Motor roku 2010: ve jménu downsizingu

25 komentářů

Mon
25. června • 18:51

Mám to TSI v Tiguanu, krom trochu zvláštního chování při jízdě je to super motor. Bere v průměru o 2l!!!! míň jak předchozí 2.092kW Forester při stejné jízdě... Dlouhodobý průměr 8,6 při běžné jízdě 80% +10kmh dálnice, 20% město. Stejně jak diesel nutí k nějakým návykům, TSI taky, pak je spotřeba OK.

MildeSorte4
25. června • 14:25

Subaru nie je Outlook, ale Outback ... ;-)

asdf
26. června • 10:32

jsi si jisty? B-]

CW
25. června • 11:42

U vítěze v "Absolutním pořadí" chybí "Twincharger"
www.ukipme.com ...

golf
25. června • 9:10

GOLF + TSI nejlepsi volba

Bořek Hudák (bhudak)
25. června • 9:07

Co se stalo s motorem z Lexusu LF-A?
Nějak se ani neumístil ve svý kategorii motor z Ferrari Italia?
Co motor z Audi RS5? Myslim, že na tom bude líp jak 4,0 V8 z M3
Co se týče dvojího umístění 2,0TFSI tak v A4 má 155kw a 350Nm v příčný zástavbě má zas 147/155kw a 280Nm, je v tom nějakej bordel...
Co 1,6THP? Neměl by mít i variabilní zdvih sacích ventilů, což odstranuje škrtící klapku a vůbec řízení ventilů od BMW. Podle papíru by to měl být jeden z nej motorů ve svý kategorii a taky neni na prvních místech...
Co tam ještě chybí?

Zelí
25. června • 8:49

O "odbornosti" poroty svědčí to, že si motoru 1.4TSI v roce zahájení výroby (2005) a ani v následujících letech vůbec nevšimli. Ani náznakem nepochopili genialitu a odvahu motorářů VW. O downsizingu v té době nebylo ani vidu ani slechu.
Teprve loni, kdy o downsizingu věděl již kdejaký trouba, tak si toho motoru všimli.
Nicméně je to stále naprosto nepřekonaný motor. Kombinace přímého vstřikování, mechanického kompresoru a turba má obrovskou budoucnost.

ja
26. června • 20:02

Podivej se, na kterem miste konci 1.4 TSI od roku 2006 ;-)www.ukipme.com ...

Thor
25. června • 13:30

To ano. Pro servis. Už si mnou ruce. Po vohnoutech s různými TD,si teď budou mastit kapsy na dalčích s TSI :-D:-D A pak se budou mít doře pumpaři. Jestli Golf žere 6,2 l, tak já spasu trávník před barákem. Genialní motoráři od VW vyvinuli pomalu perpetum mobile. Velký výkon a pomalu to ještě benzín vyrábí :-D:-D:-D

hanato
25. června • 16:09

No mama ho ma v leonu a musim rict ze ja v nem mam vetsi spotrebu jak ve 130i (3.0 V6). Kdyz jedu normalne tak mam spotrebu 12,5 litru, coz je fakt hnus... I mama jezdi za 7,5 a zda se ji to moc :-D

fajka
27. června • 1:11

130i (3.0 v6) ?? to je co ?

jogurt
27. června • 10:51

no přeci Burago made in china

Bořek Hudák (bhudak)
25. června • 18:45

Jaká 130i má pod kapotou V6? :-D

jogurt
26. června • 8:04

buď v klidu, má zatím řidičák jen na moped

varan
25. června • 16:20

Zkuste radit :-P

jogurt
25. června • 17:06

... nebo si nevymýšlet....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kamil
25. června • 18:41

V čem si vymýšlí ?
Podle testu Golfu TSI 118kW DSG na auto.cz jezdili v průměru za 8 litrů, při úsporné jízdě za 5,4. Při ustálené 100 km/h byla spotřeba 5,8, při 130 km/h byla spotřeba 8,2 litru. Při razantnější jízdě spotřeba do 10 litrů a při hodně razantní jízdě až 13 litrů.Dle testu Scirocca 1.4 TSI 118 kW na Tipcars.cz jezdili v testu spotřeby za 6,6 litru při ekonomické jízdě a při razantnějším jízdním stylu měli průměr 12,5 litru dle dotankování.Pokud někdo jezdí razantně po městě, tak není problém jezdit za 13 litrů a pokud někdo jezdí na spotřebu mimo město, tak se může dostat pod 6 litrů. Všechno je tedy v řidiči.

zdeněk
27. června • 10:15

Jestli někdo jezdí po městě takovým způsobem, že má s 1,4 motorem spotřebu 13 litrů, tak je to lempl a blb, ne řidič. Pokud tvrdí, že takové spotřeby dosahuje v průměru, tak nemůže být ani tím blbem, to je pouze blábol mladíčka začátečníka. A to bude zjevně jeho případ, už podle té "mamy"...

jogurt
27. června • 10:50

Neber ho vážně, ještě s ničím jinak než brrrm-brrrm na špagátku nejel. V noci se mu přihodila první poluce v životě a ještě je z toho hin, tak rozrušeně žvatlá do diskuse hovadiny. Takových se tu najde, stačí kdykoli nahodit udičku a chytají se jedna báseň....;-)

Bořek Hudák (bhudak)
25. června • 18:46

Pokud si nevymýšlí, tak je lopata, co projíždí maminčin benzin. B-]

kamil
25. června • 22:04

Z "cizího" krev neteče :-)

Mon
25. června • 18:45

A se 130i? V tom si vymýšlí.. a tím nechci říct, že 130i neumí jezdit úsporně

kamil
25. června • 22:03

Se 130i jezdili na auto.cz v průměru za 9,5 litru na 100, přičemž nebyl problém jet za 15, svižná jízda za průměrných 11.

smudliky
28. června • 19:35

Myslím, že reálné statistiky uživatelů ze spritmonitor.de jsou přece jen trošku věrohodnější než borec hanato... Schválně jsem si to projel, golf 1.4 TSI 118 kW má u 54 uživatelů průměrnou spotřebu 7,58 l, což mi přijde jako reálné a slušné číslo. BMW 130i má u 36 uživatelů průměrnou spotřebu 10,59 l, což mi také přijde jako reálné a slušné číslo - už vzhledem k tomu, že tito řidiči jezdí asi trošku jiným stylem. Závěr - zapomeňte na hanatovy plky.

x12345678
25. června • 11:54

Inu motor 3,0TDI zaznamenal rovněž umístění, i když už jde o docela obstarožní krasavici. Do hlav komise tak nějak nevidíme.

Doporučujeme

Články odjinud