Motokárová trať na střeše výletní lodi? Tento okruh má dokonce dvě patra

Na luxusních výletních lodích dnes najdete celou řadu zábavných aktivit od divadla po tenisové kurty. Možná tak ani není překvapením, že na jednom norském „parníku“ byla otevřena i motokárová dráha.

V případě výletní lodi Norwegian Bliss vlastně nemůžeme mluvit o první lodi, která by svým pasažérům nabízela na palubě i možnost závodění na motokárové dráze. Toto prvenství si zřejmě drží další norská „kocábka“ Norwegian Joy. Společnost NCL (Norwegian Cruise Line), která obě lodě provozuje, však nyní uvádí, že její nejnovější dráha na střeše korábu je ještě lepší.

Jelikož se dnešní výletní lodě podobají spíše plovoucím zábavním parkům, nový okruh je o dalších 40 % větší a dokonce se rozprostírá na dvě patra (v nižším patře jsou boxy). Žádné uřvané čtyřtakty ale nečekejte, všechny motokáry jsou elektrické a dokážou vyvinout rychlost maximálně 48 km/h. Nutno podotknout, že trať je docela úzká a pomalá. Žádný extrémně adrenalinový zážitek nečekejte.

Co tři kola plechovka piva: Takové závody motokár jste zřejmě ještě neviděli

Co tři kola plechovka piva: Takové závody motokár jste zřejmě ještě neviděli

Za osm kol zaplatíte 9,95 dolaru, tedy asi 230 korun. V letních měsících se mezi trasami výletní lodi objevily výlety k Aljašce, zatímco přes zimu bude putovat do východní části Karibiku. Jelikož se okruh nachází na jedné z nejvyšších palub, pochopitelně je celá trať zabezpečena, aby některý z nadšenějších pilotů neskončil v moři.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků