Motorkář Berkovec: Klidně to vohul, ale nejezdi zhulenej

jarecek  |  14. 04. 2011 13:14

a ty nepis zhulenej. odpadl jsem u prvniho odstavce. berkovec? ezk? masirka? fuck you.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  14. 04. 2011 14:02

...a svoji mašinu svěř odbornému servisu na preventivní kontrolu...
To je pan asi naozaj zhuleny. Ked uz, tak som tam isiel s tym, co som len potreboval spravit a nedalo sa urobit v garazi. Na to aby som tam isuel len tak na pokec a platit za to, na to treba fakt tazky 'stof'

Ostatne je OK

Odpovědět  |   | 
Karel  |  15. 04. 2011 15:11

No nevím, kluci v servisu mají diagnostiku motoru, pořádný test brzd a vždycky mi projedou sváry rámu ultrazvukem - tyhle věci fakt doma v garáži nemám. Samozřejmě vždycky (a několikrát za sezónu) prohlídnu motorku sám, ale bez "cizího" servisu před jarem bych do toho nešel. Taky nemám garáž, ale "minigaráž", kam se vejde akorát motorka a já vestoje.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 04. 2011 15:42

to sedi, preto pisem ze zavisi aj od toho ake su moznosti a co je to za motorka.
Staci sa k tomu slusne spravat a trochu aj pritom rozmyslat. Ja som do servisu chodil raz za dva roky, zbytok som zvladal sam...bandit 600 toho zasa tak vela nepotreboval, super masinka

Odpovědět  |   | 
Vojtech Policky  |  15. 04. 2011 00:06

Nevím proč, ale opravdu se mi líbí komentáře typu..." Ten Berkovec plácá kraviny..." nebo" vždyť neví o čem mluví".... Dal bych ruku do ohně za to, že ten kdo tyhle komentáře napíše nebo napsal v podobném smyslu, nemá naježděno na motorce ani desetinu toho, co najezdil Standa. On je v tomto oboru profík. A to co tu bylo napsáno určitě všichni berte vážně. Ten kdo má rozum tak ví, že lékárnička, první pomoc, a pravidelný servis prostě patří k motocyklu. A je potřeba aby se o tomto psalo a mnohem více publikovalo. protože hodně se na to zapomíná. Každopádně díky za krásnej "moto" příspěvek.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 04. 2011 10:46

Kym zacnes kritizovat, skus druhykrat k veci a konkretne.
Kto tu pise ze ''lékárnička, první pomoc'' nepatri k motorke? Okrem Teba nikto.
Ako vies kto ma kolko najazdenych? V mojom pripade, na motorke som jazdil od 18 do 33 (oficialne, pokial nepocitam tych par km co som nabehal v 17-tich). Takze tu by som si takisto nebol isty kto z nas ma viac najazdenych (zase u mna to bolo velmi pravdepodobne menej typov motoriek ako u autora, to nepopieram), pripadne kto ma nabehanych 10x viac. Ale Ty to urcite vies. No ale to je vedlajsie, nechytam nikoho za slovicka.

Inak suhlasim so zbytkom, teda okrem toho bodu na 'preventivnu prehliadkuv servise'. Ten, kto si nevie masinu skontrolovat sam (a pred kazdou jazdou) a do servisu ist naozaj len na to potrebne, to je skor tragedia. Preventivna prehliadka svojpomocou totiz k motorke patri (u mna to bolo kazdy tyzden, mesacne dokonca velmi dokladna prehliadka) a bez toho aby som si masinu skontroloval sam, bez toho sa nevyberiem ani len do toho servisu, poviem to na rovinu jednoducho preto ze sa na nich spoliehat v tomto nemienim, masina musi byt v 100% stave, 99.9% nestaci. Samozrejme, pravidelny servis je nieco ine, ale aj z toho si dokazem vacsinu spravit sam a kazdy kto ma aspon trochu technickeho filipa (co zase k motorke patri, hlavne my starsi) to dokaze tiez, chce to len rozum a naozaj dobry odhad kde sa moznosti svojpomoce zacinajju a koncia a zalezi aj od typu stroja, osobne preferujem jednoduchy nahac. A ked sme uz pritom, je to aj dobre, nakolko potom tu motorku poznas do poslednej suciatky, cize vies co od nej cakat a ako sa k nej spravat. Mam za to ze technicka priprava buducich jazdcov je problem, nielen samotna zrucnost o ktorej pojednava iny clanok na autorevue, s ktorym pre zmenu suhlasim do posledneho bodu.

A urcite ano, toto /technicka stranka veci/ sa naozaj zanedbava, je to otazka zodpovednosti nielen voci sebe. A ked este niekto vezme aj spolujazdca bez toho aby si bol isty sebou a masinou, potom to inak ako zle skoncit nemoze.

Odpovědět  |   | 
Tomasjerry  |  20. 09. 2011 11:56

Tak a tu krasne vidno, ze ste tu "lekarnicku" nemali ani otvorenu. Jedine, co sa z nej okrem obvezu da pouzit, je sprej na dezinfekciu, kebi som nemal so sebou nozik, tak by chlapec uz bol ako vy vravite pod kitkama. Nielen, ze sa mi v strese rozpadli noznicky, ale este navise, ked som trhal obal od obvezu roztrhom som obvez (uzasna kvalita). Nastastie som mal so sebou lekrnicku, ktora bola strasssne stara a mal som tam strase obvezi kupovane v lekarni a tie za nieco stali. Takze lekarnicka nieje pre teba, je pre policajtov. Osobna skusenost. Stoja za hovno.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

včera | Petr Schnagl | 34 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 47 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A