Motory roku v USA: známe desítku nominovaných

21 komentářů

Clayton
9. prosince • 19:09

Tak nějak tu postrádám Toyota 5.7 (Tundra/Sequoia). Kultivovaný, úsporný, spolehlivý, kam se na něj 3.5, kterou tu Toyota má hrabe...

vsn
9. prosince • 23:29

no nevim ... s tundrou jsme meli 22litru na sto :D ale zase sme si uzili kopec zábavy :)

Clayton
10. prosince • 4:04

S Toyotou Sequoia 5.7 jezdím v USA dlouhodobě za 17.5, což považuji vzhledem k hmotnosti auta za velmi slušné (v tom jsou i pravidelné vyjižďky v terénu). Má to 380 koní a prázdná váží skoro tři tuny...

Satanko
9. prosince • 19:01

Mam japonca, maju naozaj vynikajuce motory, ale momentalne sa priklanam k BMW (VW nieee...), pozeral som teraz nove 3-kove rady s benzinovymi motormi a je az neuveritelne ake maju pisane spotreby pri tom vykone (len ci je to aj pravda). Z kvalitou neviem ako su natom, nakolko som mal len japoncov a teraz mam Primeru P11 2.0 96kW, ma najazdene 300000km origo a kedze som max. spokojny este ju dlho budem mat. Ale moje dalsie auto bude asi BMW (aj ked Accord je super a je tiez jeden z kandidatov, len skoda, ze u nas nie su tie 3,5l motory), nakolko ta spotreba pri tom vykone je lakava, ale este si overim spolahlivost....

Skyline
10. prosince • 15:10

Ad neuveritelne spotreby u BMW - byl jsem se podivat na spritmonitor.de, co tam lidi maji (uz driv, kdyz jsem si toho vsiml). Rozdily jsou klidne +50% oproti udavane spotrebe a to mluvim o prumeru nekolika desitek lidi, kteri to auto maji. Takze BMW se podarilo - podobne jako VW s 1.4 TSI - vyrobit vyborne laboratorni krysy, ktere v realu zerou zcela jinak. Takze jestli bys o BMW uvazoval kvuli udavane nizke spotrebe, neskakal bych jeste radosti... A pokud ti jde o spotrebu, tak v nasich podminkach by Acco 3.5 rozhodne uspornou volbou nebyl, to je idealni motor do USA, kde se s tim v pohode necha jezdit pod 10. Naopak 2.4 (v 8G) je paradni a jsem zvedav, kolik bude real spotreba prave na spritmonitoru, az bude jezdit dost zajetych aut. V minule verzi Accordu totiz zere v prumeru jen o pul litru vic, nez kolik pise Honda, coz je temer zazrak (v ramci toho, jak se lisi od udavane spotreby jine modely) a udrzi-li Honda teorii od realu opet v ramci 5% tolerance, je mozne, ze 200 konove auto stredni tridy bude mit prumer do 9.

Smudliky
9. prosince • 9:35

Tak kdypak sem prvni mistr pera napise, ze anketa je uplne zmrsena a ze uz ani ti Amici nejsou objektivni, protoze do prvni desitky dali hned tri motory nenavideneho koncernu? Sakrys, byl jsem si tak jisty, ze tam bude aspon 9 motoru Honda... Asi uz by stalo za to uznat, ze VW holt dela slusna auta a slusne motory a ze pres hrdinny odpor studentiku z Autorevue je potreba s nim pocitat.

pedro
9. prosince • 11:56

Ad. 2.0TDI z VW Jetta
To je ten motor do kterého musí člověk nachc..at, aby splnil kalifornské limity ? :-D

Skyline
9. prosince • 10:58

Koukam, ze sis tak cvrknul do trenek, az jsi zapomnel pocitat :-D:-D:-D Jinak jsem nevedel, ze jsi student, ale jsem rad, zes nam to prozradil B-]

Smudliky
9. prosince • 11:46

Tak se potrefena husa ozvala... :-) Jinak za nespravny pocet motoru uz jsem se omluvil vyse, ale i dva jsou porad skvely vysledek. Je cest byt ve stejne lize jako BMW. Jinak mi ukaz, kde pisu, ze i ja jsem studentik. :-) Zmylil ses asi o 15 let. Obrat, ktery jsem pouzil, naznacuje jen to, ze spousta mistnich borcu jsou mladosi, kteri jeste sbiraji zapocty a drandi sveho prvniho civika a podobne predmety. Coz je fakt - prumernemu ctenari AR vzdycky teklo mliko po brade. Ze to ovlivnuje jejich usudek o autech a jejich hlody na diskusi, o tom neni pochyb.

Skyline
9. prosince • 12:46

Jo jo, koukam, ze ses ozval:-D:-D Pro objeveni pointy narazky na studenty doporucuji odinstalovat plug-in "VWfanatic.exe" a zkusit zavedeni modulu "brain.exe", idelne ve spolupraci s knihovnou "clearThink.dll". A teda musim rict, ze podle prispevku se zda, ze je ti mnohem min, nez tech 29, kterymi se ohanis. B-]

Permon
9. prosince • 18:54

:-D

Petr
9. prosince • 10:34

Ktery je ten treti? Vidim dva, z toho jeden Audi.
VW ohledne motoru zaspalo dobu, kdo to nevidi, je slepy. Solidni atmosferu nepostavili uz 20 let. A zachranovat vsecho turbem, jako v pripade letite 1.4ky neni spravna cesta.

Smudliky
9. prosince • 11:38

Sorry, opravuju, od koncernu jsou 2, stejne jako od BMW. Jestli VW zaspalo dobu? Co by za takove zaspani daly jine automobilky, ktere treba v ankete vubec nejsou videt. Nebo ktere tam treba jsou, ale zaroven ted zebraji u sve vlady o pomoc... :-) Je fakt, ze VW rado preplnuje a ze to umi. To taky kazdy nezvladne. A ten motor 1.4, ktery ty znalecky oznacujes za nespravnou cestu (mimochodem, z jakeho titulu?), ten v praxi nadchl asi kazdeho, kdo s nim jel. Do maleho auta je skvely - to je holy fakt. Nema cenu preplnovani VW vycitat - to bychom mohli zase vycitat jinym, ze neumi preplnovat a furt jen toci ty sve atmosfery, ktere pak pod 5000 vubec nejedou... Ale to bychom se nikam nedostali.

Permon
9. prosince • 18:51

Ehm, shodou okolnosti ma znamy Golf 1.4 GT, to nejaky ted motor s kompresorem a turbem. Ma to najeto 60 tis km. A ted to zacne, po cca 20 tis, menil synchrony na prevodovce, v cca 50 tis prestalo fungovat turbo! Opravdu to ma VW zmaknute? No nevim, v aute co mam ja, jsem pred mesicem prekrocil 200 000km a v zivote jsem s nim nemel jediny problem! (je to benzinovy atmosfericky motor, manual, japonec)

Peeskle
9. prosince • 18:03

VW mozna rado preplnuje ale to dela mozna 3 roky zpatky... Fouknout do motoru umi kde kdo... A nemyslis vazne ze japonci, konkretne honda je za vw pozadu... Udelaji atmo o stejnem vykonu jako vw preplnovany... podobna Vmax, podobne zrychleni, spotreba roste geometricky u turbomotoru kdyz jedes kudlu... jedine co ma turbomotor je ta dynamika dole... ale kazdemu se libi neco jineho... Nevim jak by to dopadlo kdyby H zacala delat foukane motory ale vim jak to dopadne kdyz vw dela atmosfery... Tim tvrzenim vyse ze vw ma nejlepsi diesely jsi me pobavil maximalneB-]

Petr
9. prosince • 14:15

Kolik km ta 1.4 vydrzi? 100 tis. se stestim. Viz. posledni problemy s TDI, kde jim v 70-80tis. praskaji hlavy valcu jako na bezciim pasu. Atmosfericky benzin bez problemu 300-400tis.
Nahonit vykon turbem nebo kompresorem neni umeni.

Switch
9. prosince • 11:33

Atmosfera 3.2 Golf R32, opravdu dobrej motor, kterej neni jen v Golfu. 1.6 jeden z nejlepsich nizkoobjemovejch s 1.4 (1.6 horsi spotreba, s 1.4 je da jet za 5l/100).
A z osobni zkusenosti muzu rict ze jsou to jedny z nejkvalitnejsich motoru. A v oblasti dieslu si myslim vubec nejlepsi. Benziny proste na BMW nemaj, ale Honda nevim co na ni kdo vidi.

Petr
9. prosince • 14:12

To mluvis o te 30 let stare 1.4ce, nebo o letite 1.6ce se 75 kW, kdyz japonci i korejci maji o 15-20% vyssi vykon ze stejneho objemu?
S tou spotrebou tomu ani sam neveris.

Brouk
9. prosince • 10:01

Rozeznavam dva motory od VW. Ktery je treti?

Jogi
9. prosince • 9:50

Neda sa inak len s Tebou naprosto suhlasit. Nakoniec to dokazuju aj vysledku international engine of the Year. Ale co uz , zaryti odporcovia koncernu tu budu vzdy , pretoze sa boja silnej konkurencie :-))

aston
9. prosince • 19:13

Ako co dokazuju tie vysledky? Teda jeden vysledok? :-D Ze konecne vyrobili jedne schopny motor, ktory si kupuje 15% zakaznikov koncernu? (ked vobec)

Doporučujeme

Články odjinud