Motokárový závod na moři? Sen každého chlapce splní norská výletní loď

Na lodi, která je téměř čtyřikrát větší než legendární Titanic, vybudovali ve spolupráci se značkou Ferrari špičkovou motokárovou trať.
Motokárový závod na moři? Sen každého chlapce splní norská výletní loď

Pokud je pro vás výběr dovolené aktuálním tématem, rozhodně nepřehlédněte následující norskou výletní loď. Ta totiž, kromě mnoha dalších aktivit, nabízí i motokárovou dráhu inspirovanou stájí F1 Ferrari.

Obrovské plavidlo bylo postaveno speciálně pro čínský trh a pojme až 3 850 cestujících. Jen pro zajímavost - je 3,6x větší než slavný Titanic.

Ferrari otevřelo nový zábavní park na jihu Španělska

Ferrari otevřelo nový zábavní park na jihu Španělska

Motokárová dráha se nachází v nejvyšším poschodí a stavba byla realizována především díky spolupráci se Scuderií Ferrari. Cestující mohou své závodní schopnosti otestovat na rychlých rovinkách i v mnoha zatáčkách.

Ferrari je spolupracemi na podobných projektech dobře známo. Roku 2010 byl za podpory italské značky otevřen zábavní park v Abú Zabí. A není to tak dávno, co jsme vás informovali o otevření obdobného místa ve Španělsku.

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Autoklub ADAC otestoval šestnáct letních pneumatik v rozměru 205/55 R16 V a čtrnáct plášťů 175/65 R14 T.

dnes | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků