roku 1972, číslo 5, stana 6 až 9. Letem světem Wikipedie, heslo Škoda 100.

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  19. 03. 2018 20:56

No...ono se stačí podívat, co se v těch samých letech vyrábělo v USA a tady...další komentář netřeba. Ale koncernem placená redakce dá samozřejmě radši jako úvodní fotku ubohou škodu 100 L/S/LS nevím, než třeba nějaký Buick/Lincoln/Pontiac atd....víc to komentovat nehodlám.

Odpovědět  |   | 
Dark  |  17. 03. 2018 14:39

L-ko mělo vpředu a vzadu označení DeLuxe a madla místo poutek, krom jiného. Čtyřočka byla jen novějši 110LS a později i 110R, která začínala jako dvouoká..

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  18. 03. 2018 13:03

Přesně tak, navíc žádná Škoda 100S nikdy neexistovala. A 100L ani 110L neměla přídavné světlomety. S jako označení základního modelu bylo použito pouze u verze 105. Ani oholená 120, kterou pro nedostatek "luxusních" dílů taky krátce vyráběli, už zas byla jen Š120.

Odpovědět  |   | 
Dark  |  19. 03. 2018 16:31

No, ono to je a není pravda. Označení na štítku na zádi vozu bylo Š100 a Š100L, ale Š100 byla prezentována prodejci i výrobcem jako STANDARD a 100L jako DeLuxe a stejné to bylo i v dobových časopisech i v manuálu, který se dodával k vozu. Měl jsem jednu 100L novou, v 70. letech minulého století a v manuálu k vozu byla Š100 popisována jako Standard a L jako DeLuxe.

Odpovědět  |   | 
jhgjh  |  18. 03. 2018 15:54

vzdycky jste byli (pod)placeni "áčkama" a platí to i nadále. Můžou se schovat pod jkoukoliv značku ale aaa se nikdy u mě nezbaví nálepky "nejodpornější a nejprolhanější firma" v čr.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  18. 03. 2018 17:02

Vzhledem k tomu se podle mně už několikrát psalo jak se EU připravuje na zákaz všech automobilů se spalovacím motorem. To bude opravdu super investice .

Odpovědět  |   | 
jirik  |  19. 03. 2018 07:47

Nick sedí

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 58 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A