Motorová globalizace: 10 srdcí aut, která se sdílejí napříč koncerny

Vybrali jsme deset motorů, které spolu sdílí i automobilky, které spolu nejsou dokonale příbuzné.

Motor i v dnešních autech zůstává tou nejsložitější součástkou, jejíž vývoj stojí miliardové částky. Nepřekvapí proto, když se na potřebné náklady složí více automobilek. Třeba i těch, které spolu nejsou nijak majetkově svázány.

Následujících deset motorů potkáte i v autech,  u nichž byste vzájemné sdílení nečekali:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků