Motory 1.5 TSI čeká oficiální svolávací akce. Dotkne se však jen některých kusů

SKODA Penez  |  02. 10. 2019 10:51

Skodofkou tam, vlakom spat

Odpovědět  |   | 
.  |  02. 10. 2019 11:03

kéž, by to o vás platilo taky..

Odpovědět  |   | 

nevím co je na tom k smíchu, ale já někdy když jedu do servisu, tak jedu vlakem zpět. ty bydlíš kde není vlak?

Odpovědět  |   | 
Sam  |  06. 10. 2019 19:03

mně ten servis odveze dom a zase pro mne přijede

Odpovědět  |   | 
Sam  |  06. 10. 2019 19:04

Nemáš na taxíka?

Odpovědět  |   | 
Hubis  |  02. 10. 2019 11:28

Kez by i opel nasel odvahu resit ten svuj motor 1,4T...

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  02. 10. 2019 11:39

Jo, ono to jako jede, ale neseje. Což je u secího stroje problém. TSI = never ending story, to není vada ale vlastnost. Jsem z toho už unaven. Ono důvěra mezi partnery je křehká věc. Buď ji máš nebo ne. S tím je to stejný.

Odpovědět  |   | 
freedom-fries  |  02. 10. 2019 12:06

Vypište prosím problémy motorizací TSI, které jsou na trhu posledních 5 let. To je 1.0 TSI ve slabší a silnější verzi, 1.2TSI řady EA211, 1.4TSI stejné řady ve verzích 90,92,103 a 110kW, 1.5TSI ve dvou výkonových variantách, 1.8TSI a 2.0TSI také v několika variantách. Opravdu by mě mě zajímaly problémy u jednotlivých motorů, hlavně pak motorizace, které tvoří asi tak 90% prodejů (objemy 1-1,5 litru). Rád se nechám poučit. Pokud nebudete reagovat s přesným popisem závad, tak Vás budu považovat za retardované hospodské hovno, které si svoji neschopnost pořídit něco krom orezlé Felicie kompenzuje nadávánim na vše kolem sebe. Děkuji.

Odpovědět  |   | 
k22  |  02. 10. 2019 12:15

Např. tady RETARDE

Odpovědět  |   | 
k22  |  02. 10. 2019 12:17

Ještě odkaz pro RETARDA

https://forum.skodahome.cz/topic/147181-v-z%C3%A1t%C... ...

Ostatí to čeká až se dožijou podobného nájezdu, ale jinak na 5 let dobrý auto...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  02. 10. 2019 12:20

Tak si preslapni, nez zacnes urazet. Psal o motoru ea211

Odpovědět  |   | 
LOL  |  02. 10. 2019 15:06

není nad to, když si demagog "správně" vybere interval, aby mohl dokázat své tvrzení.

Odpovědět  |   | 
Autotu  |  02. 10. 2019 17:17

TSI zkratka nema dobrou povest, to je proste fakt. Take jsem se mu pri nakupu radeji vyhnul. Snad se povest casem zlepsi.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  03. 10. 2019 07:49

TSI nema dobrou povest maximalne tak na autorevue.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  03. 10. 2019 11:09

TSI je na 3,141592

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 10. 2019 07:56

2.0tsi 162kw zatím jen 65tkm a nic(v 50tkm nové svíčky a co 10-13tkm olej).Trochu skube na 1r.stupeň ale jenom když nastartuji a hned odjíždím-nechávám ale 10-20sec běžet a nic.

Odpovědět  |   | 
freedom-fries  |  03. 10. 2019 14:56

Tak se dívám, že hejtři TSI za ten den nebyli schopni dát k celkem minimálně deseti motorizacím ani jeden problém, který se týká více vozů a ví se o něm. To je prostě ta problémovost, nekvalita... Kšunt je to TSI!

Odpovědět  |   | 
LOL  |  04. 10. 2019 06:05

Tady se píše o svolávačce, ale svobodný hranolek píše o nula problémech. Dej si facku, ať se probudíš z toho vlhkého koncernového snu.
Vím, že koncernisti mají posunutý práh bolesti a takové prkotiny nevnímají - dokud se jim motor nerozsype, tak hulákají o skvělé spolehlivosti, ale co je moc, to je moc.

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  02. 10. 2019 12:45

to ze TSI je problematicke je znamy fakt.. prve generacie boli katastroficke.. preto mal VW zaujem fuzovat so Suzuki kde je to proste vedia vyrobit bezporuchove..

Odpovědět  |   | 
Tojejedno  |  02. 10. 2019 13:03

.. typický - VW - posledného 10.-rocia... Made in Germany, the best guality for all, .. "Das Auto" ... :/


Odpovědět  |   | 
Daniel  |  02. 10. 2019 15:08

Stále to samé.....tsi motory jsou na dvě věci co se týká spolehlivosti......at stim jde koncern dopr........

Odpovědět  |   | 
Kejsy  |  02. 10. 2019 15:14

Daniel ty jdi do piiice

Odpovědět  |   | 
Vlna  |  02. 10. 2019 16:01

Proč? Lidé mu to rvou z rukou, speciálně na 1.5 TIS jsou čekačky jak na Porsche.

Odpovědět  |   | 
Kolchozník  |  02. 10. 2019 16:39

On ještě někdo kupuje auta s motorem TSI, který má pověst jedno z největších průšvihů za posledních 10 let?

Odpovědět  |   | 
Jano  |  02. 10. 2019 19:05

Písalo sa o BMW 2dni aká katastrofa 3ks a zrazu koncern možno desiatky tisíc áut a kľud. Koncernu vôbec nezáleží na zákaznikovi , pri prehliadkách/ výmena oleja atd./ mi do zápisu dávali aj potvrdeenie o zvolávačkách.

Odpovědět  |   | 
M  |  02. 10. 2019 20:29

Tak po léčbě šokem v podobě Yetiho 1.2 s řetizkovým rozvodem mě ke koupi dalši škodovky nepřesvědčí ani kdyby byla pozlacená. Ono to není jen o autu. Chybu může udělat každý. Ale jde o to, jak se k ní postavi. A tady se ukazuje, že pro konzern je kupec levné škodovky v podstatě hovno na botě. A podle toho se k němu také tak chová. Ale to je pouze osobni zkušenost. To si musí každý zažít sám, aby pochopil ten pocit zneužití a ponížení.

Odpovědět  |   | 
Roomster  |  03. 10. 2019 05:50

Presne tak, lecba sokem, jen to byl Roomster 1,2 TSI ... a vyhozene penize za nove auto Skoda.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  03. 10. 2019 07:51

Tenhle "prozákaznický" přístup praktikovali i na západě u zákazníků VW. Ovšem nedělal bych si iluze, že jinde to je lepší.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 10. 2019 17:07

Vzhledem k tomu, že autorevue.cz přehlíží zajímavé informace, tak:
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/kaban-... ...
Když jsem tady před časem napsal, že Kabaň není designer pro BMW, byl jsem vypískán.
Když jsem tady psal před časem, že přestup k Rolls-Royce je sešup, že je tam uklízen, byl jsem opět vypískán a místní odborníci si pochvalovali, jak stoupá v žebříčku.
Co dodat, teď již nic.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  02. 10. 2019 19:18

Takze skodovica ma 1.0tsi, ktory v nízkych otáčkach nejde a dlhodobé diaľničné tempo preň nebude vhodne.

Alebo 1.5 tsi, ktory je pruserovy od počiatku.
Žerie, skapina a nejde.

A vývoj je zastavený.

To sa podarilo


Ja uz tiez so škodovicou končím. Nemam nervy sa rozčuľovať na firme, ktorá serie na zakaznika.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  02. 10. 2019 19:47

Das Auto = der grosse Problem

Odpovědět  |   | 
K. Vlk  |  02. 10. 2019 20:52

Ještě že jsem byl při výběru značky svého nového auta před pěti lety tak prozíravý a nešel do škodovky, ale do hjondé.
Užívám si pohodu, klid a z ježdění mám radost. A to už mám na své i30 najeto 387 tkm bez jediné alespoň trošku vážnější závady. Jen trošku vrzající sedadlo řidiče (nedávno opraveno zdarma po záruce). Prostě super koupě. Škodovku už nikdy. Stačí mi zkušenosti z práce se služebními octávkami a to i novými, prostě děs.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 10. 2019 06:51

Najedes denne pres 200km vcetne sobot a nedeli?

Odpovědět  |   | 
K. Vlk  |  03. 10. 2019 19:14

Většinou i víc, jindy méně.

Odpovědět  |   | 
ferda  |  03. 10. 2019 19:38

a na to si koupí hjondé

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  03. 10. 2019 06:56

Nekupovat. To protěžování těch sráčů nechápu. Koupil jsem Suzuki a pohoda. Motor nemá cenu vůbec srovnávat

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 10. 2019 08:13

Prý problém tsi.Ty motory se neserou ale každému.Že lidi co jezdí kolem komína věří intervalu 30tkm na olej a rádci řazení a to že se olej ředí benzínem je vlastnost přímovstriků všeobecně.Hledat chybu u sebe je těžší co.

Odpovědět  |   | 
ferda  |  03. 10. 2019 19:40

sraní motoru - vlastnost TSI

Odpovědět  |   | 
Lukasz  |  03. 10. 2019 08:28

My jsme se v rodine nastesti dokazali vsem TSI/TFSI peclive vyhnout. Problemu bylo dost, jedna polovicatost kryje druhou. Pristup k problemu ze strany znacky stejny, jako premiersky stbak. Zatloukat zatloukat a zatloukat. No a mame klid. Jednou za cas vymenim olej a dobre. Ono aby v zivote clovek musel hlidat jeste motor. Tak nerikam zeby to mozna neslo zvladnout, ale je to zbytecne. Co jineho by melo v aute fungovat kdyz ne motor? Jezdit na nemocnem oslovi, ktery muze chcipnout kdekoliv cloveku neprida.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 10. 2019 11:09

Mi řeknete že třeba s Toyotou 1.6 benzín lidi jezdí na 1000 až 1500ot na třeba 6r.stupeň.Pro jizdu je třeba točit aspoň 3tisíce ot aby nepřeplnovany auto aspoň trochu jelo a něco se dělo.Tsi má největší zatížení motoru v těch nízkých otáčkách a proto se serou ty rozvody.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  03. 10. 2019 13:52

Protože lidi řadí podle toho dementního napovídače řezení (a nebo za ně tak dementně řadí dsg). To ale není chyba těch lidí, ale výrobce, který ten napovídač tak dementně nastavil...

Odpovědět  |   | 
Lukasz  |  03. 10. 2019 18:55

V tom pripade podle tve definice by se mel nakladak pokazit driv, protoze zapasi cely zivot s vetsi vahou Tva uvaha by platila mozna tak, kdyby vyrobce rozvodu sekal jeden typ. Mel jen tabulku ukaz max pocet Nm a hura do seriove vyroby. Ono u VW bych se tomu ani moc nedivil. Ale nejak si myslim, ze motor je zivy organismus, vsecko souvisi se vsim a musi se to otestovat. Ono 2 ventil take chce nizsi otacky nez 4 ventil. Ale zeby 2 ventilovym motorum odchazeli driv rozvody se rici neda. S tim je to stejne, ano jasne ze TSI snese nebo dokonce preferuje nizsi otacky. Taky tomu musi byt uzpusobene a nadimenzovane. Jenze kdyz je to nalatana fuserina, tak vysledky tomu odpovidaji. A misto aby se chytili za nos a vymennym zpusobem rozdavali nove motory a nejaky darek aby si ho clovek prijel vymenit. Tak delaji mrtve brouky. Nepotrebuju se nekam vlacet s umirajicim nemocnym oslem. Ja se nedivim, ze cast lidi kvuli tomu je schopna pro jistotu zrusit cele auto.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  04. 10. 2019 09:15

Ono nákladní auto na 1000ot jede tak po rovině ale naložené a v kopci klidně 1500 až 2000ot kde už je skoro strop a ty motory nejsou tak složité.Když testují nové motory tak jezdí všude a hodně kilometrů v kuse.Já osobně taky občas jedu na nízké otáčky když se mi nechce řadit ale rozhodně neposlouchám rádce řazení jako že v městě při 60mám 4ku a on by bral 6ku.Před kopcem automaticky podradim i když by to motor zvládl.Mimochodem spotřeba jestli máš 4,5,6 je při rychlosti v městě téměř totožná.Když už auto do města nebo krátké vzdálenosti tak se vyvarovat přímovstriku což je dnes už minimální nabídka.

Odpovědět  |   | 
Dr.Iver  |  04. 10. 2019 12:00

Vyvoj teto varianty 1.5TSI se dokoncoval v dobe, kdy uz byl Dieselgate v plnem proudu. VW potreboval co nejrychleji nahradit motory TDI, po nichz strme klesala poptavka, novym benzinem. Rozkaz znel dokoncit vyvoj co nejrychleji a na spolehlivosti motoru se to samozrejme podepsalo. Dodnes nevyresenym a zatim tutlanym problemem je hlavne termomanagement. Vyvoj nyni probiha za vyuziti pokusnych kraliku (tj. zakazniku) a bude zajimave sledovat, co vsechno a kdy se jeste vyvali na svetlo bozi. Hodne stastnych kilometru!

Odpovědět  |   | 
Bakelenec  |  04. 10. 2019 21:37

Všichni tady debatujete o hov..ch. TSI jsou problémové to je fakt, ale je to tím jak řidič s tím autem jezdí. Pokud jezdí dálky tak je to v poho. Že přešli z řetězů na řemeny mimo dvoulitra se jim taky moc nezdařilo. Tam zase praskají rozvodový kola u 1.2 TSI. Diesel zase se ztrácí voda (prasklý mezichladič), přehřívají se (vodní pumpa) všude máme něco. Ale na ten objem prodaných vozidel je to málo. Si vemte ostatní značky, třeba Ford (motory, převodovky) U Fokusu RS se museli sundat hlavy motoru i s nula kilometrů najeto😁 Mazdy, Mitsubishi a jejich diesely atd. BMW, Mercedes, Porsche nevymivaje Dnes si nevyberete. Jsem dnes četl že provoz stáje F1 Mercedes stojí ročně 9miliard Kč a automobilka to musela dotovat 3miliardami aby nebyli ve ztrátě 😁 a to na tom nejsou moc finančně dobře, protože jejich diesely se tak moc neprodávají

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  05. 10. 2019 10:22

Ještě bych přidal ty zázračný převodovky DSG co končí ve 100 000KM!!!

Odpovědět  |   | 
Sam  |  06. 10. 2019 19:09

Myslíš , že by měly vydržet dýl? Proč. Než to najede pracující co někde dělá 8 hodin denně tak je to auto starý a firmám je to kjedno, koupí si nový nebo to mají na leasing.

Odpovědět  |   | 
Sam  |  06. 10. 2019 19:10

Myslíš , že by měly vydržet dýl? Proč. Než to najede pracující co někde dělá 8 hodin denně tak je to auto starý a firmám je to kjedno, koupí si nový nebo to mají na leasing.

Odpovědět  |   | 
Sam  |  06. 10. 2019 19:10

Myslíš , že by měly vydržet dýl? Proč. Než to najede pracující co někde dělá 8 hodin denně tak je to auto starý a firmám je to kjedno, koupí si nový nebo to mají na leasing.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A