Motor LS9 z Corvette běžně k dostání

Motor LS9 z Corvette běžně k dostání

Stavíte si v kůlně speciální traktor nebo repliku vozu Formule 1? Oddělení Performance Parts koncernu General Motors vám pomůže k dosažení maximálního výsledku. Již řadu let nebízí různé samostatné díly a jejich sady, od loňska navíc celé motory. Nyní si snadno a zcela legálně můžete objednat dokonce vysokovýkonný, přeplňovaný osmiválec LS9, který se nachází pod kapotou modelu Corvette ZR-1. Právě relativně lehké jednotky řady LS jsou populární mezi nadšenci po celém světě a hodí se k zástavbě do automobilu nebo čehokoli, co se čtyřkolovému samohybu podobá.

Motor GM LS9 dosahuje výkonu 638 koní a točivého momentu 819 Nm a vašemu projektu dá takřka neomezené možnosti. Dodává se plně vystrojený, sehnat si musíte jen zásobník oleje (motor má suchou klikovou skříň) a nadrž pro chladicí kapalinu okruhu dmychadla. Cena motoru nebyla zatím zveřejněna, ale soudě dle současných ceníků GM Performance Parts nebude nikterak závratná. 

Klepněte pro větší obrázek
A pak že se vám do obýváku nevejde 638 koníků...
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 14 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků