Motory 1.5 TSI čeká oficiální svolávací akce. Dotkne se však jen některých kusů

49 komentářů

Bakelenec
4. října • 21:37

Všichni tady debatujete o hov..ch. TSI jsou problémové to je fakt, ale je to tím jak řidič s tím autem jezdí. Pokud jezdí dálky tak je to v poho. Že přešli z řetězů na řemeny mimo dvoulitra se jim taky moc nezdařilo. Tam zase praskají rozvodový kola u 1.2 TSI. Diesel zase se ztrácí voda (prasklý mezichladič), přehřívají se (vodní pumpa) všude máme něco. Ale na ten objem prodaných vozidel je to málo. Si vemte ostatní značky, třeba Ford (motory, převodovky) U Fokusu RS se museli sundat hlavy motoru i s nula kilometrů najeto😁 Mazdy, Mitsubishi a jejich diesely atd. BMW, Mercedes, Porsche nevymivaje Dnes si nevyberete. Jsem dnes četl že provoz stáje F1 Mercedes stojí ročně 9miliard Kč a automobilka to musela dotovat 3miliardami aby nebyli ve ztrátě 😁 a to na tom nejsou moc finančně dobře, protože jejich diesely se tak moc neprodávají

Lojza
5. října • 10:22

Ještě bych přidal ty zázračný převodovky DSG co končí ve 100 000KM!!!:-D:-D:-D

Sam
6. října • 19:10

Myslíš , že by měly vydržet dýl? Proč. Než to najede pracující co někde dělá 8 hodin denně tak je to auto starý a firmám je to kjedno, koupí si nový nebo to mají na leasing.

Sam
6. října • 19:10

Myslíš , že by měly vydržet dýl? Proč. Než to najede pracující co někde dělá 8 hodin denně tak je to auto starý a firmám je to kjedno, koupí si nový nebo to mají na leasing.

Sam
6. října • 19:09

Myslíš , že by měly vydržet dýl? Proč. Než to najede pracující co někde dělá 8 hodin denně tak je to auto starý a firmám je to kjedno, koupí si nový nebo to mají na leasing.

Dr.Iver
4. října • 12:00

Vyvoj teto varianty 1.5TSI se dokoncoval v dobe, kdy uz byl Dieselgate v plnem proudu. VW potreboval co nejrychleji nahradit motory TDI, po nichz strme klesala poptavka, novym benzinem. Rozkaz znel dokoncit vyvoj co nejrychleji a na spolehlivosti motoru se to samozrejme podepsalo. Dodnes nevyresenym a zatim tutlanym problemem je hlavne termomanagement. Vyvoj nyni probiha za vyuziti pokusnych kraliku (tj. zakazniku) a bude zajimave sledovat, co vsechno a kdy se jeste vyvali na svetlo bozi. Hodne stastnych kilometru!

Lukasz
3. října • 8:28

My jsme se v rodine nastesti dokazali vsem TSI/TFSI peclive vyhnout. Problemu bylo dost, jedna polovicatost kryje druhou. Pristup k problemu ze strany znacky stejny, jako premiersky stbak. Zatloukat zatloukat a zatloukat. No a mame klid. Jednou za cas vymenim olej a dobre. Ono aby v zivote clovek musel hlidat jeste motor. Tak nerikam zeby to mozna neslo zvladnout, ale je to zbytecne. Co jineho by melo v aute fungovat kdyz ne motor? Jezdit na nemocnem oslovi, ktery muze chcipnout kdekoliv cloveku neprida.

Michal
3. října • 11:09

Mi řeknete že třeba s Toyotou 1.6 benzín lidi jezdí na 1000 až 1500ot na třeba 6r.stupeň.Pro jizdu je třeba točit aspoň 3tisíce ot aby nepřeplnovany auto aspoň trochu jelo a něco se dělo.Tsi má největší zatížení motoru v těch nízkých otáčkách a proto se serou ty rozvody.

Lukasz
3. října • 18:55

V tom pripade podle tve definice by se mel nakladak pokazit driv, protoze zapasi cely zivot s vetsi vahou :-D ;-) Tva uvaha by platila mozna tak, kdyby vyrobce rozvodu sekal jeden typ. Mel jen tabulku ukaz max pocet Nm a hura do seriove vyroby. Ono u VW bych se tomu ani moc nedivil. Ale nejak si myslim, ze motor je zivy organismus, vsecko souvisi se vsim a musi se to otestovat. Ono 2 ventil take chce nizsi otacky nez 4 ventil. Ale zeby 2 ventilovym motorum odchazeli driv rozvody se rici neda. S tim je to stejne, ano jasne ze TSI snese nebo dokonce preferuje nizsi otacky. Taky tomu musi byt uzpusobene a nadimenzovane. Jenze kdyz je to nalatana fuserina, tak vysledky tomu odpovidaji. A misto aby se chytili za nos a vymennym zpusobem rozdavali nove motory a nejaky darek aby si ho clovek prijel vymenit. Tak delaji mrtve brouky. Nepotrebuju se nekam vlacet s umirajicim nemocnym oslem. Ja se nedivim, ze cast lidi kvuli tomu je schopna pro jistotu zrusit cele auto.

Michal
4. října • 9:15

Ono nákladní auto na 1000ot jede tak po rovině ale naložené a v kopci klidně 1500 až 2000ot kde už je skoro strop a ty motory nejsou tak složité.Když testují nové motory tak jezdí všude a hodně kilometrů v kuse.Já osobně taky občas jedu na nízké otáčky když se mi nechce řadit ale rozhodně neposlouchám rádce řazení jako že v městě při 60mám 4ku a on by bral 6ku.Před kopcem automaticky podradim i když by to motor zvládl.Mimochodem spotřeba jestli máš 4,5,6 je při rychlosti v městě téměř totožná.Když už auto do města nebo krátké vzdálenosti tak se vyvarovat přímovstriku což je dnes už minimální nabídka.

OTTO
3. října • 13:52

Protože lidi řadí podle toho dementního napovídače řezení (a nebo za ně tak dementně řadí dsg). To ale není chyba těch lidí, ale výrobce, který ten napovídač tak dementně nastavil...

Michal
3. října • 8:13

Prý problém tsi.Ty motory se neserou ale každému.Že lidi co jezdí kolem komína věří intervalu 30tkm na olej a rádci řazení a to že se olej ředí benzínem je vlastnost přímovstriků všeobecně.Hledat chybu u sebe je těžší co.

ferda
3. října • 19:40

sraní motoru - vlastnost TSI

Pavel
3. října • 6:56

Nekupovat. To protěžování těch sráčů nechápu. Koupil jsem Suzuki a pohoda. Motor nemá cenu vůbec srovnávat

K. Vlk
2. října • 20:52

Ještě že jsem byl při výběru značky svého nového auta před pěti lety tak prozíravý a nešel do škodovky, ale do hjondé.
Užívám si pohodu, klid a z ježdění mám radost. A to už mám na své i30 najeto 387 tkm bez jediné alespoň trošku vážnější závady. Jen trošku vrzající sedadlo řidiče (nedávno opraveno zdarma po záruce). Prostě super koupě. Škodovku už nikdy. Stačí mi zkušenosti z práce se služebními octávkami a to i novými, prostě děs.

Michal
3. října • 6:51

Najedes denne pres 200km vcetne sobot a nedeli?

K. Vlk
3. října • 19:14

Většinou i víc, jindy méně.

ferda
3. října • 19:38

a na to si koupí hjondé :-D:-)):-);-):-P:-|:-/:-(3-[:-O

Tom
2. října • 19:47

Das Auto = der grosse Problem :-D

Znalec
2. října • 19:18

Takze skodovica ma 1.0tsi, ktory v nízkych otáčkach nejde a dlhodobé diaľničné tempo preň nebude vhodne.Alebo 1.5 tsi, ktory je pruserovy od počiatku.
Žerie, skapina a nejde.A vývoj je zastavený.To sa podarilo :-)
Ja uz tiez so škodovicou končím. Nemam nervy sa rozčuľovať na firme, ktorá serie na zakaznika.

Mirek
2. října • 17:07

Vzhledem k tomu, že autorevue.cz přehlíží zajímavé informace, tak:
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/kaban-... ...
Když jsem tady před časem napsal, že Kabaň není designer pro BMW, byl jsem vypískán.
Když jsem tady psal před časem, že přestup k Rolls-Royce je sešup, že je tam uklízen, byl jsem opět vypískán a místní odborníci si pochvalovali, jak stoupá v žebříčku.
Co dodat, teď již nic.

Kolchozník
2. října • 16:39

On ještě někdo kupuje auta s motorem TSI, který má pověst jedno z největších průšvihů za posledních 10 let?

M
2. října • 20:29

Tak po léčbě šokem v podobě Yetiho 1.2 s řetizkovým rozvodem mě ke koupi dalši škodovky nepřesvědčí ani kdyby byla pozlacená. Ono to není jen o autu. Chybu může udělat každý. Ale jde o to, jak se k ní postavi. A tady se ukazuje, že pro konzern je kupec levné škodovky v podstatě hovno na botě. A podle toho se k němu také tak chová. Ale to je pouze osobni zkušenost. To si musí každý zažít sám, aby pochopil ten pocit zneužití a ponížení.

qwertz
3. října • 7:51

Tenhle "prozákaznický" přístup praktikovali i na západě u zákazníků VW. Ovšem nedělal bych si iluze, že jinde to je lepší.

Roomster
3. října • 5:50

Presne tak, lecba sokem, jen to byl Roomster 1,2 TSI ... a vyhozene penize za nove auto Skoda.

Jano
2. října • 19:05

Písalo sa o BMW 2dni aká katastrofa 3ks a zrazu koncern možno desiatky tisíc áut a kľud. Koncernu vôbec nezáleží na zákaznikovi , pri prehliadkách/ výmena oleja atd./ mi do zápisu dávali aj potvrdeenie o zvolávačkách.

Daniel
2. října • 15:08

Stále to samé.....tsi motory jsou na dvě věci co se týká spolehlivosti......at stim jde koncern dopr........

Vlna
2. října • 16:01

Proč? Lidé mu to rvou z rukou, speciálně na 1.5 TIS jsou čekačky jak na Porsche.

Kejsy
2. října • 15:14

Daniel ty jdi do piiice

Tojejedno
2. října • 13:03

.. typický - VW - posledného 10.-rocia... Made in Germany, the best guality for all, .. "Das Auto" ... :/

JA-NE
2. října • 12:45

to ze TSI je problematicke je znamy fakt.. prve generacie boli katastroficke.. preto mal VW zaujem fuzovat so Suzuki kde je to proste vedia vyrobit bezporuchove..

Rokyta ex Acz
2. října • 11:39

Jo, ono to jako jede, ale neseje. Což je u secího stroje problém. :-D TSI = never ending story, to není vada ale vlastnost. Jsem z toho už unaven. Ono důvěra mezi partnery je křehká věc. Buď ji máš nebo ne. S tím je to stejný. :-|

freedom-fries
2. října • 12:06

Vypište prosím problémy motorizací TSI, které jsou na trhu posledních 5 let. To je 1.0 TSI ve slabší a silnější verzi, 1.2TSI řady EA211, 1.4TSI stejné řady ve verzích 90,92,103 a 110kW, 1.5TSI ve dvou výkonových variantách, 1.8TSI a 2.0TSI také v několika variantách. Opravdu by mě mě zajímaly problémy u jednotlivých motorů, hlavně pak motorizace, které tvoří asi tak 90% prodejů (objemy 1-1,5 litru). Rád se nechám poučit. Pokud nebudete reagovat s přesným popisem závad, tak Vás budu považovat za retardované hospodské hovno, které si svoji neschopnost pořídit něco krom orezlé Felicie kompenzuje nadávánim na vše kolem sebe. Děkuji.

freedom-fries
3. října • 14:56

Tak se dívám, že hejtři TSI za ten den nebyli schopni dát k celkem minimálně deseti motorizacím ani jeden problém, který se týká více vozů a ví se o něm. To je prostě ta problémovost, nekvalita... Kšunt je to TSI!

LOL
4. října • 6:05

Tady se píše o svolávačce, ale svobodný hranolek píše o nula problémech. Dej si facku, ať se probudíš z toho vlhkého koncernového snu.
Vím, že koncernisti mají posunutý práh bolesti a takové prkotiny nevnímají - dokud se jim motor nerozsype, tak hulákají o skvělé spolehlivosti, ale co je moc, to je moc.

Michal
3. října • 7:56

2.0tsi 162kw zatím jen 65tkm a nic(v 50tkm nové svíčky a co 10-13tkm olej).Trochu skube na 1r.stupeň ale jenom když nastartuji a hned odjíždím-nechávám ale 10-20sec běžet a nic.

Autotu
2. října • 17:17

TSI zkratka nema dobrou povest, to je proste fakt. Take jsem se mu pri nakupu radeji vyhnul. Snad se povest casem zlepsi.

qwertz
3. října • 7:49

TSI nema dobrou povest maximalne tak na autorevue. :-D

Karel
3. října • 11:09

TSI je na 3,141592 :-/

LOL
2. října • 15:06

není nad to, když si demagog "správně" vybere interval, aby mohl dokázat své tvrzení.

k22
2. října • 12:15

Např. tady RETARDE ;-)

k22
2. října • 12:17

Ještě odkaz pro RETARDA :-Dhttps://forum.skodahome.cz/topic/147181-v-z%C3%A1t%C... ... Ostatí to čeká až se dožijou podobného nájezdu, ale jinak na 5 let dobrý auto...

Tom
2. října • 12:20

Tak si preslapni, nez zacnes urazet. Psal o motoru ea211

Hubis
2. října • 11:28

Kez by i opel nasel odvahu resit ten svuj motor 1,4T...

SKODA Penez
2. října • 10:51

Skodofkou tam, vlakom spat:-D

Sam
6. října • 19:04

Nemáš na taxíka?

petr r. (petrumr)
2. října • 15:12

nevím co je na tom k smíchu, ale já někdy když jedu do servisu, tak jedu vlakem zpět. ty bydlíš kde není vlak?

Sam
6. října • 19:03

mně ten servis odveze dom a zase pro mne přijede

.
2. října • 11:03

kéž, by to o vás platilo taky..

Doporučujeme

Články odjinud