Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

198 komentářů

Žakys
1. února • 15:26

Čau kluci,
Měl bych dotaz k Hondě Cr-v ročník kolem 2000 2.0 benzín v automatu.
Má to můj spolubydlící a nevíme si rady 🤷‍♂️ Občas to ani nenastartuje, ale když už ano, provedeme pár km a auto si usmyslí že zdechne a už nenaskočí. Ale když se z toho den vyspí, tak zase pár km zvládne. Žiju na Islandu a ani blbá diagnostika taky za hubičku není, avšak možná ani nic jiného nezbyde.
Chci se jen zeptat zda se už někdo s něčím podobným setkal a popřípadě co bylo příčinou? Díky moc za každou radu 😊 Mír

Antifejk Antifejk
12. září • 9:12

ODBORNÍCI NA WEBU SVOLÁVAČKY BY SI MĚLI DÁT STUDENÝ OBKLAD NA ČELO I NOHY. ŽÁDNÁ AKCE NA "VYŽÁDÁNÍ SI ZÁKAZNÍKEM" NIKDY NEEXISTOVALA A EXISTOVAT NEBUDE. Je potřeba si uvědomit že každá korekce software je vždy jakási záplata která řeší nežádoucí projev v kombinaci s mnoha specifickými podmínkami které nikdy nejsou plošné. Bavíme se o specifickém používání vozu, o kvalitě paliva, podnebí, váze vozu který motor 1,5 evo pohání atd. Toto softwarové řešení je k dispozici v autorizovaných servisech pro značku VW cca 3 měsíce pro značku škoda cca 1 měsíc. Tato odchylka je zřejmě způsobena homologačním zdržením. Nicméně z praxe plyne že cca 10% zákazníků mají na voze problém který je tímto opatřením nutno řešit. "Zbytek" do 100% má problém v tom že čte a věří nesmyslům podobným tomuto článku o svolávací akci. Pak jezdí do servisů a požadují provedení akce = dobrovolně chtějí tu "záplatu" do auta. Přátelé vezměte rozum do hrsti a taky vezměte v úvahu že autorizovaný servis musí každou reklamaci dokumentovat. Takže než vyjedete "požádat o provedení této akce" zamyslete se nad tím jestli se technikům v servisu tato závada projeví když každé ráno budou marně popojíždět s cílem nahrát na kameru ty výpadky motoru nebo dokonce zhasnutí motoru které se vám nikdy nestalo. Nebo takový důkaz pořiďte sami. Budete mile překvapeni jak rychle vám servis změnu software zajistí když se nebude honit za výmysly z internetu.

hanz
22. prosince • 20:33

Antifejk Antifejk- něco jiného je to, když si fakt něco tady někdo přečte a pak se snaží aby mu to servis opravil s tím, že to má každý. Ano to je blbost, ale je dost takových, který tyto problémy mají a musí přesvědčovat že jim to blbne. Proč já musím dnes servisu vše dokazovat aby mi uznali opravu? Když tam přijedu auto je zahřáté a nic a bohužel servis nemá zájem toto řešit. Oni jsou totiž unavení z toho, že vše musí sepisovat a posílat do škody. Pak se čeká co na to škodovka odepíše. Má zkušenost je taková, že ano, mechanik zjistí, že ta závada tam teď je a je jedno která, ale na diagnostice nic není což je běžná věc v servisu a pak se jim do toho nechce. A zkušeností se servisem mám dost. A to co mi bylo opraveno to jsem musel řešit sám se škodou jelikož servisu se do toho nechtělo. Kecy okolo a okolo jak to nejde apod. Takže zákazníci platí nemalé části za auta a výrobci jim dodávají šmejdy o kterých ví, že mají závadu ale hlavně že dostanou zaplaceno. To je otřes. Od roku 2017 jezdí auta co cukají a nic až letos to škoda přiznala. Teď prodávají Kamiqa kde se seká infotainment a nic. Po novém roce dodají nový soft a zákazník bude čekat jestli to půjde nebo ne! Hlavně ,že za auto zaplatil 500-600 tis a koupil ho s vadou. Ono to ale bohužel je dnes všude ale je to sprosťárna takto drbat nové majitele. Jenže český zákazník je ovce která si řekne já už si zvykl a je to v pohodě .O tom to je.

Jarda
2. září • 9:48

Karoq 07/2019 1,5 TSI, cuká od začátku, není to úplně cukání, ale při malém plynu, při 1. a 2. stupni to ztrácí výkon (několikrát mi to chcíplo). Je potřeba se rozjíždět s větším plynem. Po ohřátí oleje je vše OK. Pocitově se mi tento motor, oproti 1,4 TSI (Octavia 2018), zdá prostě úplně jiný, takovej zdechlej. Spotřeba vyšší cca o 1 L.

Michal
3. září • 10:53

Ta vyšší spotřeba je tou karosérií hlavně na dálnici a čím vyšší tempo tím větší nůžky.

TheLineman
2. září • 6:28

Ještě dodatek, vzpomeňte si jak potom u těch 1.8 TSI facelift kód motoru CDAA osidily pístní kroužky, chlapům to začlo žrát olej jako tank, koncern zvedl normu na spotřebu, lidem se ten olej napekl všude, motory k.o. Drahé opravy, Škoda mlčela. To jen na okraj, co můžete potom čekat za reakci na to cukání. Hodně štěstí.

Michal
2. září • 8:48

TheLineman a proto pro jistotu jsem si koupil nové CHHB 2.0tsi(olej co 10-13tkm).Špatné pístní kroužky té 1.8 a "pravidelný" servis po 30tkm na oleji a po pár výměnách motor k.o nebo žere litr oleje/1000km.Měnil jsem kamaradovy na 1.0tsi(ještě bez GPF) olej při 15500km-první rok a docela už humus.Jezdí pravidelně trasu do práce ráno 22 a odpo 22 zpět+po městě.Benzín v oleji je cítit přesto že se ten motor fakt rychle zahřeje.

TheLineman
2. září • 6:24

Dobre ráno všem, chtěl bych jen přihodit svojí zkušenost s motory TSI, měl jsem před 6lety Octavii II, 1.8TSI 110kW , rv. 2008/10, těsně před faceliftem, koupeno v bazaru, druhý majitel. S motorem nebyl vyloženě problém, nechal jsem udělat rozvody, šel tam napínák typu K, dle vyjádření autor. servisu by již nemělo hrozit přeskočení rozvodu. Mě se to nestalo, nicméně když jsem startoval při ranní teplotě 0 až -2, motor zachrastil, pumpa nestihla natlakovat, či napínák, na 1.8TSI auto nemělo moc pěkný zvuk, spíš jak vysavač, na volnoběh jako šicí stroj:-( Škubání bylo při studeném motoru dál jste jedničku, dvojku a začlo to cukat, musel jsem přeřadit na trojku, pak v pohodě. Prý emise, ohřev katalyzátoru. Netvrdím že TSI je to nejhorší, ale rozhodně nepatří mezi motory co by ohromily zvukovým projevem, je to hold již emisní krypl. Nicméně za mne už TSI nechci pro sebe, leda manželce do malého auta na jízdy po městě.

rikimiki
1. září • 15:43

Dobry den, mam Tiguana tsi 110 kw manual, koupene 12/18 .U rozjezdu auto cuka, pri prerazeni z 1 na 2 a mirnem plyne auto zhasina, pri konstantnim plynu do 4 r. stupne autosamovolne trhne. Kdyz nastartuji a necham motor bezet bez pohyhu , sitic drzi vysoke otacky cca. 90 sec. , i kdyz je venku 30 stupnu.
Tyhle problemy se strati az kdyz teplota oleje je vic nez 50 stupnu. V 2/19 aktualizovan softwer, zmena: auto uz necuka pri konstantnim plynu do 4 r. stupne. Jinak vse pri starem. Auto jsem kupoval v Pardubicich Barth, vse jsem resil s vedoucim servisu, ktery mi rekl, ze jse s problemem jeste nesetkal . Jeho rada byla, ze kazde auto ma jinou citlivost spojky, a musim najit tu spravnou, aby to necukalo. Nevadi mi , ze auto zacalo cukat, ale vadi mi, ze vyrobce chybu po tak dlouhe dobe zavadu neodstranil a pristup servisu , ze o zavade vi a udela ze zakaznika debila , ktery se neumi rozjet. Mam jeste vw sportsvan 1,4 tsi, motor ok , ale plno drobnych zavad, musim pokazde objednat servis a kazda zavada tak ztrata casu jednoho dne. Apropo, mel jsem vw passat 1,9 tdi najeto 530.000 km menene pouze zak. veci, tlumice , brzdy aj., stk vzdy bez problemu. Bohuzel musim konstatovat, ze vw uz nikdy. Nevim, zda jde resit Tiguana pravni cestou, proto budu vdecny za kazdou radu. Hezky den

rikimiki
1. září • 15:40

Dobry den, mam Tiguana tsi 110 kw manual, koupene 12/18 .U rozjezdu auto cuka, pri prerazeni z 1 na 2 a mirnem plyne auto zhasina, pri konstantnim plynu do 4 r. stupne autosamovolne trhne. Kdyz nastartuji a necham motor bezet bez pohyhu , sitic drzi vysoke otacky cca. 90 sec. , i kdyz je venku 30 stupnu.
Tyhle problemy se strati az kdyz teplota oleje je vic nez 50 stupnu. V 2/19 aktualizovan softwer, zmena: auto uz necuka pri konstantnim plynu do 4 r. stupne. Jinak vse pri starem. Auto jsem kupoval v Pardubicich Barth, vse jsem resil s vedoucim servisu, ktery mi rekl, ze jse s problemem jeste nesetkal . Jeho rada byla, ze kazde auto ma jinou citlivost spojky, a musim najit tu spravnou, aby to necukalo. Nevadi mi , ze auto zacalo cukat, ale vadi mi, ze vyrobce chybu po tak dlouhe dobe zavadu neodstranil a pristup servisu , ze o zavade vi a udela ze zakaznika debila , ktery se neumi rozjet. Mam jeste vw sportsvan 1,4 tsi, motor ok , ale plno drobnych zavad, musim pokazde objednat servis a kazda zavada tak ztrata casu jednoho dne. Apropo, mel jsem vw passat 1,9 tdi najeto 530.000 km menene pouze zak. veci, tlumice , brzdy aj., stk vzdy bez problemu. Bohuzel musim konstatovat, ze vw uz nikdy. Nevim, zda jde resit Tiguana pravni cestou, proto budu vdecny za kazdou radu. Hezky den

Palik
2. září • 14:35

to je pech... Osobne som skepticky, ci sa mi podari v tomto zivote vlastnit nejake tak spolahlive auto ako mam teraz toy. verso, uz 8 rok, podla ohlasov na koncern vw a skoda so sucasnymi motorizaciami je to ubohe...

konny
1. září • 5:54

Neříkám, že je ten motor dobrej nebo špatnej, spíš mě zaráží, že to dělá jenom někomu a jiný o tom problému ani neví. Moc se mi nezdá, že by se prodávala auta koncernu s tak rozdílným chováním stejného motoru a majitelé by vůbec nepoznali, že jim motor škube, případně i zhasíná.

sumi
1. září • 0:23

Zlatý 2.0 TDI !! :-D

palik
31. srpna • 14:15

dakujem autorevue za clanok svedci to o objektivite media. a dakujem preto, lebo defitivne padli moje uvahy o novsom vw s touto motorizaciou. jazdim 8 rokov s Toy. verso, ktora sa uz nevyraba a ani dizle pre europu, tak si ju asi rad dojazdim....

Marek
31. srpna • 19:23

Co člověka uprostřed Evropy nutí koupit Toyotu 90% lidi, kteří vybírají nové auto Toyota ani nenapadne.
Dost možná je to extrémně tragickým zastoupením servisní sítě. Třeba já mám nejbližší 50km do všech směrů. Naopak koncerny tu jsou dva, je tu honda, Renault i Peugeot, kia a hundaj... Nicméně Toyota žádná. Proč by měla být obsažena v mém výběru?

Palik
1. září • 10:53

ziadna motoricka zavada, D - 4 D, spolahlivost, solidne jazdne vlastnosti, menil som len baterie, u nas sever Slovenska - tuhsie zimy. ziarovky si menim sam, mam sukr. servis. technika cim je zarucene, ze nic neodflakne.

bzzz
1. září • 12:57

Ja menil u AD-FTV jen spotrebak a filtr pevnych castic (tusim po 150k), servisovano ve znackovem nebo profi servise. Zena uprednostnila Toyotu pred Volvem ;-)

bzzz
31. srpna • 20:49

Co teprve majitele RR, F, AstonM a tak... ;-)

bzzz
31. srpna • 15:10

D-4D? Je to drzak, taky si Avensis podrzim, co bude slapat jako japonske hodinky ;-)

Fanda
31. srpna • 13:55

Mne takhle cukala dvojkova oktavka. Rok vyroby 2011 a motor 1.4 TSI, 90 kW.
Pak jsem ji prodal a koupil golfa s 1.4 TSI 92 kW a ten je v pohode.

Michal220
31. srpna • 12:23

Je zajimave ze jednomu ten stejny motor cuka a jednomu ne a ten motor je napric koncernem takze hadam ze chyba je v meziclanku.

Jakub
31. srpna • 11:15

Mně cukal 2.0TDI. Vyměnili mi vadný egr ventil a při mírné zátěži byl trochu nerovnoměrny chod. Problém byl ve vstřikovači adblue...
Motor je tak sofistikovaný, že ze vše souvisí se vším a nasimulovat nějaký konkrétní stav je skoro nemožné.

Miko
31. srpna • 21:33

jj, sofistikovany motor ked cez sw nie je moznost detekovat chybu ...

Jarda
31. srpna • 8:30

Podobný problém má s 1,5 EcoBoost Ford, označují to jako problém detekce prokluzu spojky. Projevuje se cukanim.
A co myslíte? Svolávačka na to je.
VW to ale holt řeší jinak, majitelé 1,2 TSI potvrdí:-/

_Karel_
31. srpna • 5:35

To jsem měl na Žigulíku !!! Bohužel se kvůli neřidičům schválně solí, takže chudák odešel do věčných lovišť na korozi dřív, než byla odhalena příčina špatného chodu motoru. Někudy palivový systém přisával vzduch, byl zabordelený rozdělovač a svíčky černé třeba po 500km. Vidím, že se za 35 let nic nezměnilo. Cuká to na studeno úplně stejně :-D

petr r. (petrumr)
31. srpna • 9:38

kdybych měl žigula, moskviča, volhu, uaz atd.tak bych chodil kanálem, nebot komunistický mínění se dobou nesmažou. Změnilo se hodně, ale ty ses nezměnil.

Komori
31. srpna • 4:17

Mám KAROQ, 1,5 v manuálu, najeto 7000 km. bez známek cukání, motor naprostá špička

Sádlo
30. srpna • 22:23

Škodovku si koupí jen pracháč co má na předražené auto a na věčné opravy.

Leoš
31. srpna • 18:47

Mámě v rodině několik škodovek různého stáří i nájezdu a nikdy žádná oprava. Jen výměna kapalun, brzdove destičky, baterie, žárovky.

bzzz
31. srpna • 20:47

Pneu puvodni? ;-)

petr r. (petrumr)
31. srpna • 9:44

proč i ten co se rád stará o auto, já jsem měl taky fábii a dělám si vše na autě sám. Třeba v době minulé kdo si nedělal vše sám, tak neměl auto.

Autotu
30. srpna • 22:20

Skodovka a problem s TSI motorem...proc si to ti hosi nepohlidaj lepe? To ani marketingove reci nezachranej. Znova a poradne. Drzim palce.

RP
30. srpna • 21:45

Ty dnešní motory sou šunty kam se podíváš poctivá kovařina skončila po roce 2000 záměrně aby se kšeft točil. Z aut se stalo těžký spotřební zboží ale né za lidovou cenu!

HH1982
31. srpna • 10:33

Doporučuji pročíst si někdy ceníky z toho období. Reálné ceny jsou nyní daleko nižší, u vozů střední třídy tak min. na polovině toho, co se platilo dřív. Takže jo, kvalita se musela někde projevit, zvlášť, když je výroba dnes daleko nákladnější. U motorů se ale rozhodně nešetří - tam je vývoj tak drahý a ty motory jsou tak složité, že nějaký stupidní dvoulitr osmiventil stál tu fabriku dřív v reálné ceně možná tak čtvrtinu toho, co ji dnes stojí litrový tříválec s turbem. Šetří se hlavně v interiéru (horší plasty, chybí čtecí lampičky, madla, čalounění dveří) a na laku (jednak vodou ředitelné laky nejsou to co bylo předtím, navíc se dává menší vrstva). Prostě auta jsou teď hodně levná a výrobce se musí sakra snažit, aby něco vydělal (u VW je to v průměru cca 600€ na jedno prodané auto) a jelikož jsou motor dnes nákladné na výrobu (to, že nevydrří je prostě zlovůle EU, výrobce za t nemůže), tak šetří jinde.

Josef
30. srpna • 20:16

Ten "problém" není až tak tragický, jak to někteří "odborníci" ve zdejší diskusi deklarují. V každém případě v případě koncernu VW je vhodné motory kupovat až v okamžiku, když na trhu už pomalu končí. V tom okamžiku už mají v naprosté většině případů problémy vyřešeny. Bylo tomu tak například s problematickými HTP, kdy ke konci výroby dvojkové Fabie to byly už naprosto bezproblémové spolehlivé motory. Podobně tomu bylo s 1,6 MPI, 1.2 TSI, 1,4 TSI a 1,8 TSI. V současné době bych jako motorizaci v případě koncernu VW volil dvoulitry, ať již benzin, nebo naftu. Ve služební Octavii a v Passatu jsem měl vžde naftový dvoulitr a nikdy jsem neměl problémy. Ani s "historickou" verzí PD, ale na druhou stranu jsem v PD neměl filtr pevných částic, jen z "doslechu" se mi dostalo, že to byl průser, který vyřešil koncern až s přechodem vstřiků na CR.
Se současnou 1,5 TSI bych byl zatím opatrný, třeba i to "vypínání" válců z hlediska "úspor" se může ukázat jako prvek, který negativně ovlivní životnost a spolehlivost motoru. Stejně tak bych ještě rok počkal v případě volby motorizace koncernových 3-válců (já bych ale do 3 válcu nikdy nešel).

fanda rs
30. srpna • 21:29

naprosto souhlasim! Proto treba moje 180hp 1.4 tsi twincharger s kodem CTHE je jeden z poslednich vyrobenych kusu tohoto motoru v roce 2014. Vsechno v aute slape paradne, primo dokonale

30. srpna • 18:56

Největší chybou je kvalitativní norma nafty,či benzínu,prodloužené servisni intervaly výměny olejů, snižování viskozity z důvodu snížení emisí. Proto dnešní motory jsou velmi náchylné na rychlé opotřebení. Tak jak šel vývoj motorů kupředu, u PHM k žádnému vývoji nedošlo. Kdyby měl někdo zájem o radu,jak se těmto problémům vyhnout,napište mi.

666
30. srpna • 23:37

"Tak jak šel vývoj motorů kupředu, u PHM k žádnému vývoji nedošlo."
Ale šel. Nic vám nebrání tankovat aditivovanou 98 nebo 100. Kdo šetří a tankuje 95, tak holt má problémy s karbonem a dalšími věcmi.

Alík
30. srpna • 18:28

Nám ve firemní Octavii zastudena škube i ta slavná 1.4 TSI. A je to mazec. Naštěstí se poměrně rychle ohřeje a pak už je to v pohodě. Když jsem to reklamoval, tak to byla "taky vlastnost".

Ada je zase tady
2. září • 15:24

Každé benzínové auto škube B-]

Alík
2. září • 16:17

Každé škubat nemusí... U naší služební 1.4 TSI je to spíš takové "nakopávání" turbem při studeném motoru. Jako by řídící jednotka měla špatná data od čidel. Přitom čidla jsou dle servisu "OK". Asi výrobní tolerance. Ha ha.
Soukromě mám motor benzín atmosféru a nekope nic. Za studena je akorát trochu líný. No, stejně se musí nechat zahřát. Tak je to jedno...

Freddka
30. srpna • 23:38

Ja jsem jezdil tri auta s 1.4 TSI (92 i 110 kW) a nic takovyho. A skutecne odmitam uverit tomu, ze ti to v autorizaku odmitli opravit. To bych si teda nenechal libit ani nahodou. Pekne to tam postavis, reknes "je to rozbity, oprav to" a nazdar. Prece neodjedes zase zpet domu s rozbitym autem, to se mi nejak nezda tahle historka.

Rosťa
31. srpna • 9:53

To, že ti autorizovaný servis (zkoušejí to všechny značky) neuzná zavádu a řekne "vlastnost" je běžné. Mně jednou na problémy s bezklíčovým startováním napsali "Je zjevné, že reklamovaná funkce vykazuje znaky závady a zcela neplní svou funkci, ale z důvodu, že tato závada není v rámci záruky uznávaná výrobcem vozidla, tak nemůžeme zajistit odstranění závady v rámci zákoné záruky. V případě, že budete mít zájem, tak vám danou zavádu odstraníme dle cenové nabídky, který je přílohou této zprávy."Po výměně pár mailů to samozřejmě odstranili zdarma, ale né každý má tu trpělivost a čas řešit to až do konce.

Q
30. srpna • 18:13

Když se začalo mluvit o tom, že i benzíňáky dostanou filtr a že má přijít 1.5 TSI s "revolučními" technologiemi, tak mě to "rozhoupalo" ke koupi nového auta s motorem 1.4 TSI 92 kW. Udělal jsem dobře.

Marek
31. srpna • 8:12

Naopak filtr u benzimoveho motoru funguje docela jinak a nedá se předpokládat, že by způsoboval nějaké problémy. Tedy ne víc než obyčejný kat.
Filtr u benzimoveho motoru se též vypaluje vysokou teplotou spalin. Díky tomu, že benzínové spalin mají obecně vyšší teplotu spalin než u vznetoveho, plus dojde pokaždé k razantním zvýšení teploty při ubrani plynu. Resp. Deceleraci. Vypaluje se poměrně snadno.

Q
31. srpna • 21:00

Ano, jeho funkce je jednodušší. Ale rozhodně jsem nechtěl být jeden z prvních, kdo to bude testovat v reálném provozu :-D Navíc i kdyby fungoval bezvadně, je to odpor ve výfukovém potrubí, který zhoršuje zátah a zvyšuje spotřebu.

HH1982
1. září • 8:19

Přesně tak, je poznat, že je tam něco navíc. Mám to odzkoušeno u 1.0TSI 85kW u verzí bez a s filtrem, a to ve stejných autech. Auto bez filtru pocitově reaguje rychleji, jezdilo se s ním líp. Může to být i jinak nalaďěným softem. Pan Vaculík naměřil u 1.0TSI bez filtru skoro 100kW, u verze s pak jen papírových 85kW - takže rozdíl ve výkonu tam bude nejspíš i v reálu.

PŘEPIS TELEFONNÍHO HOVORU
30. srpna • 16:10

VW: Dobrý den, je tam prosím Dacia?Dacia: Ano ano, přímo z Transylvánie, co si přejete.VW: Nemáte tam navíc nějaké spalovací motory? Stačí malé 1,0 - 1,5LDacia: To víte, my jsme levná značka pro goroly opité rakiou co pracují na pile, větší motory ani nemáme, na krytech jsou navíc znaky kosočtveců. A navíc? Hmm tak to víte, občas soustružníkovi ujela ruka. Občas něco spadlo z pásu na mezi dělníky na zem stejně jako v Mobise Nošovice. Takže nějaké vzadu za halou v kontejneru jsou, než se to odveze do drátoven na přetavení. Jen nejsou vždy kompletní. VW: To nevadí, bereme všechno. Jste schopni vygenerovat milion ks ročně? Potřebujeme pro Golf/Octaviu/Leon/Passat/Kodiaq.... dáme Vám za to cokoliv když nás zachránite.Dacia: ježišmaria, tolik zmetků nemáme. Ale vše co máme Vám pošlem, tak kamion týdně za 50.000EVW: super moc děkujeme, dohodnuto... no a od těch dob některým VW motory fungují :-D

Michal
30. srpna • 15:32

Ohledně karbonu.I staré vozy bez přímého vstřikování s ním mají problém když je řidič jelito.

Ada je zase tady
30. srpna • 17:44

Každý zážehový motor škube. Některý víc, některý méně, záleží na tom, jak je na to člověk subjektivně citlivý. Já jsem na škubání citlivý hodně. Příčinou je typicky příliš chudá směs, nebo moc "studené" svíčky. Ovšem když se obohatí směs, tak auto sice jezdí pěkně, jde hezky za plynem, ale neprojde na emise. Škubání také vede k předčasnému opotřebení motoru, DPF a zejména spojky.Pomoc je lehká. Nekupujte benzínové motory, ale kupte si do auta diesel!

fanda rs
30. srpna • 15:14

posledni verze 1.4 tsi jsou uz uplne v poradku..absolvovaly deset patnact let vyvoje ale uz se nevyrabi ..ted je tu ta 1.5 a spousta detskych nemoci.

Q
30. srpna • 18:15

1.4 TSI se pořád vyrábí. Mimo EU je to jeden z nejčastěji montovaných motorů koncernu VW. V EU se montuje už jen okrajově, například do dvojčat Sharan/Alhambra.

HH1982
30. srpna • 19:26

Má se používat i do těch hybridů, už by ho měl mít brzy třeba Superb po FL.

jenicek54
30. srpna • 12:45

co jste si koupily to máte. já bych vám dal svolávací akce. zaplať moulo

petr r. (petrumr)
30. srpna • 22:18

šak si to zaplatí, ale musí být zapsán jako majitel.

.
30. srpna • 15:29

Ten motor kupují jenom ženy?

Rosťa
30. srpna • 10:44

Můžeme si za to taky sami! Dokud nezačneme ty auta v rámci záruky vracet, tak se budou výrobci stavět k odstranění závad vlažně.

Marek
30. srpna • 10:54

Záruka vám nedává žádné právo výrobek vrátit.
BTW. upráva softu se vám zdá jako vlažný přítup?

Rosťa
30. srpna • 11:04

Pokud se vada vyskytne v prvních šesti měsících, tak se má za to, že tam byla v době koupě a zároveň máte právo odstoupit od smlouvy pokud je to vada, která byla-li vám známá v době předmětů koupě, tak by jste si auto nekoupil. Dále je tu neodstrenění vady do 30 dní (někteří reklamní motory už přes rok).

k22
30. srpna • 11:49

Proč by někdo odstupovat od koupě škodovky, když se na ní těšil celý život?
:-D

Karlos
30. srpna • 20:48

:-)):-)):-))

Ada je zase tady
30. srpna • 17:47

Tak si ji měl koupit s dieselem!

JFK
30. srpna • 14:46

To jste si trochu pomotal pane Vošický, Hjondé je auto ne celý život. Nikdo vám ho neukradne, ani ho nikdo od vás následně nekoupí. Krom výkupčích z rovníkové Afriky za cenu šrotu samozřejmě. Jak jste říkal v rozhovoru pro HN, nízká zůstatková hodnota je vlastně vaše plus a důkaz loajálnosti :D

Marek
30. srpna • 11:18

Nesmysl.
Zákon neříká, že máte právo na vrácení peněz. Máte právo pořazovat zcela nový kus a pokud ho prodejce nemá k dispozici, musí on odstoupit od smlouvy ale, zákazník od smlouvy odstoupit nemůže.§ 2169
(1) Nemá-li věc vlastnosti stanovené v § 2161, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

Rosťa
30. srpna • 11:42

Pokud vím, tak Škodovka vadu odstraňuje až po roce od uvedení na trh a prvních reklamacích. Dále je tu zákon o ochraně spotřebitele, který říká, že vada má být odstraněna do 30 dní.
Ust. § 2169:„(1) Nemá-li věc vlastnosti stanovené v § 2161, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.(2) Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek
30. srpna • 11:47

Nejdříve je potřeba zjistit, zda se o závadu jedná, čím je způsobená a jak ji opravit. Vzhledem ktomu že auto není mobil, je to trochu komplikovanější.
Dále nikde není napsáno, že výrobce je povinen reklamaci uznat (to už se pak ale bavíme o soudních znalcích atd)Každopádně závada o které se tu bavíme je vlastní téměř všem automobilkám (majitelé oplu by mohli vyprávět) Nicméně to není duvod k odstupovaní od smlouvy. Auta sice mají statisíce najetých testovacích km... Nicméně některé věci se projeví až při masové produkci prvních serii.

Rosťa
30. srpna • 13:28

To, že to je závada (tento případ) je jasné a znalecký posudek to jen potvrdí. Už jsem několik věcí na autech řešil a taky mi bylo řečeno "vlastnost" či "špatný způsob užívání". Jde o to, že nyní i automobilka přiznala sama zavádu. Vím, že reklamace u aut je na dlouhé lokte a na toto automobilky spoléhají.

Marek
30. srpna • 14:16

Tam jde oto, že to v první řadě řešíš s autorizovaným servisem... A ten, dokud se to v rámci automobilky nezačne nějak řešit, nebo neprosáknou nějaké informace, ví upný kulový... Proto ten přístup "špatné užívání, vlastnost"Jak jsem již říkal. Některé věci se projeví až při masové produkci... Nicméně úprava a doladění softu není nic, proč by zákazník měl auto vracet.
Já tu 1.5tsi mám... S automatickou převodovkou, takže daný problém jsem zatím nějak nezaznamenal... Určitě by mě kvůli tomu nenapadlo auto vrátit. Ten motor jinak jezdí suprově. Má dobrou spotřebu, pružnost i projev. Prostě spokojenost.

Rosťa
30. srpna • 15:16

Já jsem to taky psal všeobecně. Bohužel si ale prodejci neuvědomují, že odpovědnost vyplývající ze záruky jde hlavně za nimi a ne za automobilkou. Mám zkušenost s reklamací u Škodovky a jednání začlo s kompenzací 6.000 na doplňky (prvek co jsem si objednal nebyl v autě) a až když jsem jim vrátil klíče, tak to skončilo kompenzací za cca 100.000.

kecal
30. srpna • 11:00

ta první věta je perla, doporučuji přečíst pár zákonů

Marek
30. srpna • 11:21

Ukažte mi prosím, kde máte napsáno... Že máte při první reklamace do 6ti měsícu právo na odstoupení od smlouvy.(1) Nemá-li věc vlastnosti stanovené v § 2161, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

Rokyta ex Acz
30. srpna • 10:25

Ale, ale „drobné“ problémy měl přece max EA111. EA211 je už super, Martin V. dokonce naměřil opotřebení blízké nule. Jojojo kecy prdy opičky. Jednou rakovina, pořád rakovina. To nezabiješ, metastáze vyroste za pár let jinde. Motorářské odd. je totiž celé úplně na pikaču, vzájmně se akorát utvrzují ve svých chybách. To odd by mělo skončit z hodiny na hodinu celé, jako jeden muž! Nyní zase 1.5TSI :-D Kluci zabalte to, VW motory prostě ne, fakt neumí. To je taky ten důvod, když si už od dob B6 chci koupit Passata na lítačku do soli atd, proč jsem pořád nenašel odvahu.

Q
30. srpna • 18:37

VW umí motory. Vzduchem chlazené z Brouka, vodou chlazené EA827, motory 1.9 TDI a 2.5 TDI s rotačním čerpadlem.

k22
30. srpna • 11:47

A jak to opotřebení blízké NULE měřit pod tou vrstvou karbonu?A proč motor ztratil 6kW výkonu? Pan Vaculík je tedy "expert:" a dobře se hodí do plátku SadoMaso.

Rokyta ex Acz
30. srpna • 12:39

Karbon bývá na ventilech, Martin měřil stěnu válce, tak ti to moc nesedí ;-) Pořát umí z novinářů nejvíc, tak buďme za něj rádi, ty sádlo máslo :-P

JFK
30. srpna • 12:09

Pane Vošický, nemusíte si furt v diskusi měnit nick, stejně vás všichni poznáme :) Ale chápu, pan Vaculík vás pobuřuje, protože vás aktuálně natřel, co jste za neschopné hovado, které korejcům fatálně rozložilo a demotivovalo celou servisní síť. Nejspíš budou muset najmout někoho z koncernu, aby sanoval škody, které jste rákosníkům v kurníku napáchal..

JFK
30. srpna • 12:47

To je pravda pane Vošický, oba dva jsme legendy. Já, protože jsem pígloval Marylin Monroe, vy zase tím učebnicovým příkladem manažerského selhání, jak konkurenci uvolnit pozice:) Profesně jste skutečně mrtvý, oceňuji tu sebereflexi. Zbývá buď ten Agrofert. A nebo Luftjarda Tvrdík, ten na to šáhne taky zlikviduje :D

k22
30. srpna • 12:24

Vošický je dávno po smrti, tejně jako JFK....

Karcher Tool
30. srpna • 11:18

Liebe Damen und Herren. Alte Dacia motor lauf sehr Gut! Mochtest du im Dacia betrieb sagen: VW motor kaput. Ich brauche dein motor kaufen zu meine Auto
:-D:-D:-D

JFK
30. srpna • 10:46

Pane Vošický, už přestaňte s tím hejtovaním. Ušetřete nás svých frustrujících mouder a pomlouvačných hesel, dobrých tak pro Agrofert, kam se hodí Vaše manažerské neumětelství :)

JirkaX
30. srpna • 22:14

Obhajovat stále VW koncern je asi diagnoza, jinak si to neumím vysvětlit, proč stále někdo obhajuje takto poruchová auta.

JirkaX
31. srpna • 7:37

Píšeš nesmysly.

kecal
30. srpna • 10:59

tak jestli každej, kdo si myslí, že FAUVÉ neumí motory pod 2 l je Vošickej, tak se hlásím též.
litrový tříválce je znouzectnost všeobecně, umí nízkou spotřebu, ale jezdit se s tím nedá, 1.4 tsi se jim podařilo doladit až v posledních letech výroby, 1.5 tsi je rozpačité od začátku, 1.6 tdi nestačí na těžší modely (karoq a výš) a ještě bych přidal i 2.0 tdi po poslední eko úpravě též nejede a ještě "chlastá" jako duha. koncern jedině tdi šestiválce, ale k těm je cesta vysoká

.
30. srpna • 11:23

" 2.0 tdi po poslední eko úpravě též nejede a ještě "chlastá" jako duha" To je kravina. :-D

kecal
30. srpna • 12:57

v jakém povoze prosím ne? v manuálu nejde pod 6 a automat, sám o sobě qualitní dsg, pod 8, superby, karoqy, kodiaqy

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
L+K
30. srpna • 17:20
Freddka
30. srpna • 23:21

Mas to serazeny podle spotreby a tohle je posledni (treti) stranka :-D :-D :-D s temi nejvyssimi spotrebami :-D :-D :-DTady je prvni stranka: https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/40... ...

.
30. srpna • 15:25

Dvojkový Tiguan, 110 kW. Průměr 4,9 i s klimou, i když převážně delší trasy. Ale cca 30% dálnice, občas s přívěsem. Slušně jede a se spotřebou max. spokojenost. A ty ho máš v jakém autě?

Miko
31. srpna • 21:24

tak tento bol fakt dobry :-D
ale je mozne ze jazdis len dole komcom, max do 110 aj na dialnici a hore kopcom na tom privese

.
30. srpna • 19:15

Jako vždy si mohu odpovědět sám. Nemá a nezná. Jenom blafe.

JFK
30. srpna • 11:20

Pane Ovčáčku, 1.0tsi dopadl ve proti konkurenci velmi dobře v několika srovnáních. Že se musel s malými diesely nasadit je dílem buzerace EU, nikoliv rozmarem koncernu.

kecal
30. srpna • 13:00

vážený pane nálepkovači, doporučuji brýle, je mi úplně jedno v jakém testu, co vyhrálo, litrové tříválce jsou vhodné leda tak pro lídlakcedojížděče (také nálepkuji)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JFK
30. srpna • 13:27

Pane Ovčáčku, děkujeme za Vaši teorii. Až si uděláte vůdčí list, rádi si pak vyslechneme vaše laické dojmy z jízdy do lidlu. :)

Piccus
30. srpna • 10:22

Mají tam rovnou montovat 1,3 tce od Renault-Mercedes, ten má stejný výkon a jede jako po másle.

Kvapil
30. srpna • 11:56

Jede jako po másle, ale je pomalejší a víc žere.
https://www.youtube.com/watch...

Freddka
30. srpna • 23:19

Mas to serazeny podle spotreby a tohle je posledni (treti) stranka s temi nejvyssimi spotrebami.
Tady je prvni stranka: https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/40... ...

Freddka
30. srpna • 23:19

Pardon to melo byt jinam :-)

Freddka
30. srpna • 11:53

No mozna je to dobry motor, ale vykon ma nizsi a jede dost pomaleji nez VW...Renault Megane TCe 140: 103 kW, 240 Nm, 0-100 za 9,5s
Volkswagen Gold 1.5 TSI: 110 kW, 250Nm, 0-100 za 8,3s

Luk
30. srpna • 18:11

Megane 1.3 tce 117 kW, 0 - 100 za 8.2s. Verte mi, ze VW to uvadene zrychleni vetsinou trochu prehani. Opravdu, zkuste si do tohoto Megana nekdy sednout a otestovat dynamiku zmineneho motoru. Budete velmi mile prekvapen, jak ten motor jde okamzite za plynem, bez prodlevy... Jeste pockam, jestli se u tohoto motoru neprojevi nejaky neduh a pokud ne, poridim si ho ve verzi grandtour.

Peter
30. srpna • 21:46

Motor može byt super ale ked auto je na prd tak to motor nezachrani.Tragický podvozok,preposilované riadenie,malo miesta atd.Kolega ho má 1,5 roka a už ho chce predat.Megane to hra skor na design a svetielka /ako kolotočiary/ale auto nič moc ved tak sa aj predáva.Motor to už nezachráni asi treba počkat na novu generaciu.

Freddka
30. srpna • 23:02

Nahodou me se Megane velice libi, ale domu by mi mohla jedine verze R.S. ... a co si budeme povidat, tam z normalniho Megane moc puvodnich dilu nezustalo :-)

Freddka
30. srpna • 21:02

Megane 117 kW se da koupit v CR?

qwertz
30. srpna • 18:47

Vtipné je, že recenzenti si stěžují na úplný opak. TCE 160 má veliký turbolag snad 2s a je to vidět i na videu. Typicky přefoukaný motůrek, co žere i trávu okolo silnice. Dynamika nic moc.https://www.garaz.cz/clanek/srovnani-ford-focu... ...

Piccus
30. srpna • 12:26

Je i silnější verze tce 150, 160 ...

Freddka
30. srpna • 13:50

To je pravda, ty mas co?

Piccus
30. srpna • 16:41

Manželka má tce 150 v Capturu s dvojspojkovým automatem a jede to moc pěkně. Já mám koncern s 2.0 TDI se stejným výkonem (110kW) a pocitově je to proti tomu benzínu úplná lemra.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Freddka
30. srpna • 17:09

Tak se na to podivame:Renault Captur TCe 150 automat: 110 kW, 250 Nm, 0-100 za 9,5sVW T-Cross (podobne velky jako Captur):
trivalec 1.0 TSi: 85Kw, 200 Nm, 0-100 za 10,2sVW T-Roc (vetsi a tezsi nez captur):
1.5 TSI automat: 110 kW, 250 Nm, 0-100 za 8,4s
2.0 TDI automat: 110 Kw, 340 Nm, 0-100 za 8.6sVypada to, ze Captur se 150 koniky je sice o neco malo rychlejsi nez litrovy trivalec od VW (jeste aby ne), ale v porovnani s 1.5 TSI nebo 2.0 TDI nema zadnou sanci a vyrazne zaostava.Asi je s tim vasim TDI neco spatne, dejte to opravit.

Piccus
31. srpna • 13:49

V Mercedesu A zrychluje stejný motor 0-100 za 8.2

HH1982
30. srpna • 18:03

Všechny TSI měly vyšší výkon než udávaný, při srovnání s konkurencí (ať už to jsou japonci nebo frantíci) byly cca 90kW TSI na tom stejně jako 110kW od konkurence, 110kW verze se rovnaly těm 130kW. Dost jsem se tímhle zabýval a srovnával to u spousty aut stejné hmotnosti... Nejspíš jde o to, že v Německu se platí pojistka podle výkonu, takže čím nižší výkon, tím pro spotřebitele líp. Ostatní neněmecké značky se zase chtějí ukázat tém výkonem (který tam v reálu ani nemusí být).

Peter
30. srpna • 21:40

Myslím že to máte dost naštudované.Minulý rok som kupil Golf VII s motorom 1.4 tsi 92 kw.Boli to posledné kusy ktoré sa ešte dali objednat asi o tri týždne už sa nedal objednať.Predajca mi vtedy povedal že budu nové 1.5 tsi ktoré budu min. o 1000 Eur drahšie.Podla toho čo píšete su EA 211 bez problémov. Po 15 000 najazdených km zatial absolutne bez problémov a dufam že to tak aj ostane takže nakoniec som dobre urobil že som zobral ten starší motor.

HH1982
31. srpna • 12:51

JJ, taky jsme rychle brali 92kW. Jede skvele, od zacatku beru jen Vervu od Benziny a auto slape dokonale. Stovka zmerena za 9, olej nezere, spotreba prumer 6 litru vcetne mesta a dalnic. Nejlepsi motor, se kterym jsem za poslednich 20 let jezdil (pri zohledneni vykon/spotreba a radost z jizdy). Brali jsme Leon ST FR. Dokonake auro - kdyz jsme ho videli, tak jsme ho proste museli mit, tak byl za 14 dni doma (taky skladovka pred ukoncenim prodeje kusu bez filtru). Golf je taky uzasny, zkouseli jsme jej a mohli jej mit v maraton verzi za cca stejne penize. Bral jsem ale Leon, miluju ten design a sportovno podvozek Golf byl laden vic do komfortu - skvele auto!

Kornaz
31. srpna • 19:40

Sa chuja vyznas do aut.

Peter
31. srpna • 14:49

Správna volba.Tie udáje čo píšeš absolútne sedia/ spotreba,zrýchlenie atd/.Ja ked som objednával Golf tak motor 1.4 tsi 92 kw sa dal objednat len vo VW ani Seat ani Škoda ho už nemala v ponuke.Ináč FR je pecka len pre mna bol už drahý.Tak nech slúži a vela štastných km.

HH1982
31. srpna • 19:17

Taky přeji ať Golf jezdí a jezdí a nic nemusíš řešit jen chodit na garančky :) FR zase tak drahé nebylo, dostali jsme pěknou slevu. Možná na Slovensku je jiná cenová politika těch značek, jinak nastavené slevy. Tak ať auto slouží!

Peter
31. srpna • 20:49

Vdaka.Aj tebe

d
30. srpna • 9:55

Mám s ním najeto za 2 roky skoro 100tkm v Golfu a vůbec nic jsem nezaznamenal. Průměr podle dotankování je za celou dobu 5,9.

Atomas
30. srpna • 10:08

Gratuluji k dosavadnímu bezproblémovému provozu. Problém nastane, až to auto s tímto motorem budete dávat pryč - nikdo rozumný si to nekoupí. Teda pokud nenastane nějaký problém dříve - třeba zakarbonování válců a ventilů vypínaných válců systémem ACT...

Kornaz
31. srpna • 19:37

Tebe skarbonizoval rozum curaku.

JFK
30. srpna • 10:41

Bububu neprodá, blablabla.. :) Tyhle žvásty směrem k VW vždycky vypouští frustrovaní zoufalci typu Vošickýho, který mizerně nízkou zůstatkovou hodnotu u vlastních produktů dokonce považuje za přednost. Pomlouvá o řád vyšší konkurenci, která ho dříve odmítla jeho manažerskou neschopnost ( jak následně doložil upadajicícím prodejem Hjondé s dohrou soudních sporů s vlastními dealery, která se toho psychopata ujala). Jeho hrubé manažerské pochybení je dokonce dáváno jako odstrašující příklad na univerzitách i prednáškách, jak se to dělat nemá :)

Atomas
30. srpna • 11:11

Úplně mimo. Koncernem jezdím, jsem s ním spokojený ( již několikátý vůz), pouze bych se vyvaroval motoru 1.5 TSI. Nic víc :-D

JFK
30. srpna • 11:17

Mimo je strašit s 1,5, záleží jak s tím člověk jezdí, pokud je idiot, zakarbonuje všechno.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Atomas
30. srpna • 11:37

Čas ukazuje, že ten motor je objektivně horší, než původní jednotka 1.4 TSI. Zatímco původní EA211 je s odstupem času zcela bezproblémová, 1.5 TSI je od začátku unylejší v jízdním projevu a už se začínají projevovat konstrukční neduhy... Vypadá to, že koncern umí dobré motory vždy ob generaci :-)))

Libor
30. srpna • 12:40

Čas ukazuje ohledně spolehlivosti velký prd, 1.5 TSI je na trhu dva roky a nájezdy jsou do 100tkm, takže o spolehlivosti se můžeme bavit za 4-6 let až budou zkušenosti s motory co mají 300-400tkm a bude se moci srovnávat s 1.4 TSI.
Vzpomínám si, jak při uvedení 1.4 TSI všichni hejteři kvákali jaká je to nespolehlivá plečka, no a čas ukázal pravý opak. 1.5 TSI konec konců není žádná velká novinka, je to ve variantě 110 kW jenom upravená 1.4 TSI na nové emisní normy, tedy hlavní změna je přidání GPF, jinak ACT, svody, hlava jsou principiálně shodné konstrukce, takže třeba náchylnost ke karbonizaci bude plus mínus podobná.
Porovnávat se ty motory dají uživatelsky a tam je 1.5 o něco lepší, je tišší a má o nějakou decku lepší spotřebu, skutečná dynamika naměřená podle stopek je stejná, pocitově je horší, protože 1.5 dělá méně kraválu a není tam efekt "hen, hen".

pacho
30. srpna • 20:34

hej hej 1,4 bola tak dokonalá, že po pár rokoch skončila na smetisku dejín.

HH1982
31. srpna • 10:26

V různých odifikacích se už dělá přes 13 let ty idiote a výroba pokračuje dál.

Atomas
30. srpna • 14:33

Sám si vyvracíš, co jsi napsal. 1.5 TSI je na trhu dva roky a nájezdy jsou do 100tkm a už se- narozdíl od původní 1.4 TSI objevil problém, který je třeba řešit... Náchylnost ke karbonizaci u ACT bude vyšší, někde jsem četl, že u 1.5 TSI dochází k recirkulaci výfukových plynů ve vyšší míře, což také motoru příliš nepomáhá... Myslím, že přínos motoru 1.5 TSI lze obhájit pouze v Bruselu, pro normální řidiče nikoliv...

Libor
30. srpna • 16:48

1.4 problémy samozřejmě měla a to hned v počátcích, vytahané řetězy resp. vadné napínáky alias chrastící rozvody jsou dostatečně známý problém u motorů, které měly nájezd třeba jenom 20 nebo 30 tkm. Ten se se řešil v několika svolávačkách a první pokusy o jeho řešení nebyly zrovna úspěšné. Až x-tá verze konstrukce řetězu/napínáku problém odstranila.
Poslední verze 1.4 měla ACT úplně stejné jako má 1.5, to bylo převzato bez jakékoliv změny.
Přínos motoru 1.5 je úplně stejný jako 1.4 jenom s tím rozdílem, že 1.5 vyhovuje posledním normám, 1.4 nevyhovuje, takže je zbytečné o tom vést diskuzi. Ano, všechny motory podle posledních norem mají GPF a tudíž jeden potenciální zdroj problémů navíc tak jako svého času diesely po zavedení DPF.

HH1982
30. srpna • 17:58

Problém měla pouze řada EA111. Od roku 2012-2013 se osazuje řada EA211, která má úplně jinou konstrukci, je to jiný motor. Rozvod řetězem, jiný sklon osazení, sání a výfuk jsou osazeny opačně než u EA111. EA211 je zatím naprosto bez problémů, některé vozy už mají přes 300 tisíc. Motor má akorát sklon karbonizovat, úplně stejně jak naprosto všechny přímovstřiky na trhu (bez možnosti přepínat i na nepřímý vstřik). Olej žere minimálně, palivo prosakuje minimálně. Z přímovstřiků s turbem je to momentálně jeden z nejspolehlivějších agregátů na trhu. Osobně bych vybral verze bez vypínání válců, pak opravdu nemá člověka co překvapit. 1.5TSI je naprosto jinak řešený motor, který sice využívá některé prvky z předchůdců (třeba vypínání válců), jinak ale pracuje v jiném režimu, jinak řešené chlazení, nemá klasické vložky válců, má filtr pevných částic. Ta 1.5TSI hlavně není ani vyráběna u nás jako řada EA111 a EA211, je to prostě naprosto něco jiného. U nás se dělá 1.0TSI a 1.0MPI, stále se taky dělá 1.4TSI, a to pro hybridy. Dělá se dokonce i stará a u nás už dlouho neprodávaná 1.6MPI (dávají to do aut, která jsou mimo EU). Osobně bych do 1.5TSI zatím nešel, důvody: vypínání válců, místo vložky válců povlak nanesený plasmou, teplotní management má spoustu elektrokurvítek. 1.5 taky jede o něco hůř než 1.4 - má pomalejší reakce.

Q
30. srpna • 19:09

1.6 MPI, kterou pravděpodobně myslíte, se mimo EU skoro vůbec neprodávala. Mimo EU byl těžištěm nabídky litinový 1.6 16V (u nás je známý z Roomsteru 1.6 16V 77 kW). Před nedávnem koncern přešel na novou šestnástistovku EA211, která je příbuzná motorům TSI. Jen ji chybí turbo a přímé vstřikování.

HH1982
30. srpna • 19:33

1.6MPI jsem objevil třeba v Seat Arona, má 81 kW a myslím, že jsem zachytil i něco o tom, že se dělá u nás (motor). Těžko říct, jestli je to něco podobného jako stará 1.6MPI nebo tak označili motor jiné řady...

Q
30. srpna • 19:51

Ano, dělá se u nás. Ale s 1.6 MPI 75 kW z Octavie nemá vůbec nic společného.
https://www.skoda-auto.com/news/news-detail/2500000t... ...

JFK
30. srpna • 14:40

To jsi asi četl ve 100+1 zahraniční zajímavost.

Atomas
30. srpna • 15:27

Když myslíš...

d
30. srpna • 10:20

To bude tak za rok ve 150tkm a když se podívám do Eurotaxu nebo na jiné velké servery jak si tento model/motorizace drží cenu, tak o to dávání pryč nemám nejmenší obavu, naopak, proti jiným značkám a motorizacím je na tom Golf 1.5 TSI se zůstatkovou hodnotou výrazně lépe než konkurence.

kadila gunila
30. srpna • 11:03

VW je uplne super auto. ;-)A proto je nutne, dat jej pri najezdu 150 tkm pryc. Receno jinak: Je to uplne bezpoblemove auto ... dokud se nezacne kazit.Jinak, cena, i ta zustatkova, je zcela subjektivni zalezitost. Verte mi prosim, ze ja od Vas to auto vazne nekoupim ani za zlamanou gresli. Pro mne je zustatkova cena vaseho vozu 0. Asi ale budete mit stesti a najdete sveho kupce. Ne vsichni se zamysleji nad tim, proc nekdo prodava auto v 'top stavu'. :-D

d
30. srpna • 11:44

Kupujte si co chcete, pro mě je podstatné, kolik za své ojeté auto dostanu já, to že vy si jej nekoupíte je pro mě stejně důležité asi jako volby u Eskymáků. Asi jsou kupci ojetin blbci a po Golfech jdou jak slepice po flusu, protože jsou ve vatě a mají hromady peněz na jejich opravy a spolehlivá auta by byla pod jejich úroveň, nicméně důvody kupců ojetých Golfůn jsou mi stejně ukradené jako ty vaše, podstatný je vždy výsledek a ten je pro prodávající ojetého Golfu s 1.5 TSI prostě skvělý.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
30. srpna • 15:23

Za 3roky 150tkm najeto to bude pokud se dělá olej co 20tkm v top stavu.Jinak po tom někdo rychle skočí když bude v bazaru stoceno na 50-60tkm.Navíc někdo musí koupit nové aby 3,4,5 majitel to měl za pusu.

Freddka
30. srpna • 16:35

A co s tim prvni majitel? :-) To neni jeho problem co s tim autem po prodeji kdo dela =D

gunila dokadila
30. srpna • 13:43

Za olitaneho Golfa v 'top stavu' skutecne pul "kralovstvi a princeznu za zenu" nedam. A ze vy natahnete nekoho jineho, je pro mne dulezite jako revoluce u tucnaku.

d
30. srpna • 13:49

O tom, jak je to pro vás důležité či nedůležité svědčí vaše potřeba se k tomu vyjadřovat.

gunila dokadila
30. srpna • 14:03

I vy Eskymaku! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Marek
30. srpna • 11:09

Vidíš. Ja bych zase za stejnou "nekoupil" jakékoli běžné japonské auto. :)))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Freddka
30. srpna • 11:37

Jo japonec je OK dokud pak nevidis tu cenu za kerou ho prodas.
Kdyz se rozhodujes ktere nove auto si koupit, potom bohuzel v Evrope plati “japonec az na konec”.V asii a americe tento problem neni, tam si svou bazarovou cenu drzi dobre, jsou to kvalitni a spolehliva auta.

Freddka
30. srpna • 11:39

Jinak zustatkova / bazarova cena neni zadna subjektivni vec. To je objektivni cislo za ktere si to auto nekdo koupi. Ekonomie 101.

gunila dokadila
30. srpna • 13:20

Cena je z principu veci "neco", za co je ochotny jeden clovek s druhym clovekm vymenit nejaky majetek. V dnesni dobe jsou tim "neco" nejcasteji penize, lec muzou to byt i kryptopenize. ;-)No a kdyz jedna ze stran neni svolna k takove vymene majetku, zadna vymena majetku neprobehne. Bez vymeny zbozi neni cena. Cenovka s cislem neni cenou, dokud zbozi za to pozadovane mnostvi penez nekoupi.Je dost dobre mozne, ze jina dvojice lidi se dohodne a obchod udela. A to za mnozstvi penez, ktere v pripade jine dvojice k uzavreni obchodu nevedlo. Proto jsou pro ruzne dvojice lidi ceny stejneho zbozi ruzne a pro nektere dvojice lidi dokonce cena neexistuje.Situace, kdy mi nekdo nabizi auto za X penez, se nazyva nabidkou. Dane X se cenou stane, az na nabidku kyvnu. Kdyz na ni nekyvnu za jakekoliv X, cena neexistuje.

Freddka
30. srpna • 14:13

wow, to jsem necekal, ze nekdo takhle slozite dokaze napsat:
"kupuju co chci - za cenu, ktera mi vyhovuje"
"kdyz to nechci, tak to nekoupim"

mpolan
30. srpna • 9:34

Takže klasický přístup VW. Kdo nejezdí na servisky do autorizovaného servisu (protože nemusí), bude mít smůlu. Kdo se o akci nedozví, bude mít smůlu.
Čím mě tato značka má přesvědčit, že cokoli od nich stojí i jen za zájem, natož za koupi?

Leon
30. srpna • 15:21

ale hlavně, kdyby to byla svolávačka, bylo by to oficiální uznání chyby výrobce,....a zákazník_poškozený by měl nárok na všechny vícenáklady s tím spojené,---- cesta do servisu, strávený čas, ušlý zisk, používá-li auto k výdělečné činnosti atd.,....jo to jsou hajzlíkové !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Freddka
30. srpna • 10:00

Upravy software jsou pri prohlidkach bezna vec, opravuji ruzne chyby cehokoliv. To se tyka vsech aut na svete bez vyjimky. A neni to jen software.Ale kdyz nejezdis do autorizaku, tak nedostanes novou verzi software, to je jasny. Vsak si muzes sam svobodne vybrat kam s tim zajedes.

mpolan
30. srpna • 10:10

Jen kdyby to bylo u Renaultu nebo Hyundaie, to by bylo vřískotu o nedůvěryhodné značce, šetření a kdovíčem ještě. Ale že to udělá VW, tak je vše v pořádku...

Jan2
30. srpna • 10:17

Mám 1,3 TCe v Meganu a absolutní spokojenostB-],ten MB ten motor udělal výborně,najeto sice jen 25000km,ale ve FR je ten motor cca 2 roky a jen chvála!

Roman
30. srpna • 18:19

No a pochlub se nám tyčkama od stabilizátoru u toho Megana:-D- Ale Renault snad údajně na ně chystá svolávačku. V tom je zas férovější než skopčáci B-]

FI5H
30. srpna • 10:43

Mám 1,2T 85kW v Toyotě Auris r.v.2016, najeto 75000km a zatím úplně bez jakéhokoliv problému. Stači měnit včas olej, lít benzín a jezdit

pirate
30. srpna • 10:14

Právě že není, podívej se na diskuzi, co je tu vřískotu, protože se to děje u VW. Kdyby to bylo u Dacie, Mercedesu nebo Nissanu, tak by to byl normální postup rozumné automobilky...

Marek
30. srpna • 9:39

A to je špatně? Je to tvůj problém, že nejezdíš na garanci do autorizovaného servisu.
To že člověk má tuto možnost neznamená, že to nebude mít nějakou nevýhodu.Ničím. Kup si hundaje, jako každý správný remcající čecháček...

mpolan
30. srpna • 9:59

Ano, podle mého neskromného názoru to JE špatně. Slušní výrobci dělají svolávačky i kvůli menším problémům, než je cukající motor. Vůbec nechápu, jak mohli něco takového vyhodnotit jako bezpečné, když tam je potenciální nebezpečnost taky vysoká.
Tvůj dodatek o "hundaji" pak jen dokládá, co jsi zač.

Rosťa
30. srpna • 10:25

Honda taky prdí na problémy s 1.5 motorem a pokud vím tak to taky nemají vyřešené (mám informace staré pár měsíců) a Opel taky několik let dával hlavu do písku s 1.4T (sváděl to na řidiče a styl jízdy).

civicholder
30. srpna • 12:52

mám 60 tisíc s 1.5 turbo, olej dycky přibude akorát do výměny, kdy zase v pohodě, beru to jako vlastnost, na funkci zatím nemá vliv

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ZF
30. srpna • 17:51

Palivo v oleji není vážně vlastnost. Zajeďte si do servisu!

msot
26. listopadu • 9:47

Ředění oleje benzínem při krátkých jízdách v různé míře je běžné prakticky u všech přímovstřiků. Palivo vstříknuté přímo do válce se nemá čas pořádně odpařit a další kondenzuje na studených stěnách válce. Kroužky to pak setřou do oleje. Prohřátím oleje při delší jízdě se benzín zase odpaří, odejde do sání odvětráním karteru a spálí se.

HH1982
30. srpna • 18:17

Ona to vlastnost u Hondy je. Sám jsem se byl ptát letos na jaře na CR-V, auto mi ukazoval přijímací technik servisu, protože prodejce byl na předváděcí jízdě. Na dotaz, zda se dostává do oleje benzín mi bylo řečeno, že ano - dělají to krátké jízdy se studeným motorem. Dělá jim to prý dost prodaných vozů v tom dealerství, na měrce oleje přibude někdy až 5mm (kolik to je - půl litru???). Pán doporučil kontrolovat, v případě zjištění tohoto stavu auto prohánět po dálnici na 4000 otáček než se benzín odpaří. Oleji to prý nevadí, vše je takhle ok. Co jsem četl, tak v zahraničí už je na to nějaká svolávačka (Kanada, USA), v Číně ten motor úřady zakázaly prodávat. Kvalita z Japonska...

Marex
1. září • 15:00

Ono to vadí a to dost. Olej tak velmi rychle zdegraduje a ten pak ztrácí své zásadní vlastnosti a pro motor jsou zcela zásadní. Nicméně je známo, že tohle dělají i jiné motory. Třeba 1.2TCe od Renaultu s tím taky neúspěšně bojovala, až dobojovala a byla nahrazena. Díky ředění oleje palivem při krátkých jízdách (městský provoz) olej tady také přibýval a to způsobilo vydření stěn válců a pak olej zase začal pro změnu rychle ubývat. Takže normální to opravdu není a většinou se jedná o konstrukční vadu motoru, která dříve nebo později bude mít pro motor fatální následky.
Takže rada typu projeďte to po dálnici na vysoké otáčky je sice rada, ale taková knížecí, protože konstrukční problém motoru, to nevyřeší.

Znalec
30. srpna • 23:13

Oleji nevadi ked nemáte.. vadí to motoru :-)Predajca je čurák.

HH1982
31. srpna • 10:23

Tak takhle přesně mi to řekl - oleji to nevadí, máme speciálně vyvinutý. Samozřejmě, že to vadí motoru, nejsem imbecil, abych takové řeči sežral. Mínusovači posměšte si! Tohle se ale opravdu stalo - prostě mi řekl přijímací technik to, že se objevuje olej, na měrce je i 5mm, nutno projet auto ve vyších otáčkách na delším úseku pro odpaření benzínu. Doporučil raději hybrid s atmosférou 2 litry, ta problémy nedělá. Kdo nevěří, tak ať nevěří...

Pepa
30. srpna • 10:03

Jak co je zac? :) Dyt kazdy kdo nema na vuz od koncernu VW, tak rumca. Je to zavist, nic jineho.

Marex
1. září • 14:43

Závist? No zrovna před nedávnem jsem se po čase bavil s kamarádem, co si před pár lety koupil novou Octu za půl mega. Hodně rychle mě vyvedl z představy, že Škodovka konečně aspoň trochu zvýšila svůj základní standard výbavy. Vůz byl doslova sociálka, tj. základní bílá barva, vzadu švihadla, dokonce pouze manuální klima, plecháče, loketka taky nebyla, ani jsem mu nechtěl věřit, že v tomto segmentu vozů to může být stále standardní výbava za tak silně přemrštěnou cenu. Češi jsou vážně divnej národ. Z vlastních zkušeností vím, že Škodovka uměla pouze dvě věci, udělat podvozek, co něco vydržel a stejně tak odolný interiér, když pominu tu prkenost sedaček. Zbytek vozu ve výdrži nebo spolehlivosti vždy rapidně zaostával a ve finále to završí přestřelenou cenou za výbavu sociál. A vidím, že řeší problémy taky stále stejně "ochotně a pružně", jako dříve. Ta, až slepá stádovitost je fakt úsměvná :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
HH1982
1. září • 19:47

Možná máte částečně pravdu v tom, že oktávka je prostě předražená a dokonce koncernoví sourozenci (Leon a Golf) jsou na tom mnohdy lépe - dělá tak o 50-100 tisíc ve stejné výbavě, přesto si lidé u dealera podávají dveře - prostě u nás je to o tom, že když to má soused Pepa vlevo, soused Franta napravo, soused Lubo přes cestou a soused Paja za zahradou, tak proč budu vymýšlet něco jiného. U nás v "satelitu" má oktávku polovina lidí, prostě se u nás hraje na "pestrost" :D Kdybych se přenesl přes to, že to má každý druhý (což bych se teda jako nepřenesl), tak bych vzal max. tak tu verzi Tour, kdy je ta cena celkem rozumná. Klasická katalogovka je nesmysl, ale když to prostě lid bere, tak by byla škodovka sama proti sobě, aby to prodávala levněji. Takže neviňme Škodu, spíš to něco říka o našem úžasném pseudonárodu.

bzzz
1. září • 20:46

Leon i Golf jsou (ne ze mozna) na tom technicky lepe. Lide se rozhoduji po svem, ne vzdy treba uplne racionalne, na to - pokud nejde o zivot - s prominutim sere pes. Ale spojeni uzasny pronarod, uff... zlati zaprisahli skodovkari, ty musis byt taky pekny ##### ;-)

k22
30. srpna • 11:43

Máš pravdu, na škodovky si stěžují jen socky, co nemají prašule na nový auto každé dva roky a jsou introverti, co se stydí pobavit se s přijímacím technikem...dycinky škůdka.
B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hanz
31. srpna • 11:13

k22 ty jsi asi d-b-l že? a pořádnej

JFK
30. srpna • 13:19

Pane Vošický, přece dobře víte, že socky vedle thálií a dáčií kupují low cost bizarnosti jako české hjondé. Když chtějí udělat dojem, tak vylítané bávo a vždy brečí a nadávají, jak je škodovka drahá :)
Jelikož ale ekonomika jede a socky najednou mizí, dost vám ty prodeje v kombinaci s tím, co jste předvedl spadly, proto koncern nestíhá pro tu střední třídu a fleet škodovky vyrábět a vás vyrazili :)
Ale je fakt, že kauza Kramný, příběh přepracovaného pracovníka z Nošovic na dovolené v severní Africe vám teda taky zrovna nepomohla, ale to je jiná story.

mpolan
30. srpna • 10:11

Závist? Jako že bych měl někomu závidět něco takového jako VW? Uff... ještě, že nežiju váš svět, kde si lidi závidí špatné věci.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Grapa
30. srpna • 16:21

Ty zas kecáš.,jako vždy.

Marek
30. srpna • 10:59

Obvykle závidí ten co má špatnou věc tomu co má dobrou věc... Jen si to odmítá přiznat, a projevuje se to hatovaním věci toho druhého :))) Takže Ukázka tvého přístupu :)))
Kdyby to totiž tak nebylo, neměl bys potřebu otom takto diskutovat :)))

Smutnej smudla
17. září • 7:54

dle této logiky by hundaisti zavíděli škodovkářům a škodovkáři hundaistům, tím pádem by stačilo kdyby jsi auto vymněnili svět by byl hned v pořádku :-)

Marek
30. srpna • 10:03

Mohu tedy poprosit o tvůj rozbor potencionální nebezpečnosti? Jakým způsobem je to pro uživatele nebezpečné?

Niemand
30. srpna • 20:52

Pozri video čo sem niekto hodil. Ak sa ti stane pri predbiehaní, tak sa môžeš celkom zapotiť.

k22
30. srpna • 11:40

jeden borec s Karoqem 1.5 TSi měl díky cukání už první ťukanec, ale jinak se s autem spokojen. Skalní škodovák je se škodovkuu vždy spokojen, tak to má být, u škody je svět ještě v pořádku...;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lolek
30. srpna • 20:24

Já zase slyšel, že to cuklo tak, až někdo dostal infarkt. Není nad zaručený zprávy... B-]

mpolan
30. srpna • 10:08

Přemýšlej, přijdeš na to sám. Není to složité. Pak pochopíš i to, co jsem napsal.
Pokud ne, je zbytečné ti to vysvětlovat, protože to stejně nepřijmeš.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek
30. srpna • 10:16

Já chci slyšet od tebe... Tvé podložení názoru, že občasné škubnutí za studena je nebezpečné.
To co já přijmu nebo nepřijmu tě nemusí zajímat. Pokud nemáš relevantní obhajobu svého názoru, tak je to jen remcání

Joe
31. srpna • 19:43

no tak dávno víme že škodofilové odpustí škodě vše, od lešeňovky místo víceprvku přes hnusná světla, zadní plech kolem spz z vrat od kasáren, přes kurtny na výstavě, faešném zvuku, výfucích atd za nehorázné love...Že to cuká - no a co... :-)

Jarda
31. srpna • 8:28

Tak koberečky z druhovýroby taky nejsou nebezpečné. Přesto Toyota svolávala statisíce aut.;-)

bzzz
31. srpna • 9:49

Treba pro praktikujiciho muslima je spravny koberecek naprosto zasadni vec, nepodcenoval bych to.

mpolan
30. srpna • 19:38

Nakonec to napsal někdo za mne, ale jak je vidět, nezmýlil jsem se. Přece by Mareček nepoužil mozeček...

adv
30. srpna • 20:23

občas máš pravdu, ale chováš jako ultimátní debil...

Haftan
30. srpna • 9:09

Hoši neblázněte - honem to schovte, jinak Vás chlebodárce ukamenuje...nebo je to až takový průser, že toto je jen odvar informace. BTW: Tento motor mám (96kw) a za 10tis km se to neprojevilo.

Lubo
28. února • 21:25

Tiež som mal priamo vstrek, problém som nemal ani ja do cca 19 000km. Teraz som to predal po 3 rokoch, de facto nové auto (mal som najazdené 30 000km). Začal mi žrať olej cca 0,2l / 1000km. Takže sa neteš :-). Nič v zlom. Auto som používal hlavne na krátke metské presuny, sem tak ďalej (3%). Zhrnutie priamo vstrek benzín nie na krátke trasy. Paradoxne som prešiel z diesla, a tomu to problém zrejme nerobí (len tá zima, pokiaľ sa nehraje to trvá >10km pod mínus st. C). Ten som si nechal na prácu, tiež ho mám od nova (nemá DPF). I keď má 150 000km olej od výmeny do výmeny nedolievam. Samozrejme aj ten niečo zoberie, ale je to OK, kedže je to od výmeny do výmeny. Ak niekto tvrdí že auto nažerie ani mm, tak potom sa jedná o premiešavanie benzínu do oleja. Motor auta musí spotrebovať minimum oleja, pretože je to z princípu netesnosti (hriadeľ turba, samotné tesnenie medzi krúžkomi a povrchom válcov, gufera,...), pretože nič nie je dokonalé aj pri dnešnom technickom pokroku. Z Priamo vstreky (benzín) majú problémy všeobecne, či sa jedná o akokoľvek značku (prečítajte si nap. HONDA USA, ...). Rozdiel ak sa to neprejaví je len v spôsobe využitia. Ten čo jazdí prevážne dlhé trasy problém sa mu nemusí vôbec takto prejaviť. Na záver, neviem čo si mám kúpiť. Diesel nechcem, atmosféry nie sú, elektro drahé s malým dojazdom, žeby hybrid?

Lubo
28. února • 21:46

Inak som sa mohol rozpísať ešte viac. Aut mojimi rukami prešlo veľa, hlavne nových pre osobnú spotrebu, ale aj služobných. Nikdy som nelipol na žiadnej značke. Ešte so nemal auto, ktoré by som bol na 100% spokojný. Myslím, že také auto ani nieje. Ak niekto tvrdí že, áno, neverím. Pretože ak je stále tam bude nejaký zádrhel, prinajmenšom cena (priznám rolls royce som nejazdil :-) ). Skutočne nebudem sa rozpisovať, ale keď tu vidím prikláňanie k jednej značke, musím sa pousmiať. Mal som aj škodovky, nové a bol som vcelku spokojný. Ale tvrdiť spoľahlivosť po pár tisícoch km, to chce odvahu. Ak som dal v predchádzajúcom príspevku, že by som šiel do hybridu, myslím to vážne. Už som si objednal (už teraz viem, že dynamika nebude ako pri predchádzajúcom turbo motore, a to auto ešte nemám).

Karlos
30. srpna • 10:51

No a mě se to projevilo již při pokusu o testovací jízdu. A prodejce se rozjel až napotřetí. Tak jsem to raději zabalil.

petr r. (petrumr)
30. srpna • 15:16

typ auta a kde to bylo a kdy?

Filda
2. září • 8:44

auto jarov, brezen 2018, skoda scala, po konzultaci s prodejcem, zda-li je to normalni (abych se s oturbenou jedna petkou musel rozjizdet na dve tretiny plynu) rekli ze to normalni je, nicmene, zkusil jsem jeste jednu tentorkat s dsg, ta jiz sice nemnela problemu s rozjezdem, zato projev razeni automat pri popojizdeni po meste mi pripadal katastrofalni (ale to je muj subjektivni nazor)

Zolo Hodo
23. ledna • 21:37

Pravda.Ja som mal 1,5tsi dsg7 bola hotová katastrofa.Predal som po 25000km.Stačilo!Rachotivý zvuk pod kapotou na dvoch valciach,stále podtočený motor kvôli softwéru prevodovky.Nekupujte auto s takým motorom!

Marek
30. srpna • 9:36

Mám ho také... Ve 110kw verzi a též jsem problém nezaznamenal. Neviděl bych to zas jako takový zásadní problém, který by potřeboval svolávačku.
Prostě až budu mít náladu tak tam zajedu, nebo to nechám v rámci servisní prohlídky.

qwertz
30. srpna • 18:49

1.5TSI DSG. O problému jsem četl, nicméně tento projev jsem nezaznamenal.

Niemand
30. srpna • 20:49

V článku, je, že problém je len s manuálom.

aaabbbccc
30. srpna • 18:32

youtube :
vw 1.5 tsi evo engine problemsjeden priklad za vsetky - treba si zapnut aj titulky
https://www.youtube.com/watch...

Doporučujeme

Články odjinud