Motokárová trať na střeše výletní lodi? Tento okruh má dokonce dvě patra

Na luxusních výletních lodích dnes najdete celou řadu zábavných aktivit od divadla po tenisové kurty. Možná tak ani není překvapením, že na jednom norském „parníku“ byla otevřena i motokárová dráha.

V případě výletní lodi Norwegian Bliss vlastně nemůžeme mluvit o první lodi, která by svým pasažérům nabízela na palubě i možnost závodění na motokárové dráze. Toto prvenství si zřejmě drží další norská „kocábka“ Norwegian Joy. Společnost NCL (Norwegian Cruise Line), která obě lodě provozuje, však nyní uvádí, že její nejnovější dráha na střeše korábu je ještě lepší.

Jelikož se dnešní výletní lodě podobají spíše plovoucím zábavním parkům, nový okruh je o dalších 40 % větší a dokonce se rozprostírá na dvě patra (v nižším patře jsou boxy). Žádné uřvané čtyřtakty ale nečekejte, všechny motokáry jsou elektrické a dokážou vyvinout rychlost maximálně 48 km/h. Nutno podotknout, že trať je docela úzká a pomalá. Žádný extrémně adrenalinový zážitek nečekejte.

Co tři kola plechovka piva: Takové závody motokár jste zřejmě ještě neviděli

Co tři kola plechovka piva: Takové závody motokár jste zřejmě ještě neviděli

Za osm kol zaplatíte 9,95 dolaru, tedy asi 230 korun. V letních měsících se mezi trasami výletní lodi objevily výlety k Aljašce, zatímco přes zimu bude putovat do východní části Karibiku. Jelikož se okruh nachází na jedné z nejvyšších palub, pochopitelně je celá trať zabezpečena, aby některý z nadšenějších pilotů neskončil v moři.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků